abonnement Unibet Coolblue
pi_188353615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:07 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hier staat het... Krijg even het plaatje niet gepost.
[..]

Mark had verwacht dat er in Noorwegen sneeuw lag?
Land of the free. Home of the brave.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:09:07 #127
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188354225
Ach toen Cocu nog PSV 1 trainde, waren er hier al zat die met smacht zaten te wachten op van Bommel als trainer. Want van Bommel liet zijn ploeg zo’n leuk voetbal spelen.
Van Bommel had samengewerkt met veel van deze jonge knapen, dus hij wist hoe ze het best tot hun recht kwamen. Kortom van Bommel als trainer van PSV 1, was een garantie op succes.

1 Seizoen verder en het is janken met de pet op.

I hate to say I told you so....but I told you so.
Wat een bak ellende schotelt hij elke week weer voor. Elke keer als je denkt dat het niet veel zwakker kan, flikt hij het toch weer.
pi_188354252
Niet gekeken. En als ik de reacties zo lees is dat maar goed ook. Mark is een mongool.
U MAD?
pi_188354445
Ik vraag me nog steeds af in hoeverre Bert van Marwijk nou invloed heeft. Zag hem op Twitter ook weer op het veld staan in Noorwegen. De analyse die hier werd gepost dat hij zijn ploeg hetzelfde laat spelen als van Marwijk kon ik me wel in vinden. WK 2010 als belangrijkste voorbeeld. Maar dat kan alleen werken als je spelers als Mark zelf hebt op het middenveld, Robben, Sneijder, van Persie enzovoort.

Mark zal heus wel een idee hebben waar hij naartoe wil ik kan me niet voorstellen dat hij echt geen flauw idee heeft. Maar het probleem is dat de kwaliteit binnen de selectie er niet is en Mark koppig er aan vast blijft houden want zo zit hij in elkaar.

Daarnaast lijkt het me ook geen gezellige vent. Soort type Huub Stevens. En dat werkt vaak averechts bij spelers die zijn dat snel beu.
pi_188354570
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:20 schreef Moustachio het volgende:
Ik vraag me nog steeds af in hoeverre Bert van Marwijk nou invloed heeft. Zag hem op Twitter ook weer op het veld staan in Noorwegen. De analyse die hier werd gepost dat hij zijn ploeg hetzelfde laat spelen als van Marwijk kon ik me wel in vinden. WK 2010 als belangrijkste voorbeeld. Maar dat kan alleen werken als je spelers als Mark zelf hebt op het middenveld, Robben, Sneijder, van Persie enzovoort.

Mark zal heus wel een idee hebben waar hij naartoe wil ik kan me niet voorstellen dat hij echt geen flauw idee heeft. Maar het probleem is dat de kwaliteit binnen de selectie er niet is en Mark koppig er aan vast blijft houden want zo zit hij in elkaar.

Daarnaast lijkt het me ook geen gezellige vent. Soort type Huub Stevens. En dat werkt vaak averechts bij spelers die zijn dat snel beu.
Ik denk echt dat er voldoende kwaliteit rond loopt. Een topcoach past zijn tactiek aan op zijn spelersmateriaal, en maakt zijn spelers stuk voor stuk beter. Mede door zijn asociale houding ben ik wel klaar met hem. Als groot fan nooit verwacht dat ik dat zou zeggen trouwens.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:42:43 #131
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188354781
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:26 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik denk echt dat er voldoende kwaliteit rond loopt.
Het middenveld is echt kut hoor.
Verdediging wacht ik nog even mee om te veroordelen, eerst afwachten wat die nieuwelingen brengen.
Aanval ben ik nog het meest positief over.
Al mis ik 1 ding....effectiviteit.
pi_188355063
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:42 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het middenveld is echt kut hoor.
Verdediging wacht ik nog even mee om te veroordelen, eerst afwachten wat die nieuwelingen brengen.
Aanval ben ik nog het meest positief over.
Al mis ik 1 ding....effectiviteit.
Middenveld: Rosario, Guti, Sadilek, Ihatarran, Afellay, Hendrix, Pereiro, Thomas... Sorry hoor, maar daar valt echt wel wat van te maken.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:19:06 #133
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188355116
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:11 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Middenveld: Rosario, Guti, Sadilek, Ihatarran, Afellay, Hendrix, Pereiro, Thomas... Sorry hoor, maar daar valt echt wel wat van te maken.
ja joh, hier moet je gewoon gemakkelijk 2e mee kunnen worden, finale beker halen en groepsfase EL.

Maar Mark niet. Mark moet echt weg.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188355215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:11 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Middenveld: Rosario, Guti, Sadilek, Ihatarran, Afellay, Hendrix, Pereiro, Thomas... Sorry hoor, maar daar valt echt wel wat van te maken.
Zo veel bijzonders is het niet...

Rosario, huis tuin en keuken speler. Zit geen geur of smaak aan.

Guti, creatieve speler maar verliest telkens erg knullig de bal. Opbouwend nou ook niet echt geweldig.

Hendrix, hier is al genoeg over gezegd denk ik.

Sadilek, een betere versie van Hendrix.

Ihattaren, groot talent, eigenlijk de enige waar ik veel potentie in zie.

Afellay, heeft al vijf jaar niet gespeeld.

Pereiro, kan een 8 zijn maar ook een 4. Vaker een 4. Speelt erg zelden een goede wedstrijd. Soms compleet onzichtbaar.

Thomas, eerst maar eens afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure.
pi_188355229
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:31 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Zo veel bijzonders is het niet...

Rosario, Huis tuin en keuken speler. Zit geen geur of smaak aan.

Guti, Creatieve speler maar verliest telkens erg knullig de bal.

Sadilek, een betere versie van Hendrix.

Ihattaren, Groot talent, eigenlijk de enige waar ik veel potentie in zie.

Afellay, Heeft al vijf jaar niet gespeeld.

Pereiro, kan een 8 zijn maar ook een 4. Vaker een 4. Speelt erg zelden een goede wedstrijd. Soms compleet onzichtbaar.

Thomas, Eerst maar eens afwachten hoe hij terugkomt van zijn blessure.
Rosario is echt beter dan jij beschrijft. Voor de rest gaan we het gewoon meemaken. Beetje coach kan hier wel wat mee.
pi_188355253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:33 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Rosario is echt beter dan jij beschrijft. Voor de rest gaan we het gewoon meemaken. Beetje coach kan hier wel wat mee.
Vraag Overmars of hij gratis een middenvelder van PSV wil hebben naar keuze grote kans dat hij zegt nee bedankt. In mijn ogen is dit middenveld echt subtop niveau op Ihattaren na, dat is wel echt een talent.
pi_188355296
Ik denk dat om te beginnen Mark de spelers wat vertrouwen moet geven en niet 90 minuten lang vanaf de zijlijn als een gestoorde mix van Mourinho en Simeone staan te schreeuwen als een dorpsidioot. En vervolgens de zon de schuld geven. Volgens mij heeft Mark een klap van de molen gehad.
Land of the free. Home of the brave.
  Redactie Sport vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:55:42 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188355312
Komt niet meer goed met Mark.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 01:25:30 #139
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188355463
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:11 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Middenveld: Rosario, Guti, Sadilek, Ihatarran, Afellay, Hendrix, Pereiro, Thomas... Sorry hoor, maar daar valt echt wel wat van te maken.
Ihattaren is een leuk talent, maar verder is het niet zoveel.

Toch valt er meer uit te halen.
pi_188355903
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:33 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Rosario is echt beter dan jij beschrijft. Voor de rest gaan we het gewoon meemaken. Beetje coach kan hier wel wat mee.
Rosario is een leuk werkertje die de ballen goed af kan pakken. Een beetje een Milner v0.5. feit is dat je verder weinig smaak hebt op die positie. Rosario is de beste van het trio Rosario sadilek en Hendrix, dat moet dan aangevuld worden met iemand uit het trio Afellay, Guti of Ihattaren (Pereiro wil ik helemaal niet meer zien). Afellay is al 32 jaar geblesseerd, Guti toont wekelijks aan niveau Groningen te zijn en Ihattaren is 17 jaar. En dan laat ik het feit dat je met een cvm op de lb speelt nog buiten beschouwing. Nee, deze selectie is gewoon compleet uit balans.
pi_188355906
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 01:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Ihattaren is een leuk talent, maar verder is het niet zoveel.

Toch valt er meer uit te halen.
Onzin, toptalent. Maar gewoon te vroeg, die jongen moet nu gewoon zo'n jaar hebben dat je veel aan spelen toekomt als de wedstrijd al binnen is. Hij gaat dus niet veel spelen.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 07:31:43 #142
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188355983
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 06:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin, toptalent. Maar gewoon te vroeg, die jongen moet nu gewoon zo'n jaar hebben dat je veel aan spelen toekomt als de wedstrijd al binnen is. Hij gaat dus niet veel spelen.
Eens, kereltje heeft iets, en ik hoop echt dat hij de kans krijgt om het er uit te halen!
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188355992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:07 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hier staat het... Krijg even het plaatje niet gepost.
[..]

Dit kan echt niet. Hij is compleet ontspoort.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_188355995
Jullie zullen wel zeggen heb je hem weer met zijn Ajax. Maar bij Ajax had Ihattaren allang meer kansen gehad en een basisplek.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188356011
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 07:36 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie zullen wel zeggen heb je hem weer met zijn Ajax. Maar bij Ajax had Ihattaren allang meer kansen gehad en een basisplek.
Lol, heb je hem weer met zijn Ajax.
pi_188356028
Samenvatting aan het terugkijken...
Wat een rotzooi joh.

Waren Luuk en Angelino nou ZÓ goed? Kan toch bijna niet?
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 07:47:04 #147
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188356039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 07:36 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie zullen wel zeggen heb je hem weer met zijn Ajax. Maar bij Ajax had Ihattaren allang meer kansen gehad en een basisplek.
Ik weet niet of je dat op club niveau moet vergelijken. Ik denk onder een andere trainer dan van Bommel ook.

PSV doet zichzelf echt te kort. Als je beelden van gisteren terug kijkt zie je gewoon dat die jongens veel beter kunnen dan ze laten zien. Er zit gewoon nul plezier en beleving in die ploeg, en dat kun je echt alleen Mark aanrekenen.

Ik ben alleen bang dat ze onder het mom van "gemoedelijk" en "warme club" weer veel te lang met van Bommel blijven doorsukkelen.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188356253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 07:47 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ben alleen bang dat ze onder het mom van "gemoedelijk" en "warme club" weer veel te lang met van Bommel blijven doorsukkelen.
Beetje een makke bij PSV.

De afgelopen jaren had ik juist de indruk dat ze er qua beleid bovenuit staken, in vergelijking met de rest van Nederland. Een beleid waarin je een Spaanstalige omgeving creëert, met mensen zoals Cocu, van Bommel, Zenden en van Nistelrooij (die allen Spaans spreken), om zo Spaanstalig talent te laten wennen aan Europese competities. Uitstekend beleid. Daarnaast een netwerk om (lokaal) talent te binden. PSVO19, Jong PSV, d'r zat achter ieder aspect van PSV een idee.

Maar als het om tactiek gaat, en hoe spelers zich op het veld manifesteren... daar zit toch al jaren geen vooruitgang in? PSV heeft bij de overgang van Cocu naar van Bommel een aantal maanden heerlijk voetbal gespeeld (iedereen blij dat ze van dat schijtbakkenvoetbal van Cocu waren verlost?), en ze zijn daarna gaan verkrampen. Mark krijgt dat niet meer aan de praat, want ik ben bang dat hij de ervaring mist. En bij PSV loopt er niemand die doortastend genoeg is om 'm de deur te wijzen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188356265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Beetje een makke bij PSV.

De afgelopen jaren had ik juist de indruk dat ze er qua beleid bovenuit staken, in vergelijking met de rest van Nederland. Een beleid waarin je een Spaanstalige omgeving creëert, met mensen zoals Cocu, van Bommel, Zenden en van Nistelrooij (die allen Spaans spreken), om zo Spaanstalig talent te laten wennen aan Europese competities. Uitstekend beleid. Daarnaast een netwerk om (lokaal) talent te binden. PSVO19, Jong PSV, d'r zat achter ieder aspect van PSV een idee.

Maar als het om tactiek gaat, en hoe spelers zich op het veld manifesteren... daar zit toch al jaren geen vooruitgang in? PSV heeft bij de overgang van Cocu naar van Bommel een aantal maanden heerlijk voetbal gespeeld (iedereen blij dat ze van dat schijtbakkenvoetbal van Cocu waren verlost?), en ze zijn daarna gaan verkrampen. Mark krijgt dat niet meer aan de praat, want ik ben bang dat hij de ervaring mist. En bij PSV loopt er niemand die doortastend genoeg is om 'm de deur te wijzen.
Waar komt die illusie vandaan dat PSV zo goed voetbal speelde? Ze wonnen alles maar dat is dan wel ook het enige, het was niet om aan te gluren.
pi_188356271
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:27 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waar komt die illusie vandaan dat PSV zo goed voetbal speelde? Ze wonnen alles maar dat is dan wel ook het enige, het was niet om aan te gluren.
Op een bepaald moment niet meer. Maar de eerste maanden zat er een heerlijke schwung in dat elftal.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')