Huh speel ik bij werder? Totaal gemist haha, huur of transfer?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huurquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:27 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Huh speel ik bij werder? Totaal gemist haha, huur of transfer?
Wat zou de beste nationaliteit zijn om te kiezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had niet voor de Griekse nationaliteit moeten gaan.
We kunnen de volgende ronde allemaal voor landen als Noorwegen, Zweden, Schotland, IJsland, Wales, Zwitserland, Oostenrijk,. etc etc. uit kunnen komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat zou de beste nationaliteit zijn om te kiezen?
Een van de grote 5 competities en dan daarbuiten beginnen? Of Portugal, Nederland, België. Dat soort EU clubs die wel verzekerd zijn van een EK of WK.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat zou de beste nationaliteit zijn om te kiezen?
Haten op Schalkequote:
je vergeet iemandquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:34 schreef Ciscus het volgende:
Leverkusen, Bremen, Schalke, Bayern, Wolfsburg.. We dien het goed in Duitsland. Bijzonder.
Koekoek. Ik ben tevreden (voor nu). Over 2 jaar hoop ik een nieuwe stap te maken!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
Derksen 22 wedstrijden dit seizoen
Lekker bezig maat@:scrummie2.0
Welkom in de Bundesliga, mijn Noord-Koreaanse Amerikaan heeft er al 20 potjes gespeeld dit seizoen.quote:
Satoshi ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Globable reputatie voor Ragnar
Ja, ik zag hoe jouw team van dat van mij verloor ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welkom in de Bundesliga, mijn Noord-Koreaanse Amerikaan heeft er al 20 potjes gespeeld dit seizoen.
Gaat niet om het teamresultaat..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag hoe jouw team van dat van mij verloor ja.
Wat leuk voor suiker!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op proef bij Den Bosch
Bosche bollen voor Suiker.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op proef bij Den Bosch
Bosche bollen voor Suiker.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Ruud van Nistelrooy)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Dan kan je misschien in de voetsporen treden van spelers als euhm.. eh..
Oh cool, Den Bosch!!
Joszef Kiprich? Zjelko Petrovic?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Oh cool, Den Bosch!!
Van Nistelrooy.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Oh cool, Den Bosch!
Oh cool, Den Bosch!!
Joszefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Joszef Kiprich? Zjelko Petrovic?
Ja leuk, ik wissel 2 letters om.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joszef
@:onlogisch @:caland @:maxi-mus
Doe je ouders de groeten!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet er nu mee kappen, boys, ff omkleden en dan bij m'n ouders eten, gevolgd door boodschappen doen. Daarna knallen we naar het einde van het seizoen.
Smakelijk Drizzt_. Laat je weten wat je te eten krijgt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet er nu mee kappen, boys, ff omkleden en dan bij m'n ouders eten, gevolgd door boodschappen doen. Daarna knallen we naar het einde van het seizoen.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom staat er dan niet in de biografie dat ie kampioen is geworden van Rusland als ie zoveel wedstrijden heeft gespeeld vorig seizoenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |