mee eens, belachelijk laatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:43 schreef De_Kraam het volgende:
Wat debiel van de UEFA dat ze Tbilisi nu straffen, had dat lekker een maand eerder gedaan.
Slaat helemaal nergens op, de reden is volgens mij niet eens bekend.quote:
Dat zie je toch.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kan dit überhaupt een week van te voren?
van Wolfswinkel heb ik dan al meegenomen in die schatting / educated guess.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren zonder investeringen. Never niet.
Bovendien. Je zou nog altijd 3mil tekort komen. En trek er maar 1,5/2 van af voor Van Wolfswinkel.
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 08-08-2019 om 18:20:02OPSTELLING 🔴⚪️⚫️#feydtb #UEL https://t.co/YNgYgIysKz reageer retweet
UEFA geeft geen fuck om stadion supporters. Het gaat om TV kijkers.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vind ik vrij apart met het oog op supporters... Maar goed, 't zal.
Tapia heeft vorig jaar bij W2 als een God gespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vreemd dat Tapia direct in zo'n pot in de basis mag, net een weekje in training
Hopelijk geen blundertjes vanavond.
Kelly daalt steeds verder in de pikorde.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vreemd dat Tapia direct in zo'n pot in de basis mag, net een weekje in training
Hopelijk geen blundertjes vanavond.
Ayoub kan al helemaal zijn biezen pakkenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kelly daalt steeds verder in de pikorde.
Welke plek eigenlijk? Middenveld, maar als 6 of 8 of?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tapia heeft vorig jaar bij W2 als een God gespeeld.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kelly daalt steeds verder in de pikorde.
Die wordt ook wel verkocht neem ik aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ayoub kan al helemaal zijn biezen pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |