Best gek dan dat Gerrit het voor die celibataire haan die zijn naam geen eer aandoet opneemt, het is tegen al zijn principesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das maar goed ook, verstandige haan . En dat hij niet geaaid wenst te worden is niet meer dan normaal. Shelly maakt er een heel drama van.
Het is gewoon haast niet te verslaan al die onzin die ze uitkraamt ...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een slap gelul van die shel.
Alles om maar niets te hoeven doen aan de marktvoorbereiding. Ze is zelfs haar flyers aan het tekenen en kleuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
Staat Shelley net op bijna 4% gaat ze een hetze tegen Dick beginnen! Die keldert weer richting Dylan nu
Ik zie de advertentie op MP al voor mequote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef renevanlaaren het volgende:
hopen dat ze nooit kinderen krijgt
Dat wordt smullenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, de camping leiding gaat proberen de pizza oven van bijna 400 kilo met balken te verplaatsen
Ik lig hier in een deuk om dit toneelstukje van Shelly.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een slap gelul van die shel.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Alles om maar niets te hoeven doen aan de marktvoorbereiding. Ze is zelfs haar flyers aan het tekenen en kleuren.
En de ps krijg je omdat je knapt bent.
of bij het ziekenhuis met haar man, hij is via zijn leuter gemaakt dus terug proppen graagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie de advertentie op MP al voor me
Aangeboden: Tegen elk aannemelijk bod. Zo goed als nieuwe baby. Gaat weg vanwege geluids- en stankoverlast.
Bijt wel maar heeft nog geen tanden.
Hij komt niet op voor die agressieve haan maar is tégen Shelly. En Shelly oefent voor haar grote droom, actrice worden. Gerrit heeft slechts een klein bijrolletje.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best gek dan dat Gerrit het voor die celibataire haan die zijn naam geen eer aandoet opneemt, het is tegen al zijn principes
Let op wat daar zondag gaat gebeurenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Alles om maar niets te hoeven doen aan de marktvoorbereiding. Ze is zelfs haar flyers aan het tekenen en kleuren.
En de ps krijg je omdat je knapt bent.
Dat mokkel is echt gewoon knettergestoordquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
of bij het ziekenhuis met haar man, hij is via zijn leuter gemaakt dus terug proppen graag
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mokkel is echt gewoon knettergestoord
Kijk jij snapt het, zo rolt een Shelleyquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Let op wat daar zondag gaat gebeuren
Eerst der bezoek tot 12:00 (zal wel uitlopen) en om 13:00 start markt.
Dat mokkel hewb dan heel weinig klaar en geen flikker gedaan.
Ja bij voorkeur geschikt om in te gaan ´bouwen´. Oftewel levensgevaarlijk, zo lang.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Leuke jurk maar zoals zij erin loopt maakt het weer wat minder.
mag lije dat dat ding al in stukken ligt voor de eerste pizza gebakken kan wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:44 schreef Chea49 het volgende:
Zónder balken is die oven al niet te tillen laat staan mét.![]()
Maar eerst wil Gerrit roken met Jessie.
Het is ook voor 95% een figurant.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij komt niet op voor die agressieve haan maar is tégen Shelly. En Shelly oefent voor haar grote droom, actrice worden. Gerrit heeft slechts een klein bijrolletje.
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
mag lije dat dat ding al in stukken ligt voor de eerste pizza gebakken kan worden
x 15%...das weer 2 weken shoppen...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:46 schreef Chea49 het volgende:
Merel heeft 38 shirtjes verkocht. Dat we het maar ff weten.
Wordt steeds erger met dat haar. Dooie bos stro.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:46 schreef Maria44 het volgende:
Als je haar maar goed zit:
[ afbeelding ]
zit er klaar voor!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Goffer.
SL
Net nu het spannend gaat worden.
Ik wult die pizza oven naar beneden zien rollen.
En als dat niet gebeurt dat de stellage in elkaar flikkert als ze dat ding erop zetten.
Het personeel wil het niet doen oh ohquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:47 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Goffer.
SL
Net nu het spannend gaat worden.
Ik wult die pizza oven naar beneden zien rollen.
En als dat niet gebeurt dat de stellage in elkaar flikkert als ze dat ding erop zetten.
SSSSSSSssstttt!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:48 schreef mazaru het volgende:
Dat ding moeten ze rollen zoals de Egyptenaren deden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
SSSSSSSssstttt!!
Niet voorzeggen!!!
Dat is toch het eerste dat bij je opkomt met zo'n gevaartequote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
SSSSSSSssstttt!!
Niet voorzeggen!!!
Mariska´s idee toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:47 schreef Maria. het volgende:
best slim webshop eruit gooien.......... net voor de markt....
LOLquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Als die egypetnaren het op de utopen manier hadden gedaan waren er waarschijnlijk geen pyramides geweest.
Ja ze is kunstgeschiedenis vergeten he?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
Vroeger moesten ze het ook zo doen zegt Mariska
Ja, maar wij dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:54 schreef BloesBloes het volgende:
Bel om een heftruck stakkers, die is in 5 min. klaar
regressie therapie gehad zeker?.....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:52 schreef mazaru het volgende:
Vroeger moesten ze het ook zo doen zegt Mariska
Dit soort ovens wordt altijd met een kraan geplaatst. Het is wachten op gewonden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:54 schreef BloesBloes het volgende:
Bel om een heftruck stakkers, die is in 5 min. klaar
Ook al in haar vorige leven denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:55 schreef Maria. het volgende:
[..]
regressie therapie gehad zeker?.....net als victoria....
Welnee, Gerrit en Jens wegen samen geen 350 kiloquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Shit, ze controleren de beoogde stellage.
hij stond op een pallet....daar...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dit soort ovens wordt altijd met een kraan geplaatst. Het is wachten op gewonden.
Is gebracht met en palletwagenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:58 schreef Maria. het volgende:
[..]
hij stond op een pallet....daar...
Chagrijnig omdat hij weer ingehaald is door Jessie in de poll...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
Brandon krijgt ineens weer een grote muil. Zijn de batterijen weer vol?
Ze hadden hem meteen moeten laten plaatsen op de juiste plek.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:58 schreef Maria. het volgende:
[..]
hij stond op een pallet....daar...
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme is er soms iemand klaar gekomen in die neus van Jessie hij blijft het maar ophalen
Tussen het ophalen heeft hij het over de bitcoins....
Ohhh jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Chagrijnig omdat hij weer ingehaald is door Jessie in de poll...
Deed ze niet mee?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:00 schreef mazaru het volgende:
Kijk haar zitten. Je zou eens moe kunnen worden![]()
[ afbeelding ]
Vooruit ziende blikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:00 schreef mazaru het volgende:
Kijk haar zitten. Je zou eens moe kunnen worden![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, het is gewoon gevaarlijk op deze manierquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou er mijn rug ook niet aan wagen hoor.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een banaan lukt nog wel
[ afbeelding ]
En Gerrit over Andreaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:04 schreef mazaru het volgende:
En Shelley nog steeds over Jessie bezig.
Wim is al gebeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:05 schreef spapaars het volgende:
Nou dat zal wel een bulldozer worden die spontaan het terrein op gaat
Groot gelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:54 schreef mazaru het volgende:
En wie drukt zich weer?
Leen!!
[ afbeelding ]
Moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:06 schreef cobain1994 het volgende:
En wordt de oven 1 keer gebruikt net als de oven van Joey in Utopia 1?
idioot gewoon......ze hebben al ovens...en kunnen al 15 pizza tegelijkertijd maken....met die gerske ovens....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken.
Maar deze ziet er wel beter uit dan die opengesneden oliedrum.
euhhhh euhhh euhhhhquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:13 schreef Maria44 het volgende:
Mylene leest het even voor aan Gerrit
daar mag ze wel mee ophoudenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:13 schreef Maria44 het volgende:
Mylene leest het even voor aan Gerrit
Mylene leest beroerd..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Wat een beroerd mailtje, of Mylene leest beroerd...
Ja voorlezen kan ze niet, maar mooi dat we nu wel de (echte) inhoud weten.quote:
Mylene is wel zo'n sneakert ,maar idd nu weten we wel wat er in de mail staatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja voorlezen kan ze niet, maar mooi dat we nu wel de (echte) inhoud weten.
Jessie begint al: ik zie alleen maar Gerrit erin terug komen.
Het gaat toch om Gerrit in deze?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:19 schreef BloesBloes het volgende:
ha ha ha, de grote baas wordt niet in de mail genoemd, hij baalt overduidelijk
En maar je grote voorbeeld Pitbull na willen doen...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:21 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Dit is toch niet meer serieus te nemen. Zonder enige muzikale achtergrond, totaal geen charisma en dan wel nummers maken die aanslaan.
Preciesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En maar je grote voorbeeld Pitbull na willen doen...Ik denk zelfs, nee weet wel zeker, een belediging voor Pitbull ansich...
jazeker, maar de grote baas probeert e.e.a. naar zich toe te trekken. "We sturen jullie''' Jullie Jesse??? Gerrit bedoel je toch.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat toch om Gerrit in deze?
Dat hele gedoe om een hit te willen scoren is een belediging. Hebben we gezien met Baldr.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En maar je grote voorbeeld Pitbull na willen doen...Ik denk zelfs, nee weet wel zeker, een belediging voor Pitbull ansich...
Dat dusquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:21 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Dit is toch niet meer serieus te nemen. Zonder enige muzikale achtergrond, totaal geen charisma en dan wel nummers maken die aanslaan.
Het moest een zomerhit worden, weet niet hoor maar we zitten bijna op half augustus....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hele gedoe om een hit te willen scoren is een belediging. Hebben we gezien met Baldr.
Ja, maar ik denk dat zij stiekem denken dat het een hit wordt, waar ze sowieso de show kunnen gaan maken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moest een zomerhit worden, weet niet hoor maar we zitten bijna op half augustus....
Mwah, dat kan wel hoor, kijk naar die Lil Kleine, heb je die gozer gezien bij the Voice in de jury. Echt die jongen kan nog geen a-note onderscheiden van een g-note, snapt geen klote van muziek, maar hij verkoop die onzin van m wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:21 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Jessie wordt gelukkig niet eens genoemdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:26 schreef freaky40 het volgende:
En weer een faal voor Gerrit dus...
Ja en die had/heeft dus het onderdeel charisma voor zijn puberdoelgroep.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mwah, dat kan wel hoor, kijk naar die Lil Kleine, heb je die gozer gezien bij the Voice in de jury. Echt die jongen kan nog geen a-note onderscheiden van een g-note, snapt geen klote van muziek, maar hij verkoop die onzin van m wel.
Die zoekt weer voer om hem straks als hij weg is weer zwart te maken. Stuk hypocriet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Kleuterpsych Milani:'En wat vind je van het mailtje Jes?'
Gerrit wilde dit graag. Overigens was de inbreng van Jessie in dit nummer wel beter dan dat van Gerrit...Ik hou totaal niet van die muziek, maar hij was ten opzichten van al die lichtgewicht rappertjes in Nederland wél te verstaan...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie wordt gelukkig niet eens genoemd
Zo belangrijk is Jessie
Die komen nog geen eens in aanmerking voor een plekje in de uitvaart top 1000quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:30 schreef cobain1994 het volgende:
Zeggen ze nou echt een nummer 1 scoren?
Jij postte gisteren over Milani dat ze al geen zin meer had in zangles, zei ze ook waarom? (of zei iemand anders dat?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zoekt weer voer om hem straks als hij weg is weer zwart te maken. Stuk hypocriet.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
Jessie "weet je wat het is" de rappert vindt het nummer erg WC Eend.
Rap die poort uit danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:33 schreef cobain1994 het volgende:
Jessie's passie ligt bij rappen..
Ohhw? ik dacht hondenvoer maken, ohhnee de beste koffiebrander te worden. , nee nee wacht de beste carbon laser shooter wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:33 schreef cobain1994 het volgende:
Nee, dat was ik niet. Maar Leen heeft daar geen reden voor nodig. Behalve dat ze liever niets doet. Zo ging het toch ook met haar grote droom om model te worden. Ineens geen zin meer in. Waarom? Niemand weet het.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij postte gisteren over Milani dat ze al geen zin meer had in zangles, zei ze ook waarom? (of zei iemand anders dat?
Onee hè. Doet hij maar buiten de poort niet in U2 ons ermee lastig vallen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:33 schreef cobain1994 het volgende:
Jessie de alleskunner...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? ik dacht hondenvoer maken, ohhnee de beste koffiebrander te worden. , nee nee wacht de beste carbon laser shooter worden
ze hebben daar een boekje leggen.....en dan veranderen ze de spreekwoorden en gezegden......hahahaha......tis een soapie heh !!!!!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit - Er valt geen pijl meer aan te knopen!
Dus dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh Jessie Gerrit de FlopMajoor
tis een....gebed zonder ent...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:33 schreef cobain1994 het volgende:
Die waande zich al de beste rapper.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Nah daar zijn we ook weer vanaf. Geen hitnummers meer van de slissende rapper en bolle dj.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessie
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
ikbal.. oh nee... ikzeik.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:41 schreef cobain1994 het volgende:
Ik wil ik kan ik ben...
[ afbeelding ]
gewoon in de kippen soep.....ik zou het ook niet ........pikken....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:41 schreef BloesBloes het volgende:
En Shell blijft maar doorgaan over Dick, dat beest zal en moet naar de poelier schijnbaar. Een haan is gvd geen huisdier, het is een haan!
Kom schuimers, waar jullie ook allemaal zitten, komt in actie, die bitch van een Shelley wil Dick de Haan vermoorden.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Shel-del gaat ook een hit maken:
Wat stond er in dat mailtje dan? Sorry, was even wegquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja voorlezen kan ze niet, maar mooi dat we nu wel de (echte) inhoud weten.
Jessie begint al: ik zie alleen maar Gerrit erin terug komen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Shel-del gaat ook een hit maken:
Is ook maar gewoon een vent uit utopia dat net als alle mannen daar recht heeft op een verhaallijntje met Shelley.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:45 schreef Inca het volgende:
[..]
Haantje wil gewoon zijn eigen kippies
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker:"Het moet een passie blijven en niet op werk gaan lijken" (of woorden van dezelfde strekking)
Maar deze morgen wel pissen tegen de naaktslak dat ie een dag geen tatoes ging zetten?
Dank je B.B.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is ook maar gewoon een vent uit utopia dat net als alle mannen daar recht heeft op een verhaallijntje met Shelley.
De visie moet gericht zijn op een haalbaar resultaat, en hij moet voldoende ambiguiteit bevatten, teneinde de risico's op falen te mitigerenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
ja, de hele tijd een nummer 1 hit is natuurlijk ook niet leuk.. met name voor de passie. Het behouden van de visie moet natuurlijk wel het plezier waarborgen.
M'n vader had alles van Cornelis,werkelijk alles, kan ze dromen die nummersquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dank je B.B.
Wat een heerlijke vent was die Vreeswijk
Het ging erover dat ze hulp hadden aangeboden aan Gerrit na een vraag van hem om een dj repertoire te maken en evt. een song om een complete show weg te zetten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:45 schreef Harrison het volgende:
[..]
Wat stond er in dat mailtje dan? Sorry, was even weg
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:50 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Het ging erover dat ze hulp hadden aangeboden aan Gerrit na een vraag van hem om een dj repertoire te maken en evt. een song om een complete show weg te zetten.
Nu ligt volgens de producers de focus op een nr. 1 hit maken en dat is niet de soort muziek die ze nu aangeboden hebben.
Ze willen wel helpen met een dj repertoire en een show, maar niet met nr.1 hits en charts want dat is iets heel anders en gaat niet met deze muziek.
Ei in het voorjaar, ontmoetten zij elkaar, ze keken elkaar aan en toen was de liefde daar....ja toen was de liefde daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
M'n vader had alles van Cornelis,werkelijk alles, kan ze dromen die nummers
ja..uit ijmuiden.....kwas vorig jaar bij zijn standbeeld aan zee....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dank je B.B.
Dat waren noch eens rapteksten.
Nozem en de Non past ook wel bij utoop.
Wat lult is allemaal voor BS .... echt hoe krijgt ie het uit zn mondquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit ziet zichzelf als entertainer!![]()
![]()
![]()
Wat een kneus!
Daar moet je dan eigenlijk drs. P. voor hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dank je B.B.
Heel soms verdenk ik Sjel ervan dat ze dit soort dingen doet om te pesten. Maar de werkelijkheid zal helaas wel zijn dat ze gewoon dom is.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef mazaru het volgende:
Shelley naar jessie.
Ze heeft een knipklant die haar zoontje heeft meegenomen omdat dat kind samen met Jessie een logo wil ontwerpen voor op zijn trui. Hij heeft zijn trui meegenomen.
Jessie vraagt waarom hij dat nu pas hoort omdat hij dingen te doen heeft.
Shelley is dat 'gwoon ff fgeten' hoor
Wat toevallig weer net nu ze er achter zitten.....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:55 schreef Bestweldonker het volgende:
XL Events heeft ze uitgenodigd.......fokking vet!
De Febo hangt van "toeval" aan elkaar!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat toevallig weer net nu ze er achter zitten.....
Maar .... misschien wordt het morgen beter, ook al wordt toch nooit goedquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nog een paar passende rap teksten voor knabbel en babbel? (Met dank aan Bloes Bloes)
Alleen al de eerste 2 regels en de rest stlaat ook kompleet op utoop II
Jammer joh. Hahaha haquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie wilde meeliften op Gerrit. Het kan verkeren.![]()
![]()
Of juist heel uitgekookt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:56 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Heel soms verdenk ik Sjel ervan dat ze dit soort dingen doet om te pesten. Maar de werkelijkheid zal helaas wel zijn dat ze gewoon dom is.
Die heeft alle bekende artiesten als altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Ja, hele grote.....quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft alle bekende artiesten als altijd
https://xlevents.nl/artiesten/
The man!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft alle bekende artiesten als altijd
https://xlevents.nl/artiesten/
Die zag ik niet aankomen 😃quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:55 schreef Bestweldonker het volgende:
Jammer joh. Hahaha haquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie wilde meeliften op Gerrit. Het kan verkeren.![]()
![]()
Mooi moment voor mij om de stream te sluiten en iets leuks te gaan doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
EN jahoor daar is het "iets leuks" voor naar buiten, XL-Productions of zoiets wil Duo Jut&Jul een kans geven een presentatie te geven en te huren voor 15 min
Dank U wel Achter, voor dit kadootje
Ik laat de eieren staanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef BloesBloes het volgende:
Ik laat een zak tomaten vast een beetje rotten, die gaat mee naar dat optreden van ze
Hoef niet.quote:
Koekwaus.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Jammer joh. Hahaha ha
[..]
Mooi moment voor mij om de stream te sluiten en iets leuks te gaan doen.
Wat een kutshow zeg is dit geworden. Fake.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Eerder Kanye west, die meent ook dat hij god is..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:07 schreef BloesBloes het volgende:
Andrea, "dat heb je toch ook bij Eminem....." Ja, ga Jassie even vergelijken met Eminem achterlijke troela
Nou nee. Laten we ons niet als lompe lummels gedragen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Hoef niet.
Nog even afgezien van het feit dat je der mee moet lopen slepen of het utopen terrein niet op krijgt leggen der genoeg her en der te rotten daar onder de caravan.
Oh, bier gooien, ook een optie.
Maar dan wel in blik (ongeopend)
Da's vere van lomp edoch zeer nederlands.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee. Laten we ons niet als lompe lummels gedragen.
Hij wordt in Zweden meer gewaardeerd dan in Nederlandquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dank je B.B.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De chef is aan het straten en kijk een wat daar aan komt waggelen.
Het rudimentair orgaan van de show.
GG a.k. Halve schedel
Lekker straten met je neus in het poepgat van de grootte lijder.
En zorgt denk ik weer voor een sl.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris wil met rust gelaten worden, pizza oven victorie is mislukt.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris wil met rust gelaten worden, pizza oven victorie is mislukt.
Of je neemt gewoon flesjes, die drink je eerst leeg en dan gooi je ze pas ... en ja ik weet 't je kan ze ook daarna eerst volp....., maar dat valt dan weer onder lomp denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's vere van lomp edoch zeer nederlands.
Als je mist kun je blikje oprapen en noch een keer proberen of alsnog gebruiken waarvoor het bedoelt is en opdrinken
Ja, die zag het al helemaal voor zich.quote:
Gister vond ze al dat ze haar kwaliteiten niet kwijt kon en er zo niks meer aan vond en dan deze domper.....dan wordt het tijd dat je opstapt.......quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, die zag het al helemaal voor zich.
De concurentie voor domino's pizza's.
Alle bestelscootertjes bij de poort etc.
En nu?
Pizza oven ken niet verplaats worden en ze moet het doen met het scootertje van zanger Rinus die 14-9 komt.
Ik zou ook gaan janken.
Mij springen momenteel ook de tranen in de broek.
Welke kwaliteiten ook alweerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister vond ze al dat ze haar kwaliteiten niet kwijt kon en er zo niks meer aan vond en dan deze domper.....dan wordt het tijd dat je opstapt.......
Ik had haar vanaf het begin kunnen vertellen dat het hem niet ging worden, wat ze allemaal in gedachten had. Zij was zo overtuigd. Iedereen zou ze meekrijgen of wegwerken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gister vond ze al dat ze haar kwaliteiten niet kwijt kon en er zo niks meer aan vond en dan deze domper.....dan wordt het tijd dat je opstapt.......
Kan je nagaan hoe ze over anderen denkt, en hoe ze zichzelf vreselijk overschat.....die heeft al meer gejankt dan menig ander daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had haar vanaf het begin kunnen vertellen dat het hem niet ging worden, wat ze allemaal in gedachten had. Zij was zo overtuigd. Iedereen zou ze meekrijgen of wegwerken.
Een presentatie geven, wie/quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
EN jahoor daar is het "iets leuks" voor naar buiten, XL-Productions of zoiets wil Duo Jut&Jul een kans geven een presentatie te geven en te huren voor 15 min
Dank U wel Achter, voor dit kadootje
Ze was zo overtuigd van haar kwaliteiten dat ze diep op de anderen neer keek zodat ze zeer arrogant overkwam. En er is niets maar dan ook niets van terechtgekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had haar vanaf het begin kunnen vertellen dat het hem niet ging worden, wat ze allemaal in gedachten had. Zij was zo overtuigd. Iedereen zou ze meekrijgen of wegwerken.
ga lekker naar huis bitchquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Der gesondheid iz zlecht, ze hept geen kracht
[ afbeelding ]
En eerder verkondigde ze nooit ziek te zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea moest oprotten uit de tent en Jessie mag haar verdriet zien......quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ze beseft dat het haar niet lukt daar, dus gooit ze het maar op haar gezondheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef Dotteke het volgende:
Se hep ook geen kracht meer in haar handen, daar baalt ze van.
Normaal hep ze heul veul kracht
wat wil je met dit non-werkvolk onder jequote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:28 schreef BloesBloes het volgende:
En het jankt weer. Hoe zou die managementstijl heten waarbij je om de haverklap in snikken uitbarst.
Iemand die gekeken heeft misschien en weet van de 14dequote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel heeft de mail achter de computer gelezen, maar leest toch het kopie dat Gerrit in handen heeft.
Rare mensen zijn dat toch.
Niet reëel, want ze had kunnen weten wat mogelijk is in Utopia. Die heeft zichzelf zwaar overschat.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze was zo overtuigd van haar kwaliteiten dat ze diep op de anderen neer keek zodat ze zeer arrogant overkwam. En er is niets maar dan ook niets van terechtgekomen.
Wat hep ze dan in ene keerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef Giggio het volgende:
[..]
ga lekker naar huis bitch
je zit in het verkeerde kuuroord
EN ze kon so hard werkuh, maar ze ken niksquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En eerder verkondigde ze nooit ziek te zijn.
Dan had ze niet zo hoog van de toren moeten blazenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Sneu
Heb medelijden met haar
Ze zit er helemaal doorheen
[ afbeelding ]
XL events.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand die gekeken heeft misschien en weet van de 14de
Euh wat voor mail was het eigenlijk, wie biedt zich nu weer aan
Nou daar zit je dan al jankend, een wereldbaan opgezegd je hele hebben en houden bij andere ondergebracht. Dan doe je het goed hoor.quote:
En nooit ziek geweest, nog geen dag ( haar eigen woorden )quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN ze kon so hard werkuh, maar ze ken niks
O, die staan allemaal bagger artiesten zag ikquote:
Ja, het lult allemaal maar watquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:32 schreef juul. het volgende:
[..]
En nooit ziek geweest, nog geen dag ( haar eigen woorden )
Ik niet. Ze moet gaan inzien dat haar buitenwereld toch anders is en zij zich zal moeten aanpassen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
Sneu
Heb medelijden met haar
Ze zit er helemaal doorheen
[ afbeelding ]
Nogal ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet reëel, want ze had kunnen weten wat mogelijk is in Utopia. Die heeft zichzelf zwaar overschat.
De rappers dacht ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die staan allemaal bagger artiesten zag ik
Voor wie was dat mailjte, voor de rappers of presentatrices
Alleen de opdruk samen bedenken, want sweater heeft hij zelf meegenomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is een kleine Jessie op het terrein,hij wil een sweater van grote Jessie.
Kleine snotkoker met nektasie en groote snotkoker op witte slippers met zwarte sokken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is een kleine Jessie op het terrein,hij wil een sweater van grote Jessie.
Maar hij kan wel iets. Hij heeft miljoenen verdiend. iets waar Jessie alleen maar van kan drom.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:10 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Eerder Kanye west, die meent ook dat hij god is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |