Best gek dan dat Gerrit het voor die celibataire haan die zijn naam geen eer aandoet opneemt, het is tegen al zijn principesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das maar goed ook, verstandige haan . En dat hij niet geaaid wenst te worden is niet meer dan normaal. Shelly maakt er een heel drama van.
Het is gewoon haast niet te verslaan al die onzin die ze uitkraamt ...quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een slap gelul van die shel.
Alles om maar niets te hoeven doen aan de marktvoorbereiding. Ze is zelfs haar flyers aan het tekenen en kleuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
Staat Shelley net op bijna 4% gaat ze een hetze tegen Dick beginnen! Die keldert weer richting Dylan nu
Ik zie de advertentie op MP al voor mequote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef renevanlaaren het volgende:
hopen dat ze nooit kinderen krijgt
Dat wordt smullenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, de camping leiding gaat proberen de pizza oven van bijna 400 kilo met balken te verplaatsen
Ik lig hier in een deuk om dit toneelstukje van Shelly.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat een slap gelul van die shel.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Alles om maar niets te hoeven doen aan de marktvoorbereiding. Ze is zelfs haar flyers aan het tekenen en kleuren.
En de ps krijg je omdat je knapt bent.
of bij het ziekenhuis met haar man, hij is via zijn leuter gemaakt dus terug proppen graagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie de advertentie op MP al voor me
Aangeboden: Tegen elk aannemelijk bod. Zo goed als nieuwe baby. Gaat weg vanwege geluids- en stankoverlast.
Bijt wel maar heeft nog geen tanden.
Hij komt niet op voor die agressieve haan maar is tégen Shelly. En Shelly oefent voor haar grote droom, actrice worden. Gerrit heeft slechts een klein bijrolletje.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best gek dan dat Gerrit het voor die celibataire haan die zijn naam geen eer aandoet opneemt, het is tegen al zijn principes
Let op wat daar zondag gaat gebeurenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Alles om maar niets te hoeven doen aan de marktvoorbereiding. Ze is zelfs haar flyers aan het tekenen en kleuren.
En de ps krijg je omdat je knapt bent.
Dat mokkel is echt gewoon knettergestoordquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
of bij het ziekenhuis met haar man, hij is via zijn leuter gemaakt dus terug proppen graag
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mokkel is echt gewoon knettergestoord
Kijk jij snapt het, zo rolt een Shelleyquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Let op wat daar zondag gaat gebeuren
Eerst der bezoek tot 12:00 (zal wel uitlopen) en om 13:00 start markt.
Dat mokkel hewb dan heel weinig klaar en geen flikker gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |