Heb je je haren al gekortwiekt? Je attitude is er al, nu het uiterlijk nog.quote:
Er is wel 10 cm af jaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je je haren al gekortwiekt? Je attitude is er al, nu het uiterlijk nog.
Aardappels groente vlees en jus. 4 ingrediëntenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende: [..] Als je als man met meer dan drie ingredienten kunt koken maak je al een goede indruk op tinder.
Hé, kook jij!?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aardappels groente vlees en jus. 4 ingrediënten
oh god, jus al ingrediënt. Zeker van dat spul uit een pakjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aardappels groente vlees en jus. 4 ingrediënten
Aangemaakt met water.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh god, jus al ingrediënt. Zeker van dat spul uit een pakje
Ah, ik dacht veel korter. Kun je lekker met alle andere pittige vocel vrouwen mannen overal de schuld van gaan geven.quote:
Zo nu en dan. Kan het geen hobby noemen maar kan me aardig redden ja.quote:
Jus zit toch gewoon in de pan na het bakken van je vleesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pakje? Potjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
"Doner gehaald"quote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Kan het geen hobby noemen maar kan me aardig redden ja.
Dat doe ik niet 7 dagen in de weekquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Doner gehaald"
"Shoarma besteld"
"Door mcdrive geweest"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |