bipolair, biseksueel, 1 pot nat huehue.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:01 schreef gcjoel het volgende:
Dus dat bedoelen ze hier met bi-wijfjes
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef RockBabe het volgende:
Mag je tegenwoordig ook gewoon weer topics kapen?
Ik heb maandag geleerd dat dat magquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef RockBabe het volgende:
Mag je tegenwoordig ook gewoon weer topics kapen?
Graag gedaanquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb maandag geleerd dat dat mag
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Good Morning allemaal![]()
Kennen jullie dat gevoel als je na het wakker worden weer in slaap sukkelt en dan wakker schrikt op het moment dat je nog 5 minuten hebt om op tijd op het werk te komen?
Nee, ik sta altijd direct op als de wekker gaatquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Kennen jullie dat gevoel als je na het wakker worden weer in slaap sukkelt en dan wakker schrikt op het moment dat je nog 5 minuten hebt om op tijd op het werk te komen?
Neequote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Heb een historie van knetterhard verslapen (en de gevolgen daarvan).. Krijg daardoor direct weer een k-gevoel zeg maar.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon opstaan, of keihard verslapen. Niets er tussenin.
Nooit.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Dat zal je leren.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo te zien moet ik toch maar even een poncho/regenjas inpakken voor Lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |