Mode in Japan he onder jongeren. Beetje J-pop imagequote:
Mofrikanenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)8/kees_gaat_los.html
Keesgod
Dochter of zoon Kees?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:43 schreef JanCees het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Keesgod Die was niet misselijk hoor Sow
7/11 genotquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ze hebben zoveel keuzes voor zowel ontbijt, lunch en avondeten dat je daar in principe elke dag kan eten zonder uit eten te hoeven, en dat voor een supermarkt.is toch awesome. Zitten door heel Azie trouwens, @:Flippiee is ook een groot liefhebber
Op zijn tijd heb ik ook wel eens zo'n heerlijke woedeaanval.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Vuile teringproletenIk voel me zo verbonden met Kees
Heerlijk jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Vuile teringproletenIk voel me zo verbonden met Kees
Sowiesoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch heerlijk cultureel erfgoed. NederlandGenot.
Mooi verzonnen verhaal weerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Volgend jaar terug, heb jarenlang gezocht naar die sfeer van Blade Runner en ik maakte het daar mee, harde slagregen, trubbelige kutzooi, Jappen en een paar sporadische blanken die wat van me wilden, om de meter een eettentje, de geur, een verhoogde metro die langs zoeft langs een Industriële achtergrond met dat typische geluid, Japanse meisjes die acuut een kopje noodles met je willen slurpen, torenhoge reclame's op gebouwen op high tech LED schermen en dat kleine snuifje gevaar van onderwereld dat er hangt, mijn God
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |