3 jaar later leerde je te spellen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je op Aloa![]()
Ik maakte mijn account toen ik 14 was, ik kon net m'n veters strikken.
Denk je nou werkelijk dat ik accounts daarvoor had?
Ik overleef dingen vaak wel gelukkigquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Was in ieder geval leuk je gekend te hebben!
Ik ken alleen Fok-it en littlebrownie, verder niet echtquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gepost maar ken helemaal niemand van wat volgens mij later onz sc geworden is..
Kan tochquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je op Aloa![]()
Ik maakte mijn account toen ik 14 was, ik kon net m'n veters strikken.
Denk je nou werkelijk dat ik accounts daarvoor had?
@dud0r heeft geen kloons..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, zat die weer dom te doen met een kloon?
haha mooie kerelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoelang zal het duren voor ze het zat zijn daar?
Wait, whut?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik overleef dingen vaak wel gelukkig
Soms ook niet, maar ik kom altijd terug hoor
Maar bedankt
Het was toen hip om zo gebrekkig Nederlands te spellen als je maar konquote:
Tegenwoordig is het nog weer een heel stuk hipper, jeweettogggggg!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het was toen hip om zo gebrekkig Nederlands te spellen als je maar kon![]()
De gemiddelde PING conversatie toen ook he
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd handig als je zelf te lui bent om veiligheidsinstructies te lezen!
[ afbeelding ]
Van mevrouw, die is half Afrikaans.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb jij krullen of heeft ie dat van mevrouw ToT?
Ja, niet helemaal mijn ding. Te oudquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het nog weer een heel stuk hipper, jeweettogggggg!
haha dat was random eigenlijkquote:
Ja ik ben afgehaakt met deze spelling:quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, niet helemaal mijn ding. Te oud
Toch hebben zulke liedjes wel ietsquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben afgehaakt met deze spelling:
Goeie vraag.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen Stuart vraag ik me echt van af onder welke naam hij nu post
kapot omdat filmpje heldin.quote:
Ah okayquote:
Ga eens op onderzoek uit. Al heb ik wel een donkerbruin vermoeden.quote:
In zo'n dorp wil ik echt wonenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kapot omdat filmpje heldin.
nog een echte provincie vrouw die niet bang is voor de grote bek van jongeren uit de Randstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |