quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet horen opscheppen hoe geweldig je wel niet bent, nog geen creepy moves op vrouwen zien maken, dus het zal idd wel meevallen
Van wie ben jij een Kloon eigenlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet horen opscheppen hoe geweldig je wel niet bent, nog geen creepy moves op vrouwen zien maken, dus het zal idd wel meevallen
Naja, een beetje pronken mag wel hoor, maar doe het dan leuk. Die verhalen over je zoontje waren gewoon leuk, vermakelijk. Dat hoor ik liever dan dat je weer een chick heb geneukt of een heerlijk gerecht op hebt bij een luxe restaurantquote:
Whehehe!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja, een beetje pronken mag wel hoor, maar doe het dan leuk. Die verhalen over je zoontje waren gewoon leuk, vermakelijk. Dat hoor ik liever dan dat je weer een chick heb geneukt of een heerlijk gerecht op hebt bij een luxe restaurant
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom ook, prima gozer jij hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Nee idd, ik klets graag over mini-ToT en ik weet heus wel dat ik geen adonis ben of what the fuck ever.
Email en wachtwoord vergetenquote:
Mini ToTquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Nee idd, ik klets graag over mini-ToT en ik weet heus wel dat ik geen adonis ben of what the fuck ever.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom ook, prima gozer jij hoor!
[..]
Email en wachtwoord vergeten
Hey, daar woon ik!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En degenen die hier drama gaan lopen schoppen mogen opebolazeren naar Rotterdam!
Zat vooral in GRTD toen. Weet ik ook niet veel meer vanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
En ik kan me niet heel veel over jouw oorspronkelijk account herinneren, maar weet wel dat we meerdere keren aan dezelfde kant stonden in een discussie.
Te jong hier op FOK! aangemeld, gevalletje permban?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1998 he...
Je weet dat daar ebola heerst momenteel?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey, daar woon ik!
[..]
Zat vooral in GRTD toen. Weet ik ook niet veel meer vanLang geleden alweer.
Vgm was er toen nog geen leeftijdsgrensquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Te jong hier op FOK! aangemeld, gevalletje permban?
Ik woon dan ook in een deelgemeentequote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet dat daar ebola heerst momenteel?
Je was 14 bij je eerste kloon?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 1998 he...
Ow!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vgm was er toen nog geen leeftijdsgrens
Hoeveel heb je op Aloaquote:
Was in ieder geval leuk je gekend te hebben!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik woon dan ook in een deelgemeente
Heb ik ook een tijdje gepost maar ken helemaal niemand van wat volgens mij later onz sc geworden is..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey, daar woon ik!
[..]
Zat vooral in GRTD toen. Weet ik ook niet veel meer vanLang geleden alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |