Log uit danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dat kleffe gedoe hier maar niets hoor.
Hij is verdrietig dat hij je niet mag neukenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is je probleem Haags? Eerst gister mij verwijten dat ik niet gezellig ben en nu ga je min uitschelden?
Kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Volgens Haags zelf heeft een hij nooit een ochtendhumeur. Hahaha 👻 wel dus blijkt maar weer
Doe ff normaal 😜quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is verdrietig dat hij je niet mag neuken
Nee hoor, dat heeft ie niet alleen in de ochtendquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Volgens Haags zelf heeft een hij nooit een ochtendhumeur. Hahaha 👻 wel dus blijkt maar weer
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok ik ga raar sfeertje 🐣 daaaaaag allen fijne dag
Haags Will be haags dat blijkt 😜quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft ie niet alleen in de ochtend
wijze woorden noodgang ik blijf gewoon blij zijn, glittergodquote:
Ben altijd mezelf gebleven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haags Will be haags dat blijkt 😜
[..]
wijze woorden noodgang ik blijf gewoon blij zijn, glittergod
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben altijd mezelf gebleven.
Dus dat.quote:
Vertelquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je wat een strak plan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |