SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat ik kan kopen tegen het onkruid? Ik zat aan een soort spray te denken.
Ditquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:34 schreef Hamzoef het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even de handen uit de mouwen steken.
Stelt weinig voor.
Ga alsjeblieft geen gif spuiten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:36 schreef halfway het volgende:
Eerst maar eens met de hogedruk erop voordat je gaat krabben
Met hogedruk ruw je de stenen/tegels op, waardoor mos en groene aanslag nog sneller terugkomen en beter hechten..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou er eens met een hogedrukspuit overheen gaan...
Zou ik zelf ook eens moeten doen
Wat is portland?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:42 schreef Zolderkamer het volgende:
Als.... dan is het ideaal om onder de tegels en op het gele zand een laagje portland te strooien..
Maargoed als je de tegels niet los gaat halen dan zou ik gewoon even gaan wieden, met dit weer droogt alles direct mooi op..
En daarna gewoon wekelijks vegen.. dat houd het vrij van onkruid
Hoeveel moet je daarvan onder de tegels strooien? En wat als je je tegels verwijdert en er een plant wilt plaatsen?quote:
Gewoon een laagje.. het spul kost niets dus een halve tot hele cm is prima..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoeveel moet je daarvan onder de tegels strooien? En wat als je je tegels verwijdert en er een plant wilt plaatsen?
Thanks man. Nuttige info.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:59 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gewoon een laagje.. het spul kost niets dus een halve tot hele cm is prima..
Als je een plant wil neerzetten is dat geen probleem verder.. normaal heb je eerst een laagje straatzand.. daar ligt nu een laagje portland op: Gewoon even wegscheppen, gaatje maken, substraat (aarde bijv.) erin en je plantje erin zetten..
Het laagje portland word niet keihard verder, maar werkt erg goed tegen onkruid
En een flinke pensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:37 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Dit
Oh en TS heeft een goeie bos haar
Azijn met een drupje afwasmiddel moet het dan ook zijn. Azijn alleen werkt niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat werkt beter dan azijn en stinkt het niet de hele straat door ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |