Waarom pikt niemand die Boonen op dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betekent dat dat ik mijn debuut heb gemaakt voor Frankrijk?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 januari 2019!
[ afbeelding ]
Vast nog niks in het eerste gespeeld ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
11 wedstrijden, das meer dan normaal in een heel seizoen, lekker beetje op het tweede niveau ballen zoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen miljoenen waard .. Suiker en Derksen ... not so muchquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen de faalhaastrofee alvast afstoffen, of niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Iedereen miljoenen waard .. Suiker en Derksen ... not so much![]()
![]()
![]()
Globaalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een nieuw dieptepunt jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We kunnen de faalhaastrofee alvast afstoffen, of niet?
Gefeliciteerd, pik!quote:
Trotsquote:
Ligt eraan met wie je contact houdt.quote:
Ik wilde je moeder zeggen, maar ik wil heel graag antwoord op mijn vraag dus dat doe ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je contact houdt.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:40 schreef Ciscus het volgende:
Best gênant dat ik eerder vroeg wie de concurrenten bij Real precies waren in de spits...
Mag ik zien op welke plek Inzaghi bij Castilla en Italie -21 staat?
Ben wel blij met Derksen en Suiker.. Die worden allebei binnenkort materiaalman bij Excelsior.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je moeder zeggen, maar ik wil heel graag antwoord op mijn vraag dus dat doe ik niet.
30 juni 2019, dus eind dit seizoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wanneer gaat Suiker met pensioen? (Lees: wanneer loopt z'n contract af en gaat hij worsten verkopen bij de Hema als hij slim is)
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu kap ik ermeeMorgen weer verder.
Thanks maestro!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thanks voor het hosten!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt voor een heerlijke middag!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We balen allemaal van jouw spelerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor een heerlijke middag!
Nou ja eigenlijk baal ik verschrikkelijk van de ontwikkelingen van mijn speler, maar daar kan jij weinig aan doen.
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Konstantidis doet inmiddels aardig wat wedstrijdjes mee in het eerste van Chelski
@:powerloungen
Riggedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Stevige diss richting mijn maat @:powerloungen
PAOKquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik geniet zo van mijn Griekse krijger dat ik een game in Griekenland ga beginnen. Even nog een club uitzoeken, maar ik denk dat ik voor OFI of AEK ga.
Het is gewoon AEK geworden hoor. (je was te laat)quote:
reloadquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is gewoon AEK geworden hoor. (je was te laat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |