quote:
ricky is binnen hequote:
Het origineel was veel meer psychologisch. Nuanceverschillen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja snap ik niet goed verhaal over die kids spanning blijft erin niks mis mee.
Jaquote:
van Wolfswinkel misschien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja
weet alleen niet of ik nog ga huilen van geluk vanavond
miss als ze ook nog een spits presenteren
lijkt wel een feestdag met al die nieuwe spelers.quote:
Ja net kerstmis zo maar ik word altijd heel emotioneel op dat soort momentenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lijkt wel een feestdag met al die nieuwe spelers.
Ik word meestal emotioneel bij uien snijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja net kerstmis zo maar ik word altijd heel emotioneel op dat soort momenten
doet toch altijd wel iets met me als er een speler weggaat of bijkomt
Empathisch vermogen bezit je wel, helaas beseft bijna niemand wat ze die ui aandoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal emotioneel bij uien snijden.
Arme uien, dit hebben ze toch niet verdiend?
Save onions, eat more cows!
Ja mijn ui verander ik hooguit even met de feestdagen, maar daarna neem ik toch gewoon deze weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Empathisch vermogen bezit je wel, helaas beseft bijna niemand wat ze die ui aandoen.
Deze heb ik ook al sinds het beginquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn ui verander ik hooguit even met de feestdagen, maar daarna neem ik toch gewoon deze weer.
We zijn gewoon enorm aan elkaar verknocht, al die jaren!
Ik had hem al zeker 5 jaar voordat ik op FOK! kwam.
....rock bottom?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook al sinds het begin
Started from the bottom now we're here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |