Agossie......maar verder alles goed met je?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben als het avond is ik heb Feyenoord maanden gemist
Met mij altijd!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie......maar verder alles goed met je?
Heel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met mij altijd!
Hoe gaat het met jou?
M'n lief is eindelijk weer terug van vakantie en na onze werkdag morgen kunnen we drie dagen ongestoord samen zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat klinkt zeer positief!
Hoe komt dat?
Was hij alleen op vakantie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n lief is eindelijk weer terug van vakantie en na onze werkdag morgen kunnen we drie dagen ongestoord samen zijn
met familiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was hij alleen op vakantie?
Fijn, veel plezier dan met manlief, moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja was hem goed bevallen
Ik hoop dat die verdedigers mee mogen spelen morgen. Anders worden we er keihard uitgecounterdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Een club die niks zegt.
Dat moeten ze winnen
Denk het wel....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fijn, veel plezier dan met manlief, moet wel lukken toch?
[..]
Ik hoop dat die verdedigers mee mogen spelen morgen. Anders worden we er keihard uitgecounterd
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS TERUGGGGGGG
* m1st1g typt een paar vieze woorden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DTS gaat niet meer open.
Heb met meerdere mods gesproken en omdat de activiteit zich alsnog naar ONZ verplaatst is er geen reden om het weer open te gooien. Ook omdat er nu minder conflicten zijn. Maar dat wordt volgende week ergens bekend gemaakt.
Dit is het nieuwe DTS zonder spelelement, ook een stuk gezelligerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g typt een paar vieze woorden.
Serieus?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DTS gaat niet meer open.
Heb met meerdere mods gesproken en omdat de activiteit zich alsnog naar ONZ verplaatst is er geen reden om het weer open te gooien. Ook omdat er nu minder conflicten zijn. Maar dat wordt volgende week ergens bekend gemaakt.
Ik vind het speeltje juist leuk erbijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe DTS zonder spelelement, ook een stuk gezelliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |