Je bent vandaag niet echt in vorm he?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:15 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de TT niet gebruikt wordt voor zaken die afwijken van de standaard.
Ik doe 100 dingen tegelijkertijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet echt in vorm he?
De hele week al niet trouwens. De afgelopen dagen woorden vergeten en nog meer spelfouten dan normaal. Wat is er aan de hand?
Valt mij ook op, Lenny.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent vandaag niet echt in vorm he?
De hele week al niet trouwens. De afgelopen dagen woorden vergeten en nog meer spelfouten dan normaal. Wat is er aan de hand?
Waarom doe je dat dan? Multitasken is nou niet echt iets waar een mens goed in is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe 100 dingen tegelijkertijd
Dan wil er wel eens wat misgaan.
Viel er maar iets op jou.quote:
Sorry Lenny, je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Multitasken is nou niet echt iets waar een mens goed in is.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
Viel er maar iets op jou.
Jojoortje bijvoorbeeld.
Ken jij alles uit je hoofd of zo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat ze de verzekering oplichten.
Veel wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij alles uit je hoofd of zo?
Ja kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat ze de verzekering oplichten.
@Mortaxx heeft zijn zoektocht naar jou wat uitbreiding gegeven.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:48 schreef KingRoland het volgende:
Waarom krijg ik steeds van die gay dating app reclames
Ga eens weg, homofoob.quote:
oh oké sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |