Dan is Nanking niet meer uniekquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:GGMM kunnen vrouwelijke mods geen roze kleurtje krijgen?
Dat is al het geval.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@:GGMM kunnen vrouwelijke mods geen roze kleurtje krijgen?
Gek op die meid. Helaas zijn we elkaar finaal misgelopen toen ik een wedstrijd bezocht van haar favoriete voetbalclub februari j.l.quote:
Mijn hart doet nog altijd pijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gek op die meid. Helaas zijn we elkaar finaal misgelopen toen ik een wedstrijd bezocht van haar favoriete voetbalclub februari j.l.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
SorryIk durf ook niet met kleurtjes te spelen.
Ik dacht eigenlijk dat jij zat te trollen met die kleurtjes. VBL roze enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
We maken dit nog goedquote:
Helaasquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij zat te trollen met die kleurtjes. VBL roze enzo
Ja!! En dan heeft het heus niet dat je een vrouw bent en bier drinkt.quote:
Vanwege mijn geweldige persoonlijkheid zeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja!! En dan heeft het heus niet dat je een vrouw bent en bier drinkt.
Voor één keertje dan..
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch heeft het wel wat die kleurtjes. Je bent alleen jarenlang gewend aan het vertrouwde oude en dan ineens dit, denk je toch wtfff.
Haha ja ik ook wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.
Ik vind het onlogischquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel fris ogen eigenlijk.
denk dat beetje kerel daar werkelijk waar geen neuk om geeftquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het onlogisch.
Bij sport denk ik aan groen (het veld), goud, zilver en brons. En de meeste Users die in die sportsubfora posten zijn mannen, dan is een roze kleurtje toch juist afschrikwekkend voor die kerels?
Maybe.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat beetje kerel daar werkelijk waar geen neuk om geeft
Doe maar nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
Oh, misschien moet ik maar gaan klagen in FB.
echte mannen dragen rozequote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het onlogisch.
Bij sport denk ik aan groen (het veld), goud, zilver en brons. En de meeste Users die in die sportsubfora posten zijn mannen, dan is een roze kleurtje toch juist afschrikwekkend voor die kerels?
Ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand zin om vrijdag langs te komen?
Loka is er niet
Loka?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is er niet
overdag of avond?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is er niet
In de avond is ze er iig niet.quote:
waarvoor ?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is er niet
moet werken komende twee dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |