Ik snijd wel eens vlees met een hard stukje patat dus vandaar de vraagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee daar is staal sowieso niet zo goed in
Ruim op tijdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gigantische faal![]()
oh ik gebruik daar gewoon een mes voorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snijd wel eens vlees met een hard stukje patat dus vandaar de vraag
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En de rest is lelijk behalve flippiee
Wat een stelling.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rare statement. Je had toch foto's van mij gezien?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou gewoon opnemen en zeggen dat je door een tunnel rijdtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
Nog maar 8 minuten aftellen boys en er is weer een dagje voorbij. Hoop dat ik morgen wat minder word gebeld want dat is irritant vaak gebeurd
Helaas wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rare statement. Je had toch foto's van mij gezien?
Ja super tof.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan wel weer eens een nieuwe foto plaatsen als je dat leuk vindt
Trappen de meesten na een aantal keer al niet meer inquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou gewoon opnemen en zeggen dat je door een tunnel rijdt
Oh bah, wat matigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Trappen de meesten na een aantal keer al niet meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |