Weer zo’n scharminkel uit GBquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/gj---070819
ah johquote:
GENOHOOOOTquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:30 schreef Zipportal het volgende:
Nu nog die neger uit Frankrijk en Ricky.
je hebt de verkeerde oorschelp voor jequote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:55 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me Karsdorp.
Edit: laat maar, Instagram en hun niet chronologische tijdlijnen.
Z,n neus staat schots en scheef.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die heeft een paar pubgevechten meegemaakt.
Hij heeft in ieder geval een typisch Brits hoofd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Z,n neus staat schots en scheef.
Yep..volgens Wikipedia wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:59 schreef Elan het volgende:
Eerste Schot ooit in dienst van Feyenoord?
Vast niet, aangezien de interne communicatie binnen Feyenoord schijnbaar nogal ruk is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een typisch Brits hoofd.
Zouden alle aanwinsten breed gedragen worden?
Heeft denk ik wel al getekend hoor, was er vanmiddag al.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij af waarom Karsdorp nog niet heeft getekend. Wie moet er morgen rechtsback staan dan?
Het zal verder wel gewoon Haps-vdHeijden-Botteghin worden morgen.
Geertruida speelt morgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vraag mij af waarom Karsdorp nog niet heeft getekend. Wie moet er morgen rechtsback staan dan?
Het zal verder wel gewoon Haps-vdHeijden-Botteghin worden morgen.
Nieuwkoop is nog geblesseerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Karsdorp en Johnston zie ik morgen echt nog niet meteen meedoen hoor.
Over het algemeen doen trainers dat nooit. Ze hebben niet eens een dag meegetraind met de selectie.
Morgen verwacht ik gewoon:
Nieuwkoop - Botteghin - van der Heijden - Haps.
Adolf? 6 miljoen meestal.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 18:25 schreef dopemin het volgende:
Dus voor St. Juste krijg je een aardige zak geld. De Schot kostte 300.000, Ricky een miljoen (misschien anderhalf) als die werkelijk komt, en verder worden wellicht die Ié en Karsdorp gehuurd. Zie t wel gebeuren dat Troost werkelijk voor bijvoorbeeld Adolf gaat. Die moest 5-10m kosten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |