Is toch steriel?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef Bramenstruik het volgende:
nogmaals, dit hoeft niet steriel?
Ja zo komt het ook bij mij overquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind het erg goed van hem hoor, zéker met al dat publiek om hem heen. Kan ook zijn dat hij dat juist wel fijn vindt. Is wél een hele lieve tandarts.
quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef Hznootje het volgende:
Ikbal heeft zo best een leuk koppie zonder die grote bril..
iets met zn linkedin ofzo en dat hij minder dakloos was dat hij beweerdequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Weet iemand wat er nou werd gezegd over Ikbal gisteravond? His zei iets over hem tegen Jessie , iets wat anders bleek te zijn dan dat het was oid , en ze zei iets over Jessies toekomst zoiets . een vaag verhaal iig
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:45 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
En zo'n koplampje gebruik ik als ik in de kelder iets zoek...
Echt hoor !! ik ergerde me net kapot toen ik haar er weer bovenuit hoorde met die rot stemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef Maria44 het volgende:
Mylene! Naar wijf: mijn moeder lag altijd te gillen zegt ze, alsof hij niet echt bang is
Denk dat het met een kleine metamorfose een knappe gozer is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef Hznootje het volgende:
Lelijk geklets op social media. Dat Ikbal gewoon een woning heeft en dat Jessie's toekomst in gevaar zou komen door zijn gedrag daar met Merel geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Weet iemand wat er nou werd gezegd over Ikbal gisteravond? His zei iets over hem tegen Jessie , iets wat anders bleek te zijn dan dat het was oid , en ze zei iets over Jessies toekomst zoiets . een vaag verhaal iig
De meesten hier denken er zo over geloof ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef Hznootje het volgende:
het doet hem iig heel wat, al het commentaar, hij is geen jongere, niet echt dakloos, etc, het jong is thuisloos, wil zn leven op de rit, ik snap het wel, ook op de straat geleefd, slapen op mn werk, gekke dingen gedaan, best wel wat geld, maar het niet op de rails krijgen, ik heb het over jaren geleden nu, maar ik snap hetquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
iets met zn linkedin ofzo en dat hij minder dakloos was dat hij beweerde
Je weet de capknop altijd op het juiste moment te drukkenquote:
Nee dat laaste was in een gesprek met jes en hisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lelijk geklets op social media. Dat Ikbal gewoon een woning heeft en dat Jessie's toekomst in gevaar zou komen door zijn gedrag daar met Merel geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |