Kan echt niet als je nooit je handen wastquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Giggio het volgende:
wat heeft Ikbal eigenlijk een leuke kop zonder die bril
geef hem ook contactlenzen bewoners!!
Viel mij ook al op.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Giggio het volgende:
wat heeft Ikbal eigenlijk een leuke kop zonder die bril
geef hem ook contactlenzen bewoners!!
Ahhhh heb met hem te doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Cobain.![]()
Ikbal heeft tranen maar zet tóch door. Spuit me maar plat. Nou Ikbal die spuiten zijn best naar.
Ja wel knap van hemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Cobain.![]()
Ikbal heeft tranen maar zet tóch door. Spuit me maar plat. Nou Ikbal die spuiten zijn best naar.
neuhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef Bramenstruik het volgende:
nogmaals, dit hoeft niet steriel?
Neehoor, het is geen tatoesjop hé? daar komt de GGD bij kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef Bramenstruik het volgende:
Lijkt me wel....ramptoeristen eromheen hoort ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef Bramenstruik het volgende:
Vind het erg goed van hem hoor, zéker met al dat publiek om hem heen. Kan ook zijn dat hij dat juist wel fijn vindt. Is wél een hele lieve tandarts.quote:
bij tandartsen nog erger, dus vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, het is geen tatoesjop hé? daar komt de GGD bij kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |