Ik onderhandelde vanochtend met mijn zoon of we eerst gingen fietsen of eerst boodschappen deden. Hij kreeg zijn zin. Waar ik achteraf blij om was want toen zaten we ten tijde van de hoosbui in de auto en niet op de fietsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Ogenschijnlijk uit het niets komt er een zwembad aan water de lucht uit vallen.Lekker als je net aan het fietsen of wandelen bent. Buiten liep een mevrouw haar twee honden uit te laten en die honden waren het er niet mee eens
Wat zou er mis zijn met hobby kippen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:candaasje Wat vind je eigenlijk van mensen die hobykippen hebben?
Ik vind het ook zo'n bijzondere keuze om dierenarts te willen worden als je overal zo veel leed ziet. Dat lijkt me heel lastig. Je gaat dus juist je geld verdienen met dat waar je tegen bent, namelijk dierlijk eigendom. Ik vind het allemaal wel heel fascinerend eigenlijk
Wat begrijp je niet aan haar opmerking dat ze op straat mensen wil overtuigen? Dat staat mij tegen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
Maar wat vinden jullie dan zo bezwarend aan de manier waarop Candaasje zich in dit topic over het onderwerp opstelt, z en golfer bijvoorbeeld? Ik lees namelijk nergens een 'jullie moeten iets anders doen, jullie doen het fout, als je niet ook veganist wordt ben je een sukkel' etc. Juist niet. Ze geeft haar visie maar net zo goed de ruimte om het er niet mee eens te zijn. Ik lees daar oprecht alleen informeren en niet bekeren in dus ik ben wel benieuwd naar een concreet voorbeeld waarmee ze jullie tegen de haren instrijkt.
Maar oh wee als je het over joden hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom is het nodig voor je om passief-agressieve zo'n niet passende sneer in je opmerking te maken en door te strepen? Ben je bang dat je punt niet aankomt als je dat niet doet?
Geen idee, wat mij betreft niets. Ik ben benieuwd naar de mening van Candaasje.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met hobby kippen?
Er kwamen net 4 collega's volledig doorweekt het kantoor weer inwandelen, die vergeten waren op buienalarm te kijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Ogenschijnlijk uit het niets komt er een zwembad aan water de lucht uit vallen.Lekker als je net aan het fietsen of wandelen bent. Buiten liep een mevrouw haar twee honden uit te laten en die honden waren het er niet mee eens
Ik vraag specifiek naar haar mening in dit topic. Ik heb daar ook niets mee, net als ik niets kan met Jehova's getuigen. Maar ik vind het wel een groot goed dat je de straat op mag om te vertellen wat je ergens van vindt. Als het me niet aanstaat, dan loop ik er wel omheen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan haar opmerking dat ze op straat mensen wil overtuigen? Dat staat mij tegen.
Schapen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee, wat mij betreft niets. Ik ben benieuwd naar de mening van Candaasje.
Wij hebben afgelopen weekend bedacht dat we wel heel veel kippen nodig hebben om 600 vierkante meter te ontdoen van onkruid e.d. Dat is wellicht een te ambitieus plan
Eh, ja. Houd er ook rekening mee dat kippen enorm stinken. Dus hoe meer kippen, hoe meer stank. Ze zijn wel effectief in het verwijderen van alles dat groeit en bloeitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen weekend bedacht dat we wel heel veel kippen nodig hebben om 600 vierkante meter te ontdoen van onkruid e.d. Dat is wellicht een te ambitieus plan
Ja, dit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vraag specifiek naar haar mening in dit topic. Ik heb daar ook niets mee, net als ik niets kan met Jehova's getuigen. Maar ik vind het wel een groot goed dat je de straat op mag om te vertellen wat je ergens van vind. Als het me niet aanstaat, dan loop ik er wel omheen.
De betere optie. Of een geit. Met als nadeel dat geiten overal en nergens doorheen breken/overheen klimmen.quote:
Mijn vriend wil geiten. Ik geloof daar echt niet in. Ik ben dan natuurlijk steeds de sjaak om zo'n stel puberende Houdini's binnen de hekken te houden.quote:
Ik vind het wel mooi, zo idealistisch zijn. Ik ben er niet principieel genoeg voor, dus inderdaad fijn als anderen dat op zich nemen. En het verandert ook echt wel iets hierdoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dit.
Volgens mij was het Duderinnetje die ooit eens zei dat het maar goed is dat er mensen zijn die de wereld willen verbeteren. Dan hoeven de mensen die daar geen zin in hebben dat niet te doen en wordt de wereld toch een stukje beter. Zoiets was het geloof ik.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:49 schreef Kreator het volgende:
Er kwamen net 4 collega's volledig doorweekt het kantoor weer inwandelen, die vergeten waren op buienalarm te kijken.
Kippen zijn wel echt heel leuk.. die wil ik ook welquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, dit.
Volgens mij was het Duderinnetje die ooit eens zei dat het maar goed is dat er mensen zijn die de wereld willen verbeteren. Dan hoeven de mensen die daar geen zin in hebben dat niet te doen en wordt de wereld toch een stukje beter. Zoiets was het geloof ik.
Mestboekhjouding bij een paar geitjes?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
De betere optie. Of een geit. Met als nadeel dat geiten overal en nergens doorheen breken/overheen klimmen.
Ander nadeel trouwens van schapen, geiten e.d. is dat je een mest boekhouding moet bijhouden.
Uit deze reactie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:43 schreef Clubsoda het volgende:
Maar wat vinden jullie dan zo bezwarend aan de manier waarop Candaasje zich in dit topic over het onderwerp opstelt, z en golfer bijvoorbeeld? Ik lees namelijk nergens een 'jullie moeten iets anders doen, jullie doen het fout, als je niet ook veganist wordt ben je een sukkel' etc. Juist niet. Ze geeft haar visie maar net zo goed de ruimte om het er niet mee eens te zijn. Ik lees daar oprecht alleen informeren en niet bekeren in dus ik ben wel benieuwd naar een concreet voorbeeld waarmee ze jullie tegen de haren instrijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |