abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 augustus 2019 @ 22:27:51 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188353578
Persoonlijk vond ik Infamous 2 veel leuker maargoed :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 8 augustus 2019 @ 22:28:28 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188353590
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 21:45 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Het wordt verwacht als een top RPG,maar eerlijk gezegd ziet het er redelijk uitwisselbaar uit
je bedoelt inwisselbaar

maar dan met elke willekeurige rpg ala Fallout?

Want zoveel zijn die er niet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188354055
Hier fietste ik vanmorgen trouwens langs:



#liefdagboek
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188354095
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:27 schreef MMaRsu het volgende:
Persoonlijk vond ik Infamous 2 veel leuker maargoed :P
De eerste twee Infamous games waren gewoon leuker dan de PS4-delen.
SOONY
  donderdag 8 augustus 2019 @ 23:04:16 #180
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188354128
Speelt er hier iemand nog BF5?
Ben daar gister mee begonnen, maar dat speelt echt heerlijk weg :)

Lekker soepel en vloeiend en ik maak zelfs kills :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_188354147
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier fietste ik vanmorgen trouwens langs:

[ afbeelding ]

#liefdagboek
Het is FOK!
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188354639
Tijd voor New Game Plus en dan speel ik weer de game uit :9
SOONY
pi_188354683
quote:
9s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:05 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Het is FOK!
Sorry, deze bedoelde ik:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 01:39:33 #184
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188355524
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb denk ik welgeteld één uur Dark Souls gespeeld in totaal. Vijf minuten op Gamescom, ben weggelopen :')

Later nog de limited edition voor 5 euro gekocht om het een tweede kans te geven. Ietsje verder gekomen. Was op een gegeven moment op een kasteelmuur, ging best goed. En hop. Ineens een enorm beest dat me in één klap neersloeg.

Dan ben je dus een kutgame.
Ik had bij het begin (de eerste uurtjes) ook een haat-liefde verhouding met Soulsborne.

Maar toch, omdat ik inzag wat er speciaal aan was, ben ik er in verder gegaan en heb er geen spijt van gehad. Nu is het eigenlijk het enige genre in gaming waar ik nog blij van wordt, qua moderne games.

Ik was een paar jaar geleden uitgekeken op gamen, omdat alles wat steeds meer de trend werd juist de dingen zijn die voor mij het plezier weghalen.
- Alles MOET multiplayer. Het liefst met zoveel mogelijk rondrennende kinderen/pubers die maar wat doen terwijl ik graag rustig omgevingen wil exploren en als ik ervoor klaar ben een extreem moeilijke baas kan neerhalen. Zoals vroeger in Zelda of Final Fantasy.
- Alles MOET open wereld, zodat je helemaal niet weet of je alles gezien hebt en geen interessante dingen mist. Of je gaat ergens heen waar je nog helemaal niet hoeft te zijn, waardoor je tijd verspilt.
- Games waar je bijna letterlijk doorheen wandelt zo makkelijk. Je gaat van plek naar plek en soms moet je op wat knoppen drukken omdat een vijand in de weg loopt, maar uitdaging zit er in de verste verte niet in.
- Een paar jaar geleden had je die motion controls. Wat moet een volwassere ermee?
- VR onzin, idem.

Ik vond Bloodborne de 3D variant op Castlevania: Symphony of the Night. De manier van progressie, uitdaging. Een goede verhouding action versus RPG, oftewel skills versus stats.
Ook het hele manier van progressie heeft hetzelfde principe.

Echte single player games waarin je een wereld kunt exploren, met uitdaging, skills, tactiek, een sterke sfeer en spanning, zoals vroeger in Japanse games, dat heb je nog maar zelden en Soulsborne heeft dat gaat heel slim opgevuld.
pi_188355924
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 01:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik had bij het begin (de eerste uurtjes) ook een haat-liefde verhouding met Soulsborne.

Maar toch, omdat ik inzag wat er speciaal aan was, ben ik er in verder gegaan en heb er geen spijt van gehad. Nu is het eigenlijk het enige genre in gaming waar ik nog blij van wordt, qua moderne games.

Ik was een paar jaar geleden uitgekeken op gamen, omdat alles wat steeds meer de trend werd juist de dingen zijn die voor mij het plezier weghalen.
- Alles MOET multiplayer. Het liefst met zoveel mogelijk rondrennende kinderen/pubers die maar wat doen terwijl ik graag rustig omgevingen wil exploren en als ik ervoor klaar ben een extreem moeilijke baas kan neerhalen. Zoals vroeger in Zelda of Final Fantasy.
- Alles MOET open wereld, zodat je helemaal niet weet of je alles gezien hebt en geen interessante dingen mist. Of je gaat ergens heen waar je nog helemaal niet hoeft te zijn, waardoor je tijd verspilt.
- Games waar je bijna letterlijk doorheen wandelt zo makkelijk. Je gaat van plek naar plek en soms moet je op wat knoppen drukken omdat een vijand in de weg loopt, maar uitdaging zit er in de verste verte niet in.
- Een paar jaar geleden had je die motion controls. Wat moet een volwassere ermee?
- VR onzin, idem.

Ik vond Bloodborne de 3D variant op Castlevania: Symphony of the Night. De manier van progressie, uitdaging. Een goede verhouding action versus RPG, oftewel skills versus stats.
Ook het hele manier van progressie heeft hetzelfde principe.

Echte single player games waarin je een wereld kunt exploren, met uitdaging, skills, tactiek, een sterke sfeer en spanning, zoals vroeger in Japanse games, dat heb je nog maar zelden en Soulsborne heeft dat gaat heel slim opgevuld.
Over SOTN gesproken, heb je Bloodstained, zijn spirituele opvolger al gespeeld? Aanrader.
pi_188355968
quote:
12s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gozer. Dat wordt genieten.

Maar.

Bereid je ook maar voor op het moment dat er van die 14 jarige gastjes als MMarsu aanbellen om je dochter op te halen voor een avondje 'film kijken'.
Dit.

Netflix en chill.

Daar ben ik ook bang voor dat mijn dochter ooit met zo'n persoon zal komen opdagen. Je reinste nachtmerrie!
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 07:28:45 #187
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188355975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 07:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dit.

Netflix en chill.

Daar ben ik ook bang voor dat mijn dochter ooit met zo'n persoon zal komen opdagen. Je reinste nachtmerrie!
Een van mijn leerlingen stelde N&C voor als klassenuitje.
Nadat ik zei dat de sauna me geen goed idee leek.

Het is alsof ze wil dat ik opgepakt word.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:17:24 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188356201
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 01:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik had bij het begin (de eerste uurtjes) ook een haat-liefde verhouding met Soulsborne.

Maar toch, omdat ik inzag wat er speciaal aan was, ben ik er in verder gegaan en heb er geen spijt van gehad. Nu is het eigenlijk het enige genre in gaming waar ik nog blij van wordt, qua moderne games.

Ik was een paar jaar geleden uitgekeken op gamen, omdat alles wat steeds meer de trend werd juist de dingen zijn die voor mij het plezier weghalen.
Goed verhaal en sommige dingen herken ik ook wel. Er was een periode dat ik juist alleen maar afwijkende games wilde spelen omdat ik de rest wel gezien had. De zoveelste shooter of racer, bah.
quote:
- Alles MOET multiplayer. Het liefst met zoveel mogelijk rondrennende kinderen/pubers die maar wat doen terwijl ik graag rustig omgevingen wil exploren en als ik ervoor klaar ben een extreem moeilijke baas kan neerhalen. Zoals vroeger in Zelda of Final Fantasy.
Dat kan dus nog steeds wel. Breath of the Wild is een fantastische single player Zelda-game waarbij je écht helemaal zelf kunt bepalen hoe je dingen doet, en wanneer. Ik zie nog steeds video's voorbij komen waarvan ik denk 'oh, dat kan dus OOK'.
quote:
- Alles MOET open wereld, zodat je helemaal niet weet of je alles gezien hebt en geen interessante dingen mist. Of je gaat ergens heen waar je nog helemaal niet hoeft te zijn, waardoor je tijd verspilt.
Een goede open wereld game begeleidt je zonder dat je het weet door de hele game. Bij Witcher 3 en Skyrim heb ik na de 80 tot 100 uur die ik het gespeeld heb niet het idee dat ik iets essentieels gemist heb. Bij Assassin's Creed Origins is de mooiste stad één van de laatste die je bezoekt en daarna is de game klaar. Dat vond ik wel teleurstellend. Heb tien uur in een zandbak rondgelopen :{
quote:
- Games waar je bijna letterlijk doorheen wandelt zo makkelijk. Je gaat van plek naar plek en soms moet je op wat knoppen drukken omdat een vijand in de weg loopt, maar uitdaging zit er in de verste verte niet in.
Af en toe een TellTale game of iets als Heavy Rain is prima wat mij betreft. Het moet alleen niet te lang duren, een uur of 10 is lang zat voor een dergelijke game wat mij betreft. Daarnaast bracht TellTale veel te veel games uit terwijl ze hun goede games lieten liggen.
quote:
- Een paar jaar geleden had je die motion controls. Wat moet een volwassere ermee?
Er is een verschil tussen de zoveelste Just Dance of een game waarbij je motion controls gebruikt om je extra feedback te geven. Dit draait allemaal om de implementatie. Hetzelfde geldt voor de PlayStation Camera. Alien Isolation gebruikt omgevingsgeluiden uit je eigen kamer waar de Alien op reageert. Dat is fijn als je vriendin thuiskomt en tegen je begint te ratelen. RIP Roy. Motion controls afschrijven puur omdat het motion controls zijn gaat mij te ver. Het gros is echter simpel zwieren en zwaaien en dat wordt snel oud.
quote:
- VR onzin, idem.
Zie motion controls. Ik vind Tetris Effect prachtig maar was nog niet onder de indruk van Doom VR.
quote:
Ik vond Bloodborne de 3D variant op Castlevania: Symphony of the Night. De manier van progressie, uitdaging. Een goede verhouding action versus RPG, oftewel skills versus stats.
Ook het hele manier van progressie heeft hetzelfde principe.

Echte single player games waarin je een wereld kunt exploren, met uitdaging, skills, tactiek, een sterke sfeer en spanning, zoals vroeger in Japanse games, dat heb je nog maar zelden en Soulsborne heeft dat gaat heel slim opgevuld.
Ik geloof ook zeker wel dat het genre goede games heeft. Ik suck echter teveel en heb te weinig geduld om me erin te verdiepen. Dus ik schrijf het hele genre af :+ In 2D heb ik er overigens minder problemen mee, Hollow Knight heb ik gewoon kunnen uitspelen en veel mensen vinden die ook te moeilijk :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:17:37 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188356202
Kwaliteitsposts op de vroege ochtend _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188356234
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 08:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwaliteitsposts op de vroege ochtend _O_
Het moet toch niet gekker worden w/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188356896
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 07:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Over SOTN gesproken, heb je Bloodstained, zijn spirituele opvolger al gespeeld? Aanrader.
Ik luister al 2 dagen de soundtrack, ik moet deze gimma binnenkort halen. _O_
pi_188357300
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:33 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik luister al 2 dagen de soundtrack, ik moet deze gimma binnenkort halen. _O_
Zeer de moeite waard, platinum is ook prima te doen. Raad het je wel aan om hem op de ps4 te halen, de Switch versie performt bagger.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:21:19 #193
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188357477
Kolere, ik had even stress gisteravond!

Dikke image drift in m'n VR :'(
Probeer dan maar 's Beat Saber te spelen :o

Na een uur klootviolen is het me uiteindelijk wel gelukt om het beeld weer stabiel en recht voor me te krijgen, maar DAMN ik kneep 'm wel ff hoor!
Ik dacht nog: Nee he! Hij is toch niet nu al kaduuk?!

Maar 'gelukkig' was er een shitload aan info te vinden op het grote, wijde, interwebz en uiteindelijk hebben enkele acties ervoor gezorgd dat ik weer het juiste beeld voorgeschoteld kreeg.

Voor de geïnteresseerden, dit is wat ik gedaan heb:

1. Terwijl de goggles aan staan, deze op een stabiele, vlakke ondergrond gelegd. In mijn geval was dat de salontafel.
2. Terwijl de goggles aan staan, één va de twee kabels die in de control box zitten ontkoppeld (de linker connector)
3. Na 5 tot 10 seconden de kabel weer aangesloten en terwijl de goggles nog steeds op de stabiele, vlakke ondergrond liggen, deze weer aangezet (door het verwijderen van de kabel gaan de goggles uit)
4. De goggles minimaal 30sec laten liggen, alvorens ik ze weer opgezet heb

Deze acties hebben ertoe geleid dat ik geen image drift meer heb gehad.
Als bewijs voer ik aan dat ik m'n eerste Single Saber nummer op Full Combo met een A rank heb neergezet ^O^ _O_
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_188358187

Nieuwe Crash en Spyro games en andere IP’s weer tot leven wekken.
SOONY
pi_188358320
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Crash en Spyro games en andere IP’s weer tot leven wekken.
Tja dat kan heel vet worden of gigantisch teleurstellend /opendeur
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188358333
Open world Spyro :B
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Redactie Games vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:30:58 #197
181272 crew  Noppie2000
pi_188358347
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:28 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

gigantisch teleurstellend
Ja.
pi_188358415
Een moderne Crash en Spyro kunnen best tof worden als de makers goede ideeën hebben en kunnen uitwerken.

Volgend jaar op de nieuwe consoles vast een Crash 4 of Spyro 4 of geen deel 4 blablabla.

Spyro The Reignited Trilogy was echt heel erg vermakelijk.
SOONY
pi_188358433
Jaarlijkse herinnering dat Spyro remaster geen ziel heeft

You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188358459
Klopt het zag er een stuk beter uit dan de Crash Trilogy Remaster.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')