Ik heb "a gift voor Jimbo" gevonden in Diablo 3.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb er nog nooit een gehad in 10jaar tijd
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb "a gift voor Jimbo" gevonden in Diablo 3.
welke punten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verdien de hele tijd punten, wat kan ik daar mee?
Challenge punten denk ik.quote:
Geen idee, die heb je niet de pc geloof ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Challenge punten denk ik.
Zo heb ik 10 punten omdat de Templar mij volgt.
Nope.. echt geen idee wat het isquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee, die heb je niet de pc geloof ik
Ach, maakt het ook uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen idee, die heb je niet de pc geloof ik
"de borderlands community"quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:07 schreef Dopekoe het volgende:
https://gamer.nl/artikele(...)ot-op-borderlands-3/![]()
Fuckit, ik ben tegendraads, zal Borderlands 3 alleen maar gaan promoten
Als de zelfbenoemde community van dat youtubertje denkt dat ze mij kunnen opleggen om Borderlands 3 te boycotten, dan hebben ze het flink mis, ik ga nu zelfs de superdeluxe edition halen, puur om ze te irriteren.quote:
kansloosquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:07 schreef Dopekoe het volgende:
https://gamer.nl/artikele(...)ot-op-borderlands-3/![]()
Fuckit, ik ben tegendraads, zal Borderlands 3 alleen maar gaan promoten
mij apart offeren ze elke week een nieuwgeboren baby op, zolang de game relaxed is om te spelen koop ik hem.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ergens hebben ze wel een punt. Sowieso is Gearbox niet helemaal fris. Maar ja. Dat soort dingen zijn maar lastig. Ik koop games daarom maar gewoon in de sale. Zo kan ik toch spelen en hebben ze minder inkomsten.
@RickoKunquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mij apart offeren ze elke week een nieuwgeboren baby op, zolang de game relaxed is om te spelen koop ik hem.
Zal me zelfs niet verbazen als BL3 game of the year wordt of de best verkochte game van 2019, want fifa telt niet meequote:
Zou ie nog blij mee zijn ook als ik m zo eens hoordequote:
NWS / Ritueel mensenoffer op terrein deeltjesversnellerlab CERNquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mij apart offeren ze elke week een nieuwgeboren baby op, zolang de game relaxed is om te spelen koop ik hem.
Ik wil gamen, niet de politiek in.
Dit ja. Viel vies tegen, ook belachelijk veel collectibles in zo’n level.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 23:46 schreef KennyPowers het volgende:
1e missie sniper elite 4 af. Die duren lang pfoe.
Ja, meerdere objectives is wel leuk, maar tenten uitkammen voor brieven niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit ja. Viel vies tegen, ook belachelijk veel collectibles in zo’n level.
Ik dacht dat jij wel een koning was qua gamen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit ja. Viel vies tegen, ook belachelijk veel collectibles in zo’n level.
Is dat echt een spirituele opvolger?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 07:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Over SOTN gesproken, heb je Bloodstained, zijn spirituele opvolger al gespeeld? Aanrader.
Zeker met de pace in de game (logisch want rustige sniper game) duurt het wel flink wat tijd voor je een missie af hebt ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja, meerdere objectives is wel leuk, maar tenten uitkammen voor brieven niet.
Kwam nog een nazi zombie tegen![]()
https://twitter.com/aaabootcamp/status/1159946837689884678
Hij is gemaakt door IGA, het is de opvolger van SOTN maar dan onder een andere naam. De bugs zitten in de Switch versie btw, PS4 versie is prima.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:16 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is dat echt een spirituele opvolger?
Volgens mij is het gewoon een zelfde type game, gemaakt door de ontwikkelaar van SOTN.
Echter miste ik het nostalgische gevoel als ik die beelden zag.
Verder hoorde ik dat het vol bugs zat.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Gearbox is een waardeloos bedrijf die zowel gamers en Sega heeft voorgelogen mbt Aliens Colonial Marines.
De game Duke Nukem Forever is ook echt in een staat uitgebracht waarvan je denkt.. jezus als je dit soort strontgames gaat maken onder het mom van ja we zijn echte Duke fans breng dan gewoon niks uit.
Het constante ronduit bizarre gedrag van Randy Pitchford, Boris van Gamekings die daar jaren geleden al in de zeik werd genomen met een perstrip van Gearbox..
Borderlands 3 in een sale, dikke prima.
Wat deden ze dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Gearbox is een waardeloos bedrijf die zowel gamers en Sega heeft voorgelogen mbt Aliens Colonial Marines.
De game Duke Nukem Forever is ook echt in een staat uitgebracht waarvan je denkt.. jezus als je dit soort strontgames gaat maken onder het mom van ja we zijn echte Duke fans breng dan gewoon niks uit.
Het constante ronduit bizarre gedrag van Randy Pitchford, Boris van Gamekings die daar jaren geleden al in de zeik werd genomen met een perstrip van Gearbox..
Ze bonden hem naakt vast in een bad met zeik en hebben hem anaal vernederd met z'n allen. Dat staat er tochquote:
Dat is vrij onsympathiek van zequote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze bonden hem naakt vast in een bad met zeik en hebben hem anaal vernederd met z'n allen. Dat staat er toch
Ze hadden hem inderdaad gewoon zonder het bad met zeik moeten nemen. Dat had hij vast beter kunnen waarderenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is vrij onsympathiek van ze
Klinkt eerder als een probleem veroorzaakt door SEGA, uitgever van de game die ze toen zijn gaan bekijken...quote:
Als ze BL3 goed maken, kan het mij echt m'n reet roesten wat ze allemaal gedaan hebben, ook tegen dat Boris mannetje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft toch een xdoos?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een probleem veroorzaakt door SEGA, uitgever van de game die ze toen zijn gaan bekijken...
Maar ik denk dat MMaRsu een beetje zuur is omdat hij Borderlands 3 niet op release kan spelen omdat hij geen console heeft en niet bij Epic Store wil kopen.
Boris bespreekt een gemiddelde perstrip.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een probleem veroorzaakt door SEGA, uitgever van de game die ze toen zijn gaan bekijken...
Maar ik denk dat MMaRsu een beetje zuur is omdat hij Borderlands 3 niet op release kan spelen omdat hij geen console heeft en niet bij Epic Store wil kopen.
Boris moet vooral niet zo zeiken, 5 uur wachten, boehoe. Je bent niet de enige daar...dan moet je soms even wachten jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 09:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Boris bespreekt een gemiddelde perstrip.
waarheidquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Boris moet vooral niet zo zeiken, 5 uur wachten, boehoe. Je bent niet de enige daar...dan moet je soms even wachten ja
Gewoon zorgen dat je een FOK!games perspas hebt. Dan mag je altijd doorlopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Boris moet vooral niet zo zeiken, 5 uur wachten, boehoe. Je bent niet de enige daar...dan moet je soms even wachten ja
Waarheidquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een FOK!games perspas hebt. Dan mag je altijd doorlopen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een FOK!games perspas hebt. Dan mag je altijd doorlopen.
quote:
Helemaal niet, maar je kan lekker op de man blijven spelen zal mij echt een worst wezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Het feit dat Gearbox hun daar niet wilde hebben. is omdat ze zelf helemaal de game niet zelf aan het ontwikkelen waren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 08:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hij heeft niks "willens en wetens fout gedaan"quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 13:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een achterlijk gezeur van de 'Borderlands community'. YouTuber doet willens en wetens iets fout, en heeft daardoor geen enkel recht van spreken meer, hoe gelijk hij in sommige dingen ook heeft.
Aliens colonial marines nooit gespeeld of interesse in gehad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar ik zie dat de Fok! Community Aliens Colonial Marines en Duke Nukem Forever alweer zijn vergeten en vergeven.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij heeft niks "willens en wetens fout gedaan". Hij heeft info die te zien was op een stream van Gearbox op het internet gepost. Dat is niet illegaal.
Gearbox moet zelf beter hun shit beveiligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |