aloa volgt geen nieuwsquote:
Word je ook niet vrolijk van over het algemeenquote:
Je volgt het nieuws dan ook niet om vrolijk te worden. Daar heb je andere middelen voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Word je ook niet vrolijk van over het algemeen
Ik volg het nieuws ook niet om verdrietig te wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws dan ook niet om vrolijk te worden. Daar heb je andere middelen voor
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws ook niet om verdrietig te worden
Maar het is vaak om te jankenquote:
Dat komt omdat journalisten geen werk hebben als ze positief nieuws publishen. In werkelijkheid staat de wereld er heel wat beter voor dan de meeste denken maar heel veel mensen hebben een vertekend beeld daarvan omdat goed nieuws geen nieuws isquote:
Aangepastquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Wel even OP veranderen. Alleen kinderen en gehandicapten kijken naar Dragon Ball Z
Vader_Aardbei claimde vandaag in een topic dat de wereld geen historie kende van rassenhaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
zou mezelf van kant maken als ik op regelmatige basis in NWS zou komen
goeiequote:
heb geen verontwaardiging meer over voor de ahistorische randdebielen die dit internetforum bevolkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vader_Aardbei claimde vandaag in een topic dat de wereld geen historie kende van rassenhaat![]()
![]()
denk nietquote:
Was wel matig jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |