Ik ga zondagavond magic spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
De woensdag alweer bijna voorbij Flipper. Hebben we van het weekend nog spannende plannen staan?!
Doe ik hier ook al jaren lang dus dat zegt niksquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij zou hier jankend de deur uit rennen man
Dus nee niks spannendsquote:
Dit weekend voor het eerst nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
De woensdag alweer bijna voorbij Flipper. Hebben we van het weekend nog spannende plannen staan?!
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doe ik hier ook al jaren lang dus dat zegt niks
Ga je uitloggen en nooit meer terug komen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik heb goed nieuws.
je bent vrij?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word mod?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gamen? Wat voor spel dan? Toch geen Fifa hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit weekend voor het eerst nietgeen dates, geen feestjes
Misschien ga ik gewoon gamen
[..]
Eerst soloquote:
geen fifa neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gamen? Wat voor spel dan? Toch geen Fifa he
Neuh, hij zou een goede mod zijn.quote:
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speeltquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen fifa needenk division2 of rdr2 of spider-man
keuzes keuzes
misschien koop ik iets nieuws
Challenge accepted!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik daag je uit om te denken dat hij beter zou zijn dan ik
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speelt
Genoeg denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er mooier dan een vriendin die ook spelletjes speelt
dat is op te lossenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
Zijn alleen wel de verkeerde spellen maar goed
laat mij vooral met rustquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Challenge accepted!
[..]
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.
Ik kan oprecht niks bedenken. Dat is het ultieme wat je kan bereiken binnen een relatiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg denk ik
[..]
dat is op te lossen
Jij bent te geforceerdquote:
Ik ben oprecht en behandel iedereen gelijk. Dat is een kwaliteit die weinig mensen hier bezittenquote:
Maar toch ben ik alleen Kiid.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan oprecht niks bedenken. Dat is het ultieme wat je kan bereiken binnen een relatie
Nee, dat ben je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben oprecht en behandel iedereen gelijk. Dat is een kwaliteit die weinig mensen hier bezitten
quote:
Bespaar je maar de moeite vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Challenge accepted!
[..]
Eentje die je met rust laat als je zit te gamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |