Ja leuk maar boeit me echt helemaal niksquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Van dat team zijn Alba/Ramos/Courtois/van Dijk/Salah/Firminho/Hazard untradable. De spelers die ik koop zijn dan Griezzy/Aguero/Vieira en Trent. Hopelijk bevalt het team genoeg zodat ik ermee kan blijven spelen tot Fifa 2020. Heb ook niet echt meer zin om heel veel nog te blijven veranderen
Ik kan er ook wel 4-2-3-1 mee spelen als het moet. Dan doe ik Aguero in de spits en dan Griezzy/Salah op de flanken en Hazard CAM. Afhankelijk van mijn tegenstander kan ik Firminho dan wisselen voor een meer verdedigende middenvelder zoals Goretzska.
Hoezo? Ben je je klasgenoten kwijt?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Is dit de kleuterschool voor leerlingen met een achterstandje?
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je je klasgenoten kwijt?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze je al op het internet laten dan.
Is ook best leuk iddquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja leuk maar boeit me echt helemaal niks
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:04 schreef Solotovski het volgende:
Toch altijd fijn als een klant zegt, Solotovski, you are 100% right
JA DUHHHHHHHH
Die arrogantie staat je niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:04 schreef Solotovski het volgende:
Toch altijd fijn als een klant zegt, Solotovski, you are 100% right
JA DUHHHHHHHH
Vooral dat niemand hier kan controleren of dat echt tegen hem is gezegd vandaag. Kan het mij niet voorstellen. Ik heb Noel zijn stapelwerk wel eens gezien en dat was niet bestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die arrogantie staat je niet.
Bijna schatquote:
Je hebt het zwaar. Ik stop gewoon zo maar eens met werkenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is niet waar. 7 uur duurt nog tyfuslang. Zelfs 17:00 uur lijkt verder weg dan ooit
Gelijk heb je vriendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar. Ik stop gewoon zo maar eens met werken
Dat geloof ik dan weer wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vooral dat niemand hier kan controleren of dat echt tegen hem is gezegd vandaag. Kan het mij niet voorstellen. Ik heb Noel zijn stapelwerk wel eens gezien en dat was niet best
Ik ben bang dat het niet zo snel gaat, boyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop wel dat mijn haar wel weer een beetje is aangegroeid voor volgende week
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
Denk dat Noel is weggeroepen door zijn collega's van het magazijn om pallets te komen stapelen. Het is verdacht stil aan de overkant
Hmppfffquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet zo snel gaat, boy
[..]
Ik heb het een stuk drukker dan jij, maatquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:34 schreef Kiid het volgende:
Denk dat Noel is weggeroepen door zijn collega's van het magazijn om pallets te komen stapelen. Het is verdacht stil aan de overkant
Dat kan ik mij bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb het een stuk drukker dan jij, maat
Jij zou hier jankend de deur uit rennen manquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan ik mij bijna niet voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |