goed nummer.quote:
Je wijf tussen 2 negers?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik ben onderweg. Kwam even iets tussen
Hahah Haags is een cuckquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Als mevrouw Haags al in haar nadagen zit, dan heeft je vriendin niet lang meer, Kiidquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou mevrouw haags zo gewild zijn in haar nadagen?
Wat vervelendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik dacht dat ik vandaag manicure had, maar het is morgen rip
Zolang er nog geen kinderen uit zijn komen vallen dan waan ik mij nog veiligquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mevrouw Haags al in haar nadagen zit, dan heeft je vriendin niet lang meer, Kiid
Precies zoals het hoort. Wat was er mis dan met het mes?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg vandaag op mijn flikker omdat ik een mes gebruikte wat ik gister van een leidinggevende had gekregen
toen kreeg die leidinggevende op zijn flikker![]()
Moeten we de suicide hotline bellen? Ik maak me een beetje zorgen nu...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg vandaag op mijn flikker omdat ik een mes gebruikte wat ik gister van een leidinggevende had gekregen
toen kreeg die leidinggevende op zijn flikker![]()
Het mes snijdt aan beide kantenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies zoals het hoort. Wat was er mis dan met het mes?
was breekmes en dat kan tussen de producten komen en dan hebben we een probleemquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies zoals het hoort. Wat was er mis dan met het mes?
Breekt het niet organisch af dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was breekmes en dat kan tussen de producten komen en dan hebben we een probleem
Weet je nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het mes snijdt aan beide kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |