Nee, he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja, dan zat die in het vorige ps pakket. Kon wel tournament doen, dus misschien.
Enneh, ja, sureJij geeft de bevelen after all
Ik ben alleen beleefd hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, he.
Zijn er dan geen mannen meer die zelf de bevelen geven?
Stuur hem een foto.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, he.
Zijn er dan geen mannen meer die zelf de bevelen geven?
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben alleen beleefd hoorin de praktijk is het wel eens anders
Dit lijkt niet eens op een bevelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Miss kan ik je bevelen nu dat racespelletje te spelen?
Of je laat hem gewoon toe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet ik hem daarna van me afslaan
Hooggeleid gquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je me het leren? Jij bent opgeleid, dat is niet eerlijk eigenlijk
🐔quote:
"Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je me het leren? Jij bent opgeleid, dat is niet eerlijk eigenlijk
🐥quote:
Sowieso Gquote:
Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen, verdommequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
"Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen"
fixedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kom met mij spelen, verdomme!
da's een hotdog of ben je het broodje voor m'n worstquote:
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
da's een hotdog of ben je het broodje voor m'n worst
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |