Ach, normaal, wat is normaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mijn tong er nog nooit zo heeft uitgezien en het dan in mij op zou komen om een topic te openen op fok want heel gebruikelijk lijkt het mij niet.
Indien vaak voorkomend zou ik toxh wel willen weten wat er aan de hand is want normaal is anders volgens mij.
Zoveel kartelbekken ken ik niet.
Welnee man , stel he niet zo aanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar een huisarts gaan.
Alsof je maar bij iedereen in zijn bek loopt te glurenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mijn tong er nog nooit zo heeft uitgezien en het dan in mij op zou komen om een topic te openen op fok want heel gebruikelijk lijkt het mij niet.
Indien vaak voorkomend zou ik toxh wel willen weten wat er aan de hand is want normaal is anders volgens mij.
Zoveel kartelbekken ken ik niet.
How cares. Dat jij ze niet kent wil niet zeggen dat ze niet bestaan.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 6 augustus 2019 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
En welke infonwerd er allemaal op scallopedtongue.com gegeven?
Tja wat jij allemaal in je bek stopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:30 schreef Samuel24 het volgende:
Ik heb het een tijdje gehad inderdaad. Het doet erg veel pijn. Alsof ik de hele nacht op mijn tong gebeten heb.
Dat heeft er niks mee te maken. Oude man.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 6 augustus 2019 19:55 schreef halfway het volgende:
[..]
Tja wat jij allemaal in je bek stopt.
Ik heb regelmatig last van een bepaalde kwaal. Het doet pijn, het hindert me. Dan ga ik naar de huisarts om achter de oorzaak te komen zodat deze weggenomen kan worden en ik er geen last meer van heb. Kost me nauwelijks moeite en kan ve irritatie wegnemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:40 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
How cares. Dat jij ze niet kent wil niet zeggen dat ze niet bestaan.
Ik heb er zelf namelijk ook vaak last van.
Maar ben ik er ooit voor naar de huisarts gegaan. NEE!![]()
Natuurlijk niet man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |