abonnement Unibet Coolblue
pi_188416032
quote:
US in the midst of a white nationalist terrorism crisis

[..]
It is no coincidence that far-right extremists were responsible for 100 per cent of all terrorist attacks on US soil since the end of 2017..
[..]

https://amp.smh.com.au/wo(...)tter_impression=true

Is dit correct?
Definitely not CIA
  maandag 12 augustus 2019 @ 23:42:51 #52
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188416545
Martijn5155 twitterde op maandag 12-08-2019 om 11:09:34 'De hele rataplan' is dat PVV taal voor Endlösung? https://t.co/ED4YPcFPbv reageer retweet
PVV denker gaat los.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_188417130
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:42 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn5155 twitterde op maandag 12-08-2019 om 11:09:34 'De hele rataplan' is dat PVV taal voor Endlösung? https://t.co/ED4YPcFPbv reageer retweet
PVV denker gaat los.
Marjolein Faber weigert uit te leggen wat ze bedoelt met 'de hele rataplan' . Laf...
Ze dacht natuurlijk aan "weer als toen vroeger"... dus die mensen verwijderen.

Maar dat heb je met die haatideologieén. Sommigen gaan mensen vermoorden.... anderen koesteren stiekem het wegwensen van bepaalde bevolkingsgroepen. Dat zegt men niet hardop of men wilt het liever niet weten van zichzelf en soms verspreekt iemand zich .. zoals mevrouw Faber.
Het van staatswege mensen wegpesten en deporteren is niet voorstelbaar in een sterke democratie als Nederland .
Laten we ons daar aan vasthouden...

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 13-08-2019 00:39:23 ]
pi_188417158
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Beter is om de ogen te sluiten inderdaad. :s)
Dat er alleen vanuit Nederland in dat tijdbestek al meer militante moslims naar syrie zijn afgereisd dan die totale kill count (als die al klopt) mag natuurlijk best even benoemd worden om één en ander in perspectief te plaatsen. Dat grote extreem-rechtse gevaar! Gelukkig maar dat Onderwerping een religie van vrede is! O+
pi_188417221
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat er alleen vanuit Nederland in dat tijdbestek al meer militante moslims naar syrie zijn afgereisd dan die totale kill count (als die al klopt) mag natuurlijk best even benoemd worden om één en ander in perspectief te plaatsen. Dat grote extreem-rechtse gevaar! Gelukkig maar dat Onderwerping een religie van vrede is! O+
Gezien de dodencijfers in Amerika de laatste 15 jaar is radicaliserend rechts homegrown terrorisme in dat land een groter gevaar dan radicaliserend islamitisch homegrown terrorisme
En wij maar verlangen dat die radicalisering tot geweld niet zal gebeuren in Nederland.
Toch maar de aivd en zo een groter budget geven om onze radicaliserende rechtse knuffels in de gaten te houden...
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:48:22 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188417229
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Marjolein Faber weigert uit te leggen wat ze bedoelt met 'de hele rataplan' . Laf...
Ze dacht natuurlijk aan "weer als toen vroeger"... dus die mensen verwijderen.

Maar dat heb je met die haatideologieén. Sommigen gaan mensen vermoorden.... anderen koesteren stiekem het wegwensen van bepaalde bevolkingsgroepen. Dat zegt men niet hardop of men wilt het liever niet weten van zichzelf en soms verspreekt iemand zich .. zoals mevrouw Faber.
Het van staatswege mensen wegpesten en deporteren is niet voorstelbaar in een sterke democratie als Nederland .
Laten we ons daar aan vasthouden...
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 23:42 schreef Klopkoek het volgende:
Martijn5155 twitterde op maandag 12-08-2019 om 11:09:34 'De hele rataplan' is dat PVV taal voor Endlösung? https://t.co/ED4YPcFPbv reageer retweet
PVV denker gaat los.
Het lijkt me duidelijk wat de PVV bedoelt. Religieuze symbolen in het openbaar verbieden. En een verbod op moskeeën en islamitische scholen waar kinderen al vanaf jonge leeftijd geïndoctrineerd worden en zo waarden mee krijgen die niet thuis horen binnen de westerse cultuur.

Dat zeggen ze al jaren hoor, niets nieuws.
Maar wederom wordt maar weer eens de nazikaart getrokken om de partij en zijn stemmers te demoniseren. Heel erg triest.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188417235
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gezien de dodencijfers in Amerika de laatste 15 jaar is radicaliserend rechts homegrown terrorisme in dat land een groter gevaar dan radicaliserend islamitisch homegrown terrorisme
En wij maar verlangen dat die radicalisering tot geweld niet zal gebeuren in Nederland.
Toch maar de aivd en zo een groter budget geven om onze radicaliserende rechtse knuffels in de gaten te houden...
En in Europa? :o Hoe zijn de cijfers hier in Europa bluesdude? :o En wat is het dodental bij islamitisch gedreven/georganiseerd geweld van groeperingen buiten Europa, waarbij islamitische Europeanen zich met vele honderden tegelijk aansluiten? :o :B
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:54:17 #58
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188417263
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En in Europa? :o Hoe zijn de cijfers hier in Europa bluesdude? :o En wat is het dodental bij islamitisch gedreven/georganiseerd geweld van groeperingen buiten Europa, waarbij islamitische Europeanen zich met vele honderden tegelijk aansluiten? :o :B
Whatabout... matige deflectie. Waarom trek je je het zo persoonlijk aan?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:58:30 #59
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188417295
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door capricia op 13-08-2019 12:46:18 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188417298
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Whatabout... matige deflectie. Waarom trek je je het zo persoonlijk aan?
Hoezo "what about"? Bluesdude moet het helemaal aan de andere kant van de atlantische oceaan zoeken en schreeuwt daarover moord en brand. Ik richt mijn blik liever op wat het Schengen gebied wél mijn directe zorg maakt.

Overigens trek ik het mij geheel niet persoonlijk aan verder dan dat ik het ronduit hilarisch vind om die enorm scheve reactie vanuit "progressieven" en "anti-racisten" (die opvallend vaak ultra-racistisch blijken) te zien. _O-

Hoe noemden ze dat ook alweer.. meten met twee..... :?
pi_188417388
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hoezo "what about"? Bluesdude moet het helemaal aan de andere kant van de atlantische oceaan zoeken en schreeuwt daarover moord en brand. Ik richt mijn blik liever op wat het Schengen gebied wél mijn directe zorg maakt.
Ik schreeuw niet moord en brand. Dat is jouw stijl
Ik wijs op een internationale trend van moordpartijen vanuit migrantenhaat.
Migrantenhaat is ook jouw thing, dus wil je liever niet weten dat dit moordend concept ook in Europa groeiend is.
En mogelijk waait het over naar Nederland

quote:
Overigens trek ik het mij geheel niet persoonlijk aan verder dan dat ik het ronduit hilarisch vind om die enorm scheve reactie vanuit "progressieven" en "anti-racisten" (die opvallend vaak ultra-racistisch blijken) te zien. _O-
Vind je mij ultra-racistisch ? Of heb je het over anderen.....bijv je verwante gestoorde neefjes in de migrantenhaatfamilie ?
pi_188417421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 01:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik schreeuw niet moord en brand. Dat is jouw stijl
Ik wijs op een internationale trend van moordpartijen vanuit migrantenhaat.
Migrantenhaat is ook jouw thing, dus wil je liever niet weten dat dit moordend concept ook in Europa groeiend is.
En mogelijk waait het over naar Nederland
[..]

Vind je mij ultra-racistisch ? Of heb je het over anderen.....bijv je verwante gestoorde neefjes in de migrantenhaatfamilie ?
Oh ja, is migrantenhaat "mijn thing" Bluesdude? Dat mag je even toelichten en aan hand van mijn uitspraken onderbouwen dan. :D _O- :W
pi_188417494
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 01:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Oh ja, is migrantenhaat "mijn thing" Bluesdude? Dat mag je even toelichten en aan hand van mijn uitspraken onderbouwen dan. :D _O- :W
Doe jij maar eerst de vraag beantwoorden of jij mij ultra-racistisch noemt.
Of heb je het over die geradicaliseerde schoften als Crusius, Manshaus, Tarrant, Bowers. ?

Ontopic... TT is Hoe toenemende dodental door extreem-rechtse terreur bestrijden?
Een middel is de diskussie aangegaan met hen die een voedingsbodem voor dat geweld scheppen. Zij die ageren tegen migranten.
pi_188417501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 01:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Doe jij maar eerst de vraag beantwoorden of jij mij ultra-racistisch noemt.
Of heb je het over die geradicaliseerde schoften als Crusius, Manshaus, Tarrant, Bowers. ?

Ontopic... TT is Hoe toenemende dodental door extreem-rechtse terreur bestrijden?
Een middel is de diskussie aangegaan met hen die een voedingsbodem voor dat geweld scheppen. Zij die ageren tegen migranten.
Zwak hoor dit. Net zoals in dat KOZP topic laatst waarin je het artikel waarover het topic ging helemaal niet gelezen had en je mij zonder reden onterecht voor racist uitmaakte en daar later schorvoetend op terugkwam.

Ik ben wel klaar met jou en je valse verdachtmakingen/beschimpingen. :') Je hebt een heel nare manier van "discussiëren", de inhoud lijkt je eigenlijk nooit echt uit te maken. :{
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 02:14:51 #65
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188417630
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik ben wel klaar met jou en je valse verdachtmakingen/beschimpingen.
Je bent niet de enige geloof me.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:07:23 #66
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188421144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:58 schreef Harvest89 het volgende:

[..]


In dat geval zou je hem moeten vragen of hij nog een Youtube-kanaal heeft waar je naar zou kunnen kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door capricia op 13-08-2019 12:46:39 ]
pi_188421274
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 01:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zwak hoor dit.
Zwak is ineens beginnen over een ander topic, Met als doel niet inhoudelijk in te gaan op mijn argumenten en vragen, neem ik aan.
Noemde je mij nu ultra-racistisch? Je ontwijkt deze vraag..... dat lijkt al op een schuldbekentenis die je niet wilt doen.
quote:
Ik ben wel klaar met jou en je valse verdachtmakingen/beschimpingen. :{
Ben je dan niet anti-migranten?
Leek me toch van wel
pi_188501831
De scheten van Wilders en Baudet over de elite en cultuurmarxisme die omvolking, white genocide en de vernietiging van de euopese cultuur plannen bevestigen die complotdenkers.
Zij moeten hun verantwoordelijkheid oppikken en zich genuanceerder uitlaten, niet meer die voedingsbodem voor terreur scheppen.

quote:
Inlichtingendiensten in Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittanniën, Italië, de Verenigde Staten en Nederland waarschuwen voor het groeiende gevaar van rechts-extremisme. De AIVD concludeerde dat er in ons land een lichte opleving is, maar dat die nauwelijks tot geweld heeft geleid. Met als uitzondering bijvoorbeeld de brandstichting bij een moskee in Enschede in 2016.


We weten uit onderzoek dat mensen sneller gewelddadig handelen als ze streng in complottheorieën geloven.

Daniel Koehler
Complottheorieën spelen volgens Köhler een cruciale rol bij de radicalisering. "We weten uit onderzoek dat mensen sneller gewelddadig handelen als ze daar streng in geloven." Internetfora en sociale media maken het makkelijker om zulke theorieën snel en anoniem te verspreiden.
https://nos.nl/artikel/22(...)isme-in-opkomst.html



[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 18-08-2019 11:42:01 ]
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:53:29 #69
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188516862
Guardian-columnist (en anti-Brexit) Owen Jones bewust - om zijn persoon dus - aangevallen in een pub. Bron.

Deel van het artikel:

quote:
Police are investigating after Labour activist Owen Jones was "kicked in the head" by a group of men outside a pub.

The Guardian columnist said he had been celebrating his birthday with friends when the men made a "direct beeline" for him in the early hours of Saturday.

Labour leader Jeremy Corbyn said an attack on a journalist was "an attack on free speech and our fundamental values".

The Met said it was working to establish the "full circumstances".

Mr Jones told the BBC he had spent Friday night with his partner and some friends at the Lexington pub on Pentonville Road, Islington.

The six of them left the pub at about 02:00 BST on Saturday. As they were saying goodbye to each other, a group of "three or four" men made a "direct beeline" for Mr Jones.

Mr Jones claimed it was a "premeditated" move by "far right" activists.

"[They] marched over, kicked me in the back, threw me on the floor... and then kicked me in the head," he said.
Dit gaat natuurlijk weer keihard ontkent worden. Het is vast onderdeel van een groot complot, en echte rechtsen doen zoiets niet en je weet het niet zeker en etcetera.
pi_188517134
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:22 schreef Bluesdude het volgende:
De scheten van Wilders en Baudet over de elite en cultuurmarxisme die omvolking, white genocide en de vernietiging van de euopese cultuur plannen bevestigen die complotdenkers.
Kan ik Joost Niemoller toevoegen als schetenmaker ?
Vandaar dat hij de relatie complotgekheid en terreurdaad ontkent

rudybouma twitterde op zondag 18-08-2019 om 21:07:09 Jihadistische aanslagen:“Komt door Koran!”Rechts-extremistische aanslagen:“Komt niet door complottheorieën!”.*(*volgens de FBI wel: https://t.co/xlwL5RqpRH) https://t.co/QUeMDhldvq reageer retweet

pi_188556920
quote:
Terrorisme-expert Beatrice de Graaf over rechtsextremisme, aanslagen en geweld. "Afgelopen jaren was het elk jaar wel raak", zegt de Graaf. Volgens haar kan men spreken van een zwerm en is het een groot verschijnsel geworden. Nederland is tot nu toe de dans ontsprongen, maar de Graaf vindt dat we preventief moeten handelen. "Vorige keer met die jihadistische beweging waren we te laat".
https://evajinek.kro-ncrv(...)ubliek-dat-hij-heeft

pi_188556945
quote:
Ik heb wel eens over haar in een verpleegsterspakje gedroomd. ;(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:02:27 #73
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_188561300
https://twitter.com/AGvdJ/status/1164090576159072256?s=19

Over de omvolking en doem die over ons af komt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 22 augustus 2019 @ 02:36:58 #74
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188567265
quote:
Een van de slechtste interviews wat dat grafprogramma dit seizoen heeft voorgebracht.
Ze haalde de meest waanzinnige onzin erbij om haar verhaaltje en "onderzoekje" te kunnen onderbouwen. Hilarisch.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188568986
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 02:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Een van de slechtste interviews wat dat grafprogramma dit seizoen heeft voorgebracht.
Ze haalde de meest waanzinnige onzin erbij om haar verhaaltje en "onderzoekje" te kunnen onderbouwen. Hilarisch.
tjaaaa... jij vind de motieven van extreemrechts wel cool....
Je gaat die kritiek dus de grond inboren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')