Als je eruit ziet zoals Merel? zwaar gestoord zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:05 schreef Dotteke het volgende:
Ja echt,
Hoe erg ben je als vrouw als je een miljonair aan de haak wil slaan, zegt Merel
Vind haar karakter erger dan haar uiterlijk, men he wat is dat mens verrot van binnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als je eruit ziet zoals Merel? zwaar gestoord zou ik zeggen....
Ja maar een miljonair die een nice pussycat zoekt kijkt natuurlijk wel eerst naar het uiterlijk en als ie dan geconfronteerd wordt met Merelzilla dan haakt ie echt af hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar karakter erger dan haar uiterlijk, men he wat is dat mens verrot van binnen.
Ja, denk niet dat ze uitgekozen zal worden in zo programma als miljonair zoekt vrouwquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja maar een miljonair die een nice pussycat zoekt kijkt natuurlijk wel eerst naar het uiterlijk en als ie dan geconfronteerd wordt met Merelzilla dan haakt ie echt af hoor
Die komen best wel weer bij elkaar hoor. Gewoon weer een vet script dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Zoekt Jes weer aandacht van Merel?
Hoe Merel, zegt hij hals ze voorbij loopt
Zout? Huh?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nogal "uit nieuwsgierigheid" ach wat korrels zout
Beste bak geld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
30.000 euro per maand voor die dwerg?
Ongeloofwaardig verhaal; dat zoutquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zout? Huh?
Ik was net aan het koekelen.
Franny doet het voor een paar zakken chips.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Beste bak geld.
Helemaal als je het per CM gaat berekenen.
Dan is Meureol goedkoper per kilo.
Ja, in d'r dromen, schei uit zeg ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
30.000 euro per maand voor die dwerg?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny doet het voor een paar zakken chips.
Hij en Leen wilden net over Jessie gaan beginnen. Krijgen we ineens een soundlock, je ziet ze naar de camera kijken en ze staan op en Dylan loopt weg en Leen gaat naar boven.quote:
En terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij en Leen wilden net over Jessie gaan beginnen. Krijgen we ineens een soundlock, je ziet ze naar de camera kijken en ze staan op en Dylan loopt weg en Leen gaat naar boven.
De regie wordt dat zwakzinnige gezeik op Jessie ook zat
Echt he? Die zijn daar echt halve dagen mee bezig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Het koppel gaat maar weer eens roken, voor de zoveelste keer vandaag.
Wat is mag gezegd worden. Hij heeft een heuploos paplijf met vetkwabben. Blubber is dus nog vriendelijk.quote:
meid maak je niet drukquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is mag gezegd worden. Hij heeft een heuploos paplijf met vetkwabben. Blubber is dus nog vriendelijk.
Tv maken he? Keidruk mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik ff gluur zit Gerrit op dat bankje...![]()
[ afbeelding ]
Daar is Gerrit de hele dag druk aan, roken, of wachten om te kunnen roken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:39 schreef Rhosyn het volgende:
Elke keer als ik ff gluur zit Gerrit op dat bankje...![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een pijp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar is Gerrit de hele dag druk aan, roken, of wachten om te kunnen roken.
Franny ziet Ger zitten en wil ook roken.
Even zorgen dat hij opgegeild blijft. Stel je voor dat hij er klaar mee is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:43 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny tegen Hiske, smekend - Zullen we een rondje langs Gerrit?
Ik wil dat het gecombineerd wordt. Stenen gooien naar de behangerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat een keus;behangen of stenen gooien.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil dat het gecombineerd wordt. Stenen gooien naar de behanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hiske!.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
van ordie geleend?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:57 schreef snetje het volgende:
Oh! Mylene heeft ook nieuwe klompen ...
[ afbeelding ]
alles beter dan weer 20 x die kutrep van djesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:59 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat zij Hiske en Franny verschrikkelijk irritant en niet lollig.![]()
![]()
Hiske moest trouwens aan het werk van de slaapdokter, zoals ze dat noemde. Ze moest overdag actiever zijn. Prima, maar offstream dan graag.
Dat is waar ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:01 schreef Giggio het volgende:
[..]
alles beter dan weer 20 x die kutrep van djes
heeft ze wel een grote outletstore voor nodigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel gaat haar eigen kleding verkopen die ze niet meer draagt.
In Lelystad?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft ze wel een grote outletstore voor nodig
Boven in de loods is toch haar inloopkast?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft ze wel een grote outletstore voor nodig
En makkelijk , Gerrie sneltevreequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:22 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Gerrit zingt zoals hij is LUI!
Lui en zeikerig er net tegenaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En makkelijk , Gerrie sneltevree
Opzwepend?Feestnummer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
Het is een feestnummer toch!? Het moet opzwepend zijn zegt Mleen
Het zou toch een zomerhit worden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Opzwepend?Feestnummer?
Damn dan kunnen ze beter helemaal een nieuw nummer maken , dit is allesbehalve opzwepend of een feestnummer
Geen idee , het is een kut nummerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zou toch een zomerhit worden?
de eerstvolgende zomer op Mars.... da's over 15 jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het zou toch een zomerhit worden?
Lil Bolllequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Oefening baart kunst;Gerrit is geen Lil Kleine.
quote:
Hoorde t ook, bijzonderquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dyl verlult zich? :"Met Kevin de buitenkeuken spiegelen..."'
En hard ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit wordt ff onder de Thalys getrapt
Echt he, en het klinkt nergens naar dat slissende rapje van hemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Jessie denkt echt de nieuwe John Ewbank te zijn
Het is en blijft een vieze vuile hond die Jessie, wat een smeerstreekquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gerrit wordt ff onder de Thalys getrapt
Carmen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Ha, daar hebben we de omgebouwde weer, die kan der ook beter gaan wonen zeg
Fijntjes......vandaar dat hij zoveel vrienden thuis heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:41 schreef DKUp het volgende:
Van je eigen vrienden moet je het hebben.
Och, hier heeft hij gewoon gelijk en dat blijkt want het wordt beaamt door die producent. Ik denk dat Gerrit nog wel meer van dit soort situaties in zijn leven tegenkomt, want hij overschat zichzelf schromelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is en blijft een vieze vuile hond die Jessie, wat een smeerstreek
Nee Jessie is 'n aanwinst, alles wat hij heeft opgezet in Uto2 is mislukt en heeft niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och, hier heeft hij gewoon gelijk en dat blijkt want het wordt beaamt door die producent. Ik denk dat Gerrit nog wel meer van dit soort situaties in zijn leven tegenkomt, want hij overschat zichzelf schromelijk.
Dat zal je mij niet horen ontkennen, maar dat neemt niet weg dat Gerrit een looser 1e klas is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee Jessie is 'n aanwinst, alles wat hij heeft opgezet in Uto2 is mislukt en heeft niks
opgeleverd.![]()
Jij rookt niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:51 schreef ANTPQ-36 het volgende:
GG, de vleesgeworden triestheid met de uitstraling van een op de vloedlijn dobberend stuk wrakhout.
Is niks, ken niks, wil niks, zal nooit wat worden.
Ja een konte likker:
Let op hele vieze/goore spoiler:Ik heb m niet afgekeken, vin je het erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, het werd der gevraagd, dus geeft ze, geheel in haar gewoonte, gewoon, ongezouten haar mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Andrea vindt Jessie een kwal,achterbaks figuur.
En ze heeft nog gelijk ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, het werd der gevraagd, dus geeft ze, geheel in haar gewoonte, gewoon, ongezouten haar mening.
Oh, da's hier genoegzaam bekkend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:07 schreef goldback het volgende:
[..]
Ach ze krijgen overal hulp bij daar.
Ze is echt een leider.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:11 schreef zodeju het volgende:
Maris laat zich weer lekker kennen......
Wat een ongelofelijk naar mens is het......
Doet ze thuis ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris gaat niet onder iemand werken.
vreselijk hèquote:
zal niet vragen wat ze moet slikkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Moet je vaak slikken, vraagt ANdrea
Ja, zegt Maris
Andrea vraagt of Maris een een seintje wil geven als ze slikt, lijkt haar reuze interessant
O jee Maris wil de vergadering gaan leiden, ze vindt een uur meer dan genoeg, ze vindt het zonde van haar tijd
Dat wordt dan slikken voor de andere 14.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Moet je vaak slikken, vraagt ANdrea
Ja, zegt Maris
Andrea vraagt of Maris een een seintje wil geven als ze slikt, lijkt haar reuze interessant
O jee Maris wil de vergadering gaan leiden, ze vindt een uur meer dan genoeg, ze vindt het zonde van haar tijd
Ik zou het ook willen doen.En het zou me lukken ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
vreselijk hè
als ik in u2 terecht zou komen zou ik die het leven nog zuurder maken
de 1ste die van mij is voor een hardgillendeExit
die zou je toch spontaan de bek snoerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:14 schreef puzziepie het volgende:
Hoe vaak trekt Maris haar bek los tijdens een overleg![]()
Zelden, want ze is te druk met slikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:14 schreef puzziepie het volgende:
Hoe vaak trekt Maris haar bek los tijdens een overleg![]()
hoop dat ze thuis ook alles voor d'r opnemen zodat ze kan zelf kan zien wat een naar zuur wijf ze neer heeft gezetquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze wil de vergadering op gana nemen om te kijken hoelang ze duren en wat de afspraken zijn die gemaakt gaat
Zo! Echt wel ...spiertje klappen der opquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
die zou je toch spontaan de bek snoeren
zullen we samen? dan werken we er nog meer uit!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen doen.En het zou me lukken ook.
Zo'n wijf heb ik snel over de kling hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen doen.En het zou me lukken ook.
voel een COS die U2 gaat overnemenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo'n wijf heb ik snel over de kling hoor.
Dat Marissa met al haar kwaliteiten zich verlaagd heeft door in Utopia te gaan zitten. Zo'n topvrouwquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoop dat ze thuis ook alles voor d'r opnemen zodat ze kan zelf kan zien wat een naar zuur wijf ze neer heeft gezet
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Dan zitten ze niet goed op hun plaats, zegt Maris
Maris zit te wachten tot er nog een brief komt of dat iemand naar huis gaat
Ze voelde bij Kay dat ze naar huis ging, ze voelde het gewoon
Wie denk je dan wie er weggaat vraagt Andrea
Maar daar laat Maris zich niet over uit.
powerbitchquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat Marissa met al haar kwaliteiten zich verlaagd heeft door in Utopia te gaan zitten. Zo'n topvrouw
Ik wil ook wel mee, werk ik diva Merel wel ff weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
zullen we samen? dan werken we er nog meer uit!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
zullen we samen? dan werken we er nog meer uit!
Dat mens praat of ze alles wijsheid in pacht heeftquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]Kaylee had het al diverse keren over naar huis gaan. Hoef je geen helderziende voor te zijn om dan te weten dat zij naar huis gaat.
Die zit zo gebakken in haar eigen wereld.......vol leugens en egocentrische denkwijze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:16 schreef puzziepie het volgende:
Maris kijkt vooruit ...wat een lachertje dat wijf , ik hoor haar vaker over het verleden /werk/prive
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee, werk ik diva Merel wel ff weg.
we gaan ons NU inschrijvenquote:
En dat zei ze binnen 10 minuten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens praat of ze alles wijsheid in pacht heeft
Ze praat zichzelf wel zo tegen dat is niet normaal
Aan de ene kant zegt ze dat ze mensen graag helpt
Aan de andere kant zegt ze het is al verbazend dat ik mensen help, en dat is nog maar een van de vele dingen die niet kloppen aan haar verhaal
Ze heeft er niet eens erg in in wat voor programma ze is gaan zitten. Nou niet bepaald voor intellectuelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat Marissa met al haar kwaliteiten zich verlaagd heeft door in Utopia te gaan zitten. Zo'n topvrouw
Ja, en binnen hetzelfde verhaal zelfs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de andere kant zegt ze het is al verbazend dat ik mensen help, en dat is nog maar een van de vele dingen die niet kloppen aan haar verhaal
Dat mens is één grote luchtzak.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan als antwoord wat ze net Andrea heeft horen zeggen........."nee hoor hij zit me niet in de weg hoor". Als Andrea vraagt; Je moet hem echt niet he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef puzziepie het volgende:
Dree ziet Adje op de bank komen , Maris verrast 'Ja echt" Wie stemt op hem dan?
Daar laat Dree zich niet over uit.
Maris wil al vanaf het begin Jens weg hebben , dus ben benieuwd
Kan jammer genoeg niet. Tijd genoeg maar het lijf is er nu niet geschikt meer voor. Had me jaren geleden in moeten schrijven maar ja, toen had ik een fijne baan.quote:
Heerlijk dat gekonkel, ik pleit voor elke maandquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:17 schreef Giggio het volgende:
dat was alleen 1ste jaar ris om de maand
blij dat ze dat niet meer hebben
iedere maand 2 weken van dit gezeik over de stemmingen
Werkbriefjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is ze nu weer mee bezig, spant ze samen in ene met Jens??
Hij gaat het de hele week doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:29 schreef zodeju het volgende:
Jens weer de keuken opruimen of is het weer zijn dienst.
Ze houdt niet van mensen die net zo intelligent zijn als dat zij is (aanname).quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef puzziepie het volgende:
Dree ziet Adje op de bank komen , Maris verrast 'Ja echt" Wie stemt op hem dan?
Daar laat Dree zich niet over uit.
Maris wil al vanaf het begin Jens weg hebben , dus ben benieuwd
Volgens mij had ie gezegd het de hele week te doen ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:29 schreef zodeju het volgende:
En nu ineens doet ze heel erg leuk met Jensquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze houdt niet van mensen die net zo intelligent zijn als dat zij is (aanname).
Je UI.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij had ie gezegd het de hele week te doen ...
Ze had gehoopt op een medestander en denkt dat ze Andrea kan inpakken met haar onzin. Denkt meteen dat iemand dan wel bevriend met haar wil zijn. Zo'n type vind ik het wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en dan als antwoord wat ze net Andrea heeft horen zeggen........."nee hoor hij zit me niet in de weg hoor". Als Andrea vraagt; Je moet hem echt niet he.![]()
Jouw UIquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij had ie gezegd het de hele week te doen ...
Rooijuh duivel en heks zonder ziel JAAAAAquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ik doe hem wel zo weer weg, past niet bij me
Ik mag Andrea wel en roddelen doen ze daar allemaal dus dat zou geen reden kunnen zijn om me te ergeren aan haar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:26 schreef juul. het volgende:
Mariska en Andrea, de twee waar ik me het meest aan irriteer, oh ik vergeet Adriaan
Zoete koekjes bakken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar is ze nu weer mee bezig, spant ze samen in ene met Jens??
Geen idee maar zie hem dat vaak doen omdat hij zich daar het meest aan ergert.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:29 schreef zodeju het volgende:
Nee , ik zie je liever met je eigen UIquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gluiperd 1ste klas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En nu ineens doet ze heel erg leuk met Jens
Echt he, die hoort zichzelf zo graag pratenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dat zei ze binnen 10 minuten.
Ik kan er niets aan doen , maar tering wat een lelijke 'vrouw'quote:
Denk dat ze al snel door de knietjes gaat voor Jessie hoor. Het is Jessie voor en Jessie na. De enige waar zij wél onder wil werken volgens mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, die hoort zichzelf zo graag praten
Ik zou haar en Jessie wel eens een dagje opgesloten in een huisje willen zien
Kijken wie wie overtroefd met eigendunk
Daar kun jij inderdaad helemaal niks aan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen , maar tering wat een lelijke 'vrouw'
Dacht dat hij alleen maar aan het behangen was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:40 schreef puzziepie het volgende:
Jordy zwaargewond aan zijn vinger'
[ afbeelding ]
Hij is aan het *inzingen*quote:
Dat klinkt echt stukken beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef snetje het volgende:
"Ik vertrek alleen"... doe dan "Ik vertrek al lé é é é één" ...
Die lui die daar komen die komen om de utopianen te zien. Waarom zouden ze anders hun haar laten knippen door iemand die niet kan knippen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:52 schreef chufi het volgende:
Wat een aso's om nu terwijl Shellie een klantje daar heeft gaan staan janken daar
Moet ik weer aan die koe denken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Als ze naariska helpen met kissie bouwen gaat ze koken voor hipske en Frutsel.
3 gangen.
Waarvan de belangrijkste waarschijnlijk de stoelgang gaat worden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen , maar tering wat een lelijke 'vrouw'
Ze had toch niemand nodig!!!!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
3 gangen.
Zwavelzuurquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:59 schreef BloesBloes het volgende:
Waar doopt ze die koekjes nou in, in verschraald bier?
Het gaat er hard in en komt er nat en slap weer uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:59 schreef BloesBloes het volgende:
ik denk soppen met een koppie thee....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:59 schreef BloesBloes het volgende:
Getver .....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:00 schreef Maria. het volgende:
[..]
ik denk soppen met een koppie thee....
ze is geland....ze slaapt 12 uur per dag....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:58 schreef DKUp het volgende:
Ze werkt thuis ook van 7 tot en met 21 uur.
Naartje
'af' past zeker niet bij jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat vindt Merel nou ook!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:46 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Ger beter op kan houden met dat nummer
Zelf wil ze voor niemand werken maar wel anderen voor haar karretje spannen. Hiske en Franny moeten nu eigenlijk zeggen: "wij werken niet voor een ander, wij kunnen onze eigen boontjes doppen"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
3 gangen.
Respectloos gewoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:52 schreef chufi het volgende:
Wat een aso's om nu terwijl Shellie een klantje daar heeft gaan staan janken daar
Beetje opgemaakt, haartjes gedaan. Dan ziet ze er opeens heel anders uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:54 schreef zodeju het volgende:
[..]Vindt het nog wel meevallen, vindt Franny erger. Oh en ook Lex.
Maar His kan af en toe van die rare bekken trekken, maar heb best wel een mooie plaatjes van haar gezien.
ja...net als bij die date van his........ze loopt erbij in utopia op haar aller slechtst...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje opgemaakt, haartjes gedaan. Dan ziet ze er opeens heel anders uit.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beetje opgemaakt, haartjes gedaan. Dan ziet ze er opeens heel anders uit.
Maar dat durven ze dan nooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Respectloos gewoon.Als ik die klant was dan zei ik er gewoon wat van.
Hiske en Franny zijn meelopers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zelf wil ze voor niemand werken maar wel anderen voor haar karretje spannen. Hiske en Franny moeten nu eigenlijk zeggen: "wij werken niet voor een ander, wij kunnen onze eigen boontjes doppen"
Dat sluipt er daar in vrees ik. Hele dagen buiten is toch anders dan je normaal gewend bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:08 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja...net als bij die date van his........ze loopt erbij in utopia op haar aller slechtst...
Nou, dan vond ik m'n koe filmpje van eerder deze middag iets minder heftig.quote:
Ze ziet er wel anders uit toch?quote:
Niet gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nou, dan vond ik m'n koe filmpje van eerder deze middag iets minder heftig.![]()
Hoe op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nou, dan vond ik m'n koe filmpje van eerder deze middag iets minder heftig.![]()
Niet doen ook.quote:
Ja, daar heb je wel weer gelijk in. Totaal anders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel anders uit toch?
Te erg.quote:
Ze wil nu een Oktoberfest.quote:
Het zijn ook "Maria" kaakjes, dus ik snap de consternatie in jouw geval.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:16 schreef Maria. het volgende:
Mariska eet even heel casual een hele rol koekjes binnen 5 min op. Zit met verbazing te kijken, ze glijden zo naar binnen...
Scherp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Het zijn ook "Maria" kaakjes, dus ik snap de consternatie in jouw geval.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij en Leen wilden net over Jessie gaan beginnen. Krijgen we ineens een soundlock, je ziet ze naar de camera kijken en ze staan op en Dylan loopt weg en Leen gaat naar boven.
De regie wordt dat zwakzinnige gezeik op Jessie ook zat
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
waarom moet dat kind janken dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
Merel: zo is het genoeg anders moet ik huilen en dat wil ik niet.
[ afbeelding ]
Lol.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Ger en Jessie zijn net een moslim koppel, waar de vrouw, in dit geval Ger, altijd een pas of wat achter haar man, Jessie, aanloopt!
is er wat gebeurd dan ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jessie stond er bij. Misschien om hem?
Kan niet meer shoppen.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die vieze smiecht wil zijn naam waarmaken. Die naam past hem niet eens (casanova). Geile Gerrit, dat dan weer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |