Als je eruit ziet zoals Merel? zwaar gestoord zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:05 schreef Dotteke het volgende:
Ja echt,
Hoe erg ben je als vrouw als je een miljonair aan de haak wil slaan, zegt Merel
Vind haar karakter erger dan haar uiterlijk, men he wat is dat mens verrot van binnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als je eruit ziet zoals Merel? zwaar gestoord zou ik zeggen....
Ja maar een miljonair die een nice pussycat zoekt kijkt natuurlijk wel eerst naar het uiterlijk en als ie dan geconfronteerd wordt met Merelzilla dan haakt ie echt af hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar karakter erger dan haar uiterlijk, men he wat is dat mens verrot van binnen.
Ja, denk niet dat ze uitgekozen zal worden in zo programma als miljonair zoekt vrouwquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:13 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja maar een miljonair die een nice pussycat zoekt kijkt natuurlijk wel eerst naar het uiterlijk en als ie dan geconfronteerd wordt met Merelzilla dan haakt ie echt af hoor
Die komen best wel weer bij elkaar hoor. Gewoon weer een vet script dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Zoekt Jes weer aandacht van Merel?
Hoe Merel, zegt hij hals ze voorbij loopt
Zout? Huh?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nogal "uit nieuwsgierigheid" ach wat korrels zout
Beste bak geld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
30.000 euro per maand voor die dwerg?
Ongeloofwaardig verhaal; dat zoutquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zout? Huh?
Ik was net aan het koekelen.
Franny doet het voor een paar zakken chips.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Beste bak geld.
Helemaal als je het per CM gaat berekenen.
Dan is Meureol goedkoper per kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |