abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker woensdag 14 augustus 2019 @ 00:20:25 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188435870
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze geniet er helemaal niet van, anders reageer je zo niet.
Snap dat het je gaat irriteren maar daar is een oplossing voor en dat is uit de media.
Die teksten zijn trouwens zeker niet door haar zelf geschreven, dit is absoluut haar schrijfstijl niet.
Daarbij mogen andere hun mening niet uiten maar begint ze wel over alle
Ga jij nou net als zij schrijven? Tsssssssssssss :N
pi_188435997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef maily het volgende:

[..]

Ga jij nou net als zij schrijven? Tsssssssssssss :N
:D
Heb er ook maar een stuk tussenuit gehaald, het is toch zinloos.

:s)
pi_188436664
quote:
Die klok is fake, zie het aan het doosje direct.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 08:40:50 #179
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_188437876
Misschien moet je eens teruglezen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_188439147
Toe maar; een vakantie met je kinderen, ouders en zieke broer schoonfamilie, een neppe Trollex, nieuwe lippen? en een zonnebank nemen die sterk ontraden wordt in de eerste 3maanden.
De Story heeft weer uitbetaald voor haar nepverhalen, zie ik.

Straks als het weer eens uit is met haar 'grote liefde' mag Marijn die Trollex weer bij haar inleveren. Alles op z'n tijd.. :')
Wanneer vertrekt ze naar Turkije? Ben benieuwd wat ze gaat verzinnen om drama te creeeren.
Nou doei, stelletje aandachtskleuters!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188439215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 23:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Veel gekker kan je ze inderdaad ook niet maken, daar heeft ze dan wel weer gelijk in.
De zwangerschapshormonen beginnen al aardig op te spelen. Dit kan alleen maar leuker worden :Y
pi_188439241
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.instagram.com/p/B1Hgr6jI_Z3/
[..]

Nounou... En Maron doet lekker mee, met middelvinger en Made in China Rolex pontificaal in beeld.
Ze kijkt ook echt alsof ze super aan het genieten is :N
pi_188439527
Ik denk dat we blij mogen zijn als de zonnebank het enige is dat ze het kindje/de vrucht aandoet...
pi_188439571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef Leandra het volgende:
Lees ik nou dat naar de zonnebank gaan valt onder "niet thuis blijven zitten maar iets ondernemen"?

Oeh... valt een dagje wellness center ook onder "iets ondernemen"? Want ik denk dat ik dan wel opties zie om heel ondernemend te worden *O*

Sauna, kruidenbad, chocoladepakking, stoombad, kruidenbad, lunch, modderbad, oliemassage, stoombad, kruidenbad, manicure, pedicure... ja, dat gaat wel wat worden denk ik O+
Wat een heerlijke hands-on mentaliteit heb jij toch.
pi_188439637
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 07:48 schreef Fokkie83 het volgende:
Die foto met Wendy Van Dijk ;(
Waarom vertelt niemand haar dat deze pruik echt niet mooi is?
De pruik en zonnebril bedekken 2/ 3 van haar gezicht.
Twee junkies bij elkaar. Ze lijkt op Mary Borsato zo. En die is 93 ofzo, dus dat is geen compliment.
pi_188439720
Vanmorgen naar de kapper geweest en vanmiddag laat mijn vrouw haar nagels doen, niemand kan zeggen dat wij geen ambitieuze ondernemers zijn
-nee-
pi_188439843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:24 schreef praadje het volgende:

[..]

Ze kijkt ook echt alsof ze super aan het genieten is :N
Tsja, ze is ook nog steeds boos lijkt het: https://www.instagram.com/p/B1HxjhOob0z/
pi_188439851
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:54 schreef Marsenal het volgende:
Vanmorgen naar de kapper geweest en vanmiddag laat mijn vrouw haar nagels doen, niemand kan zeggen dat wij geen ambitieuze ondernemers zijn
Cool, ik ga nu boodschappen doen. Want zo ben ik. Ondernemend en zo.
pi_188439904
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Cool, ik ga nu boodschappen doen. Want zo ben ik. Ondernemend en zo.
Life on the fast lane _O_
-nee-
pi_188439909
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:54 schreef Marsenal het volgende:
Vanmorgen naar de kapper geweest en vanmiddag laat mijn vrouw haar nagels doen, niemand kan zeggen dat wij geen ambitieuze ondernemers zijn
Jeetje, jullie hebben echt een druk en ondernemend bestaan. Daar kunnen die luie bankhangers nog een puntje aan zuigen. Respect, wel op tijd rust nemen hoor ^O^
pi_188440935
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Tsja, ze is ook nog steeds boos lijkt het: https://www.instagram.com/p/B1HxjhOob0z/
Ze is best druk bezig met net doen alsof ze zich er niks van aantrekt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:30:06 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188441331
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 10:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat een heerlijke hands-on mentaliteit heb jij toch.
Vandaag gelijk goed begonnen, kom net bij de beautysalon vandaan.
Heb m'n wimpers laten verven.

Nu naar Amsterdam met kind, niet dat jullie denken dat ik de hele dag op m'n dikke reet zit.
Gisteren lag die dikke reet in het zwembad te drijven trouwens, ondernemend jeweetz.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 14 augustus 2019 @ 12:34:41 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188441391
Dieven roven de favoriete kinderkledingzaak van Barbie in Etten-Leur leeg
quote:
Criminelen hebben in de nacht van maandag op dinsdag grote schade aangericht aan en in het pand van 't Gouden Koetsje aan de Bisschopsmolenstraat in Etten-Leur. Vanwege die schade bleef de winkel dinsdag gesloten.
't Gouden Koetsje verkoopt exclusieve baby- en kinderkleding voor kinderen van 0 tot 10 jaar, accessoires, babykamers en kinderwagens. ‘Realityster’ Samantha de Jong (Barbie) haalde er blijkens foto's op de website onder meer de kleding voor haar kinderen.
Alles weg
,,In verband met onaangekondigde ‘shoppers’ vannacht hebben wij helaas dusdanig schade opgelopen dat wij vandaag helaas de gehele dag gesloten zijn!", was de inhoud van een bericht dat de eigenaars dinsdag op Facebook plaatsten, gevolgd door de hashtags inbraak, diefstal en allesweg.

Duidelijk was dat op 6 en 8 augustus in ieder geval de nieuwe wintercollecties van Ninnoah en El Chic in de winkel aan de Bisschopsmolenstraat waren afgeleverd. De eigenaars zetten die informatie die dagen zelf op Facebook. ,,Dat en nog veel meer is weg", aldus de eigenaars.
Onder dit Facebookbericht waren dinsdagavond rond de klok van half zeven al ruim 330 reacties van medeleven geplaatst. Variërend van ‘Oh wat erg', tot ‘ze die daders de handen af moeten hakken.’

Vermoedelijk drie daders ramden in de nacht van maandag op dinsdag rond half twee met een auto de toegangsdeuren van de winkel. Daarna namen ze de hele winkelvoorraad mee, getuige een foto van 't Gouden Koetsje op social media, waarop de lege rekken en kledinghangertjes op de vloer te zien zijn.

Volgens de politie waren de daders ‘met grof geweld’ binnen gekomen. Na de diefstal gingen de criminelen er met hun buit vandoor richting de Roode Poort. De politie zocht nog enige tijd in de buurt naar sporen, maar kon de daders niet meer vinden.

Op het stadskantoor was de ramkraak dinsdagmiddag nog niet bekend. Het voltallige college van burgemeester en wethouders was uithuizig, maar ook bij de met veiligheid belaste ambtenaren was niets bekend over de kraak. ,,Als er bijvoorbeeld geen straatmeubilair beschadigd is of schade is aan het wegdek, dan is het een zaak van de politie", aldus een woordvoerster.

Bij Mosquito, spreekbuis voor ondernemers in de Bisschopsmolenstraat, was dinsdag niemand bereikbaar. Voorzitter Jan Pollemans van de iets verderop gevestigde winkeliersvereniging Promenade: ,,Je staat nergens meer van te kijken. Tja, Etten-Leur is geen achteraf dorpje meer.”

Getuigen
De politie komt graag in contact met getuigen in de omgeving van de Bisschopsmolenstraat die iets hebben gezien of gehoord rond het tijdstip van de ramkraak.

Samantha de Jong was ondanks meerdere pogingen dinsdag niet bereikbaar voor een reactie.
Nee die zat boos te ondernemen ......
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:02:43 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188441757
Wel gewaagd dat ze contact met haar zoeken voor een portie empathie.
Geen wonder dat ze niet bereikbaar was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188442019
quote:
:D O+
Go hard or go home
  Spellchecker woensdag 14 augustus 2019 @ 13:47:48 #196
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188442400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:02 schreef Leandra het volgende:
Wel gewaagd dat ze contact met haar zoeken voor een portie empathie.
Geen wonder dat ze niet bereikbaar was.
Zij heeft zelfs die winkel geopend een paar jaar geleden.
pi_188444991
Ik heb echt het idee dat ze meeleest in dit topic soms _O- Wel hilarisch dat ze het over ontbreken van hersens bij anderen heeft :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_188446204
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:28 schreef rena het volgende:
Ik heb echt het idee dat ze meeleest in dit topic soms _O- Wel hilarisch dat ze het over ontbreken van hersens bij anderen heeft :')
Ik denk dat ook al een tijdje. Hoi Barb :W :W :W
pi_188446770
Die laatste foto's op haar instagram :{ Die lippen, die wangen, dat haar. Alles is nep. Echt eeuwig zonde, ze lijkt 20 jaar ouder zo.
Shine bright like a diamond.
  Spellchecker woensdag 14 augustus 2019 @ 18:24:39 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188446781
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 18:23 schreef June. het volgende:
Die laatste foto's op haar instagram :{ Die lippen, die wangen, dat haar. Alles is nep. Echt eeuwig zonde, ze lijkt 20 jaar ouder zo.
Net als die R.olexen en L.uis V.outtons
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')