abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188317362
Ik laat al het vuile werk opknappen
Zonder wrijving geen glans
pi_188317368
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Putin is KGB he, die kan dat prima zelf :D
Mja, maar toen 1 van zijn vriendjes een oud oerbos om wilde kappen om er een nieuwe stad te bouwen en er allemaal hippies op af kwamen om het tegen te houden, kwam er wel ineens een knokploeg opdraven die connecties met Putin had, en terwijl alle hippies en journalisten (die er op af gekomen waren) in het ziekenhuis lagen te herstellen van de opgelopen botbreuken, werd het bos gekapt. :')
pi_188317377
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE *O*
pi_188317402
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja, maar toen 1 van zijn vriendjes een oud oerbos om wilde kappen om er een nieuwe stad te bouwen en er allemaal hippies op af kwamen om het tegen te houden, kwam er wel ineens een knokploeg opdraven die connecties met Putin had, en terwijl alle hippies en journalisten (die er op af gekomen waren) in het ziekenhuis lagen te herstellen van de opgelopen botbreuken, werd het bos gekapt. :')
:') :') :') :') dat is wel sneu _O-
Maar denk dat 1 op 1 Putin niet zo snel mensen stuurt :+ Maar ik snap je punt :D
pi_188317410
AJAX w/
pi_188317426
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

:') :') :') :') dat is wel sneu _O-
Maar denk dat 1 op 1 Putin niet zo snel mensen stuurt :+ Maar ik snap je punt :D
Mwah, misschien dat hij even een telefoontje gepleegd heeft, of iemand ff een suggestie ingefluisterd heeft zonder echt direct keihard opdracht gegeven te hebben. :P
pi_188317469
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwah, misschien dat hij even een telefoontje gepleegd heeft, of iemand ff een suggestie ingefluisterd heeft zonder echt direct keihard opdracht gegeven te hebben. :P
Ja, kan zomaar. Connecties betekent idd ook niet gelijk dat hij de opdracht gegeven heeft. Zullen wel meer mensen belang bij hebben gehad. Als ze connecties met Putin hebben zal het wel 1 van de betere groepen zijn, die hebben dan wss ook wel connecties met mensen die daar willen bouwen. Maar sowieso corrupte zooi, al hou ik wel echt van Rusland _O_
pi_188317474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:57 schreef aloa het volgende:
AJAX w/
Jumbo huismerk allesreiniger! B-)
pi_188317497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja, kan zomaar. Connecties betekent idd ook niet gelijk dat hij de opdracht gegeven heeft. Zullen wel meer mensen belang bij hebben gehad. Als ze connecties met Putin hebben zal het wel 1 van de betere groepen zijn, die hebben dan wss ook wel connecties met mensen die daar willen bouwen. Maar sowieso corrupte zooi, al hou ik wel echt van Rusland _O_
Corruptie heb je overal.
In de Filipijnen waar mijn vrouw vandaan komt moet je vaak meer voor de politie uitkijken dan voor gewone criminelen. (Daarnaast moet je op je werk ook vaak leidinggevenden omkopen als je net in dienst bent enzo.)
Maar ook hier in Nederland is er sowieso wel heel veel mis.
pi_188317521
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Jumbo huismerk allesreiniger! B-)
:')
pi_188317547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

:')
Of ging het om brandblussers? :?

pi_188317548
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Poooh linkje?
pi_188317550
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Corruptie heb je overal.
In de Filipijnen waar mijn vrouw vandaan komt moet je vaak meer voor de politie uitkijken dan voor gewone criminelen. (Daarnaast moet je op je werk ook vaak leidinggevenden omkopen enzo.)
Maar filipijnen is met Duterte, die man is sowieso knettergek.
Al vind ik, en zal ik wel haat voor krijgen, de war on drugs een hele goede aanpak. Het is misschien onethisch maar het werkt wel. Het is alleen jammer dat je zoveel onschuldige slachtoffers hebt, maar de doodstraf op drugsverkoop helpt wel. Alleen zijn ze een beetje doorgeslagen, ook hoop van die para-millitairen die dus mensen doodschieten, een beetje drugs bij het lichaam leggen en de bounty opeisen. Wat ik trouwens wel grappig vond, Duterte zei dat hij ooit gay was maar zichzelf heeft genezen :D
pi_188317553
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Of ging het om brandblussers? :?

[ afbeelding ]
Dat is wel serieus goed materiaal.
pi_188317564
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Poooh linkje?
frontpage.fok.nl
Volgens mij een jaartje geleden of zo.
pi_188317574
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef ToT het volgende:
Ik moet @Flippiee ieder jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.
pi_188317580
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:04 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik moet @:flippiee iedere jaar 450 bitcoins betalen, anders verwijdert ze mijn account.
Echt? Ik heb dan wel de luxe dat ik in natura mag betalen, voor die bitcoins heb ik de centen niet.
pi_188317592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Maar filipijnen is met Duterte, die man is sowieso knettergek.
Al vind ik, en zal ik wel haat voor krijgen, de war on drugs een hele goede aanpak. Het is misschien onethisch maar het werkt wel. Het is alleen jammer dat je zoveel onschuldige slachtoffers hebt, maar de doodstraf op drugsverkoop helpt wel. Alleen zijn ze een beetje doorgeslagen, ook hoop van die para-millitairen die dus mensen doodschieten, een beetje drugs bij het lichaam leggen en de bounty opeisen. Wat ik trouwens wel grappig vond, Duterte zei dat hij ooit gay was maar zichzelf heeft genezen :D
Die corruptie was er al ruim voordat hij aan de macht kwam, maar nu is de corruptie idd ook op andere punten, of op andere manieren.

En ja; er worden onschuldige mensen vermoord. Ook mensen die agenten betrappen op het dwingen van mensen om drugs voor hen te verkopen en de opbrengsten aan hen af te staan.
Veel drugs die in beslag genomen wordt door de politie, wordt namelijk gewoon zo weer op straat verkocht door derden.
pi_188317596
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Echt? Ik heb dan wel de luxe dat ik in natura mag betalen, voor die bitcoins heb ik de centen niet.
Die optie met die voorbinddildo leek me nog minder eigenlijk
pi_188317621
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Die corruptie was er al ruim voordat hij aan de macht kwam, maar nu is de corruptie idd ook op andere punten, of op andere manieren.

En ja; er worden onschuldige mensen vermoord. Ook mensen die agenten betrappen op het dwingen van mensen om drugs voor hen te verkopen en de opbrengsten aan hen af te staan.
Veel drugs die in beslag genomen wordt door de politie, wordt namelijk gewoon zo weer op straat verkocht door derden.
Ja het is nooit echt een goed land geweest, al is het volgens mij iets minder geworden nu. Het is stiller, kan ook een slecht teken zijn. En ja, die war on drugs faalt daar enorm, maar het idee zelf vind ik niet slecht. Qua statistieken werkt het ook wel, maar al die onschuldige slachtoffers zijn het niet waard.
pi_188317626
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:06 schreef devzero het volgende:

[..]

Die optie met die voorbinddildo leek me nog minder eigenlijk
Tja, niet iedereen kan diep in de buidel tasten he ;(
Dan moet je de buidel maar openzetten
pi_188317771
0-1 *O*
pi_188317783
Zie het