Geld verdienen met niks doen is veel chillerquote:
Ja beetje Fokken..koffie drinke n chikies kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen is veel chiller
Maar dat doe ik eigenlijk alquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geld verdienen met niks doen is veel chiller
Ja dat weten wequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik eigenlijk al
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar dat doe ik eigenlijk al
Je vergeet de halve litersquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.
Ze zijn er die het naar binnen gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Halve liters melk? Dat is wel een beetje teveel van het goede hoor.
Of haags gooit ze naar andere fokkers als ze hem dreigen in te halen bij de dagscores.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn er die het naar binnen gooien
echt hè!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken, hele dag fokken, dromen over een eigen bedrijf, opblaas vriendin hebben. Mooi leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |