quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Zwanger van een hont.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Jinek had daar de nodige drugs op
Goeie genade die ogen
Waar schiet jij meequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
In shithole countries moet je je tot de tanden bewapenen
Tegen wat?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:14 schreef Bocaj het volgende: Iets bij je hebben om je te kunnen verdedigen is wel fijn!
Andere idioten met wapens!quote:
verwarde personen/overvallersquote:
Houdt je kanker bek kanker jood. Praat niet tegen me.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mongooltje waarom verwens je mijn moeder dood sukkel
Ga je schamen loser
Altijd bij stations lastig vallenquote:
Goeie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verstappen helaas 2de dit weekend
Wielrennen is geen sport.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
🤦🏼♂🤦🏼♂🤦🏼♂quote:
Great crowdquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt zo snel?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
🤦🏼♂🤦🏼♂🤦🏼♂
Die ene gast werd binnen 30 seconden doodgemaakt en zelfs binnen zo’n korte tijd kon hij 9 onschuldige mensen doodschieten
Succes
Bron?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
🤦🏼♂🤦🏼♂🤦🏼♂
Die ene gast werd binnen 30 seconden doodgemaakt en zelfs binnen zo’n korte tijd kon hij 9 onschuldige mensen doodschieten
Succes
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef DKUp het volgende:
Kijken mensen nog naar die semi-grappige Erik en Frank?
NPO heeft genoeg geld, lekker grabbelen en nemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef BlackNero het volgende:
Hoeveel heeft dit Guus opgeleverd? Die man doet niks gratis.
Dit vast wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:20 schreef BlackNero het volgende:
Hoeveel heeft dit Guus opgeleverd? Die man doet niks gratis.
En was die gek doodgeschoten door cops?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ja echt enorm snel, maar zelfs in zo’n korte tijd is het voor veel mensen te laat.
RemcoGod.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik lees geen kranten. Behalve de PyongYang Times via http://www.pyongyangtimes.com.kp/
Misschien mis ik het, alleen ik zie nergens jouw statistiek staan, citeer eens als je wilquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:23 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
https://edition-m.cnn.com(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Hij heeft een podcastquote:
Nou nouquote:
ik zie niksquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iemand die mijn moeder dood verwenst
Kan allemaal op fok
Beetje goedkoop.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:23 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
WK daklozen staatsprofiteurs
Dat krijgen die zwervers toch niet allemaal?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:29 schreef -Chakotay- het volgende:
1000 euro gasten
beperkt budget
Peter R de vries is 2500 euro
wetenschappers en overige geleerden 5k per uitzending
de overheid betaalt voor henquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat krijgen die zwervers toch niet allemaal?
In Nederland dakloos zijn, ja sorry hoor. Genoeg gezien en gelezen dat deze mensen niet geholpen willen worden, maarja, de meeste zullen zeggen dat het een stofje in hun hoofd is dat dit doet. I disagree.quote:
Als je die lui 1000 euro geeft ligt fe helft morgen dood met een odquote:
@Wereldgozerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Smeren jullie jezelf weleens in met olie?
Verschrikkelijkquote:
Een dakpan maakt nog geen dak.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef -Chakotay- het volgende:
Hoe noem je een zwerver met een dakpan in zijn rugzak?
Niet meer dakloos
![]()
![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Liever 100k aan een caravan uitgeven dan je kinderen iets na laten. Boomers gonna boom.
Ja echt waarom die kerel uitgenodigd wordt af en toequote:
Als je het leuk vind prima. Ik vind er geen reet aan.quote:
Ikweethetookniet roept hem telkens op.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja echt waarom die kerel uitgenodigd wordt af en toe
heeft een meisje van 14 schaamhaar?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:38 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
TOO OLD.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heeft een meisje van 14 schaamhaar?
aivd ingeschakeldquote:
Wat dacht je van een permanent banquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:38 schreef superniger het volgende:
Martijn Koning heeft corrigerende tikken nodig.
Verbannen naar omroep MAX.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat dacht je van een permanent ban![]()
Een realistisch portret van Martijn Koningquote:
i allow itquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een realistisch portret van Martijn Koning
Steeds dezelfde onderwerpenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:41 schreef -Chakotay- het volgende:
Waarom is elke aflevering van Jinek steeds saaier?
Ik verveel me de tyfus
was je bang ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2496 dagen, 23 uur geleden.
Omdat Jinek een heel beperkte journaliste isquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:41 schreef -Chakotay- het volgende:
Waarom is elke aflevering van Jinek steeds saaier?
Ik verveel me de tyfus
Met een kloten redactie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat Jinek een heel beperkte journaliste is
Sinds Jaïr weg is, is de kwaliteit dramatisch omlaag gegaan.quote:
Hahaquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Nou leuk, Martijn. Oprotten met je grafbek.
Een heerlijk positief einde van deze mooie avond.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Nou leuk, Martijn. Oprotten met je grafbek.
Tot morgen, slaap lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:51 schreef svann het volgende:
Morgen kunnen jullie je weer ergeren.
Tot morgen.
ga je?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
22 augustus: Groningen
Bus vertrekt van het centraal station Groningen om 17:45 uur en zal rond 2:30 uur weer aankomen op het station.
Ticket kost ¤22,50 en dit is inclusief busreis, hoofdgerecht met een drankje en 2 extra consumpties.
Misschienquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:51 schreef svann het volgende:
Morgen kunnen jullie je weer ergeren.
Tot morgen.
Inclusief pannensetverkoop.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
22 augustus: Groningen
Bus vertrekt van het centraal station Groningen om 17:45 uur en zal rond 2:30 uur weer aankomen op het station.
Ticket kost ¤22,50 en dit is inclusief busreis, hoofdgerecht met een drankje en 2 extra consumpties.
quote:
Over o.a. Lisa heb ik nog een topic gemaakt in B&H, groot succesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:02 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic was vermakelijker dan de uitzending.quote:
Waar is je topic dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:42 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Over o.a. Lisa heb ik nog een topic gemaakt in B&H, groot succes
Watte? Vond het allemaal wel meevallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 07:53 schreef zoem het volgende:
Dicht zodat iedereen even kan afkoelen. Het is niet de eerste keer dat het topic zo ontspoort.
Edit: en terug open. Laten we het dit keer wel gezellig houden.
@JanCees had ruzie met @xzaz . Het ging er bij vlagen stevig aan toe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Watte? Vond het allemaal wel meevallen.
Dat leuke bijzettafeltje in de sims 4 is niet in de juiste kleur geel. ZIEDENDquote:
Bel de wouten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat leuke bijzettafeltje in de sims 4 is niet in de juiste kleur geel. ZIEDEND
Waarover hadden ze ruzzie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:JanCees had ruzie met @xzaz . Het ging er bij vlagen stevig aan toe.
Iets met de moeder van JanCees.quote:
De nieuwe Hans Spekman.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:07 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Even wennen hoor, Kwint in casual kledij.
Jinek, dat is een KUTSHOWquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:00 schreef BlackNero het volgende:
Ik voorspel verontwaardiging over de woorden van Johan Derksen.
Godverquote:
Graf zonder naam toch? Of is er een andere ook?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Kees from the Spek had zo'n programma, moord of zelfmoord, interessant programma
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:11 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Graf zonder naam toch? Of is er een andere ook?
NWS is een parodie op een (sub)forumquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:12 schreef superniger het volgende:
Leverde wel een genots reeks op in NWS.
Wat moet je daar ook op antwoorden? 'Heel belangrijk..'quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
We beginnen met een open deur vraagje van topinterviewer Jinek : Hoe belangrijk is dit voor de familie
Nice, even checken dit weekendquote:
"Boeit ons geen reet, we zijn er al overheen"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat moet je daar ook op antwoorden? 'Heel belangrijk..'
Die trein ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Boeit ons geen reet, we zijn er al overheen"
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:14 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Die trein ook.
Too soon?
The see me rolllinnnnquote:
Ze komt er niet mee terug... maar ze willen de waarheid weten for closure...quote:
"We blijven het volgen."quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze komt er niet mee terug... maar ze willen de waarheid weten for closure...
Ja maar dit gezever heb je niks aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze komt er niet mee terug... maar ze willen de waarheid weten for closure...
Voor een vrouw wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
1,1 promille dat is vier glazen ofzo toch
Ik heb geen van hoeveel 16 jarige meisjes wegen, maar dat speelt wel een rol denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
1,1 promille dat is vier glazen ofzo toch
Geen Daschacam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Had die trein geen dashcam? Very sad.
Building 7.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:20 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Wil er geen compottheorie aan koppelen![]()
Je doet een kwartier niets anders vent
De Telegraaf: "Vandaag in Dashcam... een idiote treinmachinist rijdt een mens aan.... de dader is nog op de vlucht... "quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Had die trein geen dashcam? Very sad.
Tot kwart voor 12 allenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk hierna Gullit. Die andere twee linksche troep boeit mij niet.
''De dader reed in een lang, geel toestel gewoon door.''quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De Telegraaf: "Vandaag in Dashcam... een idiote treinmachinist rijdt een mens aan.... de dader is nog op de vlucht... "
Like en abonneer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De Telegraaf: "Vandaag in Dashcam... een idiote treinmachinist rijdt een mens aan.... de dader is nog op de vlucht... "
Heeft ie weer gegolfdquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk hierna Gullit. Die andere twee linksche troep boeit mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |