quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wilfred heeft z'n droomhuurtransfer te pakken!Competitie voor suikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Had je hem beter bij FC Utrecht kunnen laten beginnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Terwijl ik er een nieuw Van Hanegem van had willen maken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keppynieuws:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]We zijn nu rivalen KeppySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord-
Yup.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit mijn speler nog steeds in het tweede bij Bayern @:Drizzt?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef Zenit- het volgende:
Hoe zijn de stats van m'n godje bij Shakhtar?
Is een Minimus geworden ben ik bangquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ernstig stil rond mijn mannetje.
Ik vrees ervoor ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Is een Minimus geworden ben ik bang
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
staat die van mij al definitief in de basis?
Ik kijk zo ffquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
mijn domme nerd ook. Weer lekker 2 wedstrijden spelen in het hele jaar.quote:
Daar heeft Nicki geen last vanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moeten wel idioten met een hoge loyalty zijn, kan niet anders.
5 Loyaltyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nja het is wel een prima salaris, maar daar heb ik niet zoveel aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al drie jaarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
staat die van mij al definitief in de basis?
Doet idd niet veel:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Hoeveel heeft die van mij dit seizoen in het tweede gespeeld?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al drie jaar
[ afbeelding ]
[..]
Doet idd niet veel:
[ afbeelding ]
4 potjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die van mij dit seizoen in het tweede gespeeld?
16 aanvallende middenvelders genotquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Tekent die lul ook nog bij. Vast gezellig daar in München met Simba.
Google de naam maar..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk een Japanse naam?
Hij kan de waarde vast wel op 0 zetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Drizzt de valuta van jouw salaris niet kan aanpassen dan.
Ha, wel gelijk productief.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Drizzt de valuta van jouw salaris niet kan aanpassen dan.
Nu niet meer neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij kan de waarde vast wel op 0 zetten.
Haterquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij kan de waarde vast wel op 0 zetten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie gaat er nog meer naar de Spurs?Mooie transfer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Citius, Altius, Fortius.
Kut Die Spaghettivreter.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
basel naar de CL dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |