abonnement Unibet Coolblue
pi_188313639
Ze weten niks. Dat je zomaar als homoseksueel zijnde maar eventjes uit de kast kan komen zonder gevolgen is echt gelul. Er zijn genoeg spreekkoren waar homo's in voorkomen en dat te denken dat het 2019 is. Er zijn gewoon te veel Berry's en Jeffrey's die voetbalsupporter zijn om homoseksualiteit in het voetbal te kunnen accepteren.

Laat staan als je naar een oostblok land gaat voor een uitwedstrijd en je moet een corner nemen als homoseksueel zijnde. Daar word je niet vrolijk van.

Als je nog steeds denkt dat het niks is, google maar eens Justin Fashanu.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:12:25 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_188313689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Ramboetan het volgende:
Ze weten niks. Dat je zomaar als homoseksueel zijnde maar eventjes uit de kast kan komen zonder gevolgen is echt gelul. Er zijn genoeg spreekkoren waar homo's in voorkomen en dat te denken dat het 2019 is. Er zijn gewoon te veel Berry's en Jeffrey's die voetbalsupporter zijn om homoseksualiteit in het voetbal te kunnen accepteren.

Laat staan als je naar een oostblok land gaat voor een uitwedstrijd en je moet een corner nemen als homoseksueel zijnde. Daar word je niet vrolijk van.

Als je nog steeds denkt dat het niks is, google maar eens Justin Fashanu.
De inhoud is helemaal het punt niet eigenlijk. Het gaat ze erom (denk ik hoor) dat er meer en meer een cultuur onstaat in NL waar je op eieren moet lopen en je echt bijna niets meer kan zeggen zonder afgefikt te worden.

Waarom zou een homo in godsnaam advies willen aannemen van een oude kerel in een voetbalprogramma?

Maar hij mag prima een mening hebben over homo's lijkt me toch? Hij haat niet op homo's per se, maar hij snapt ze ook niet zo goed blijkbaar.

Nou en? Het is een entertainer, geen politicus. die 4 uur per week dat hij op TV is kan je best even een blokje omlopen ipv je druk maken om zijn uitspraken lijkt me.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188313700
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 14:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De inhoud is helemaal het punt niet eigenlijk. Het gaat ze erom (denk ik hoor) dat er meer en meer een cultuur onstaat in NL waar je op eieren moet lopen en je echt bijna niets meer kan zeggen zonder afgefikt te worden.

Waarom zou een homo in godsnaam advies willen aannemen van een oude kerel in een voetbalprogramma?

Maar hij mag prima een mening hebben over homo's lijkt me toch? Hij haat niet op homo's per se, maar hij snapt ze ook niet zo goed blijkbaar.

Nou en? Het is een entertainer, geen politicus. die 4 uur per week dat hij op TV is kan je best even een blokje omlopen ipv je druk maken om zijn uitspraken lijkt me.
Ik maak me zeker niet druk. Ik heb een mening over zijn mening.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:18:22 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_188313731
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 14:14 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ik maak me zeker niet druk. Ik heb een mening over zijn mening.
Da's prima uiteraard :).

Alleen het gaat niet alleen over homo's, ze maken overal opmerkingen over. En idd, hoe meer kritiek vanuit de andere media, hoe leuker ze het vinden.

En ze geven expliciet aan zich ook gewoon niet te willen aanpassen, wat men ook probeert. Is het provoceren? Wellicht, maar iedereen is wel erg snel geprovoceerd tegenwoordig.

Maar hun uitspraken zijn nooit echt haatdragend, hooguit een beetje denigrerend. Maar ze krijgen geweldsdreigingen ervoor terug.

En dat is ook een goed punt dat ze willen maken, denk ik wederom dan. Woorden zijn altijd minder erg dan geweld.

Laat ze gewoon in hun sop gaarkoken, de mensen die kijken vinden het leuk, waarom kijk je als je het kut vindt?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188315114
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 07:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

JeeCee doet een Arnootje _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188315132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Ramboetan het volgende:
Er zijn genoeg spreekkoren waar homo's in voorkomen en dat te denken dat het 2019 is.
Heb je hier voorbeelden van?
pi_188315632
Ik kijk nu terug :).
pi_188315657
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kijk nu terug :).
Nog geen reactie op je weekzege in de Toto? Je reageert niet eens op de provocaties van @onlogisch en mij? Wat een ongelofelijke onscrummiaanse houding :{.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_188315674
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:46 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Nog geen reactie op je weekzege in de Toto? Je reageert niet eens op de provocaties van @:Onlogisch en mij? Wat een ongelofelijke onscrummiaanse houding :{.
:D mad.

Ik geniet in stilte van de eerste weekzege. Dat er nog maar vele mogen volgen!
pi_188315790
Haha, Aadgod met de 4-4-2. _O_ _O-
pi_188316246
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Heb je hier voorbeelden van?
''Alle boeren zijn homo''
''Alle joden zijn homo''
''Alle kakkies zijn homo''
''Kevin Blom, is een homofiel''
''Mike te Wierik valt op mannen''
pi_188316437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:29 schreef Ramboetan het volgende:

''Kevin Blom, is een homofiel''
Moet hij weten.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188316466
Ellie lust valt Op vrouwen
pi_188316481
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef Zipportal het volgende:
Veronica zet duo Jandino en Hélène op voetbalgala

https://www.mediacourant.(...)lene-op-voetbalgala/

Zwart stompje. @:wereldgozer
Rot op met die hysterische jandino
pi_188316581
Ik dacht dat die Jandino een jaar niks meer zou doen :{
SOONY
pi_188316865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:29 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

''Alle boeren zijn homo''
''Alle joden zijn homo''
''Alle kakkies zijn homo''
''Kevin Blom, is een homofiel''
''Mike te Wierik valt op mannen''
Het is wat.
pi_188319897
Die spreekkoren wijzen erop dat het werkelijke probleem met al deze bevolkingsgroepen niet is dat ze homo zouden zijn, maar dat ze boeren, joden, kakkies, Kevin Blom, of Mike te Wierik zijn. Homo is dan een volledig inwisselbaar scheldwoord. Puur schoolpleingedoe. Vroeger als we ruzie hadden met een meisje maakten we haar ook uit voor 'lesbie', we wisten niet eens wat dat betekende. Dat is het niveau waarop mensen met deze spreekkoren ook op acteren.

Zo zijn er ook tig homo's die racistisch zijn, homo's die transfoob zijn, hindoestanen die de pik hebben op zwarten en vice versa, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Homo-acceptatie is in Nederland heel ver gevorderd, de meeste afwijkingen hiervan komen door moslims (fysiek geweld) en hier en daar wat tokkies waaronder op de tribune (verbaal). Het is vechten tegen windmolens als je echt denkt dat je die laatste groep kunt dwingen om homo's leuk te vinden en er geen onvertogen woord over te zeggen, en dat de emancipatie anders niet af is.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:42:45 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_188322874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:32 schreef Vasilevski het volgende:
Die spreekkoren wijzen erop dat het werkelijke probleem met al deze bevolkingsgroepen niet is dat ze homo zouden zijn, maar dat ze boeren, joden, kakkies, Kevin Blom, of Mike te Wierik zijn. Homo is dan een volledig inwisselbaar scheldwoord. Puur schoolpleingedoe. Vroeger als we ruzie hadden met een meisje maakten we haar ook uit voor 'lesbie', we wisten niet eens wat dat betekende. Dat is het niveau waarop mensen met deze spreekkoren ook op acteren.

Zo zijn er ook tig homo's die racistisch zijn, homo's die transfoob zijn, hindoestanen die de pik hebben op zwarten en vice versa, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Homo-acceptatie is in Nederland heel ver gevorderd, de meeste afwijkingen hiervan komen door moslims (fysiek geweld) en hier en daar wat tokkies waaronder op de tribune (verbaal). Het is vechten tegen windmolens als je echt denkt dat je die laatste groep kunt dwingen om homo's leuk te vinden en er geen onvertogen woord over te zeggen, en dat de emancipatie anders niet af is.
Het is idd een totaal onhaalbaar ideaalplaatje om te denken dat alle "haat" oid uit de wereld kan verdwijnen. Tolereren is het hoogste haalbare, maar er zijn nog steeds mensen die denken dat de mensheid goed is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188349391
SBS9 goden!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188353837
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:29 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

''Alle boeren zijn homo''
''Alle joden zijn homo''
''Alle kakkies zijn homo''
''Kevin Blom, is een homofiel''
''Mike te Wierik valt op mannen''
Woest.
pi_188353946
quote:
Gesponsord door vreemdgaan69.nl.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188353949
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 22:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is idd een totaal onhaalbaar ideaalplaatje om te denken dat alle "haat" oid uit de wereld kan verdwijnen. Tolereren is het hoogste haalbare, maar er zijn nog steeds mensen die denken dat de mensheid goed is.
Misschien is het ook niet handig om 7 miljard mensen onder 1 noemer te willen plaatsen.
pi_188353967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:53 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Gesponsord door vreemdgaan69.nl.
Silvia weet er nu alles van.
pi_188354169
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Silvia weet er nu alles van.
Ah, Silvia van die pijltjes gooiende postbode bedoel je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')