We gaan meteen tot het gaatjequote:
Al het goede komt uit Duitsland.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar let ik niet eens op, alleen op het bier
gelukkig bestaan er mensen die er schijt aan hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeer politiek incorrect, en dat met het hedendaagse feministische klimaat!
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig bestaan er mensen die er schijt aan hebben
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig bestaan er mensen die er schijt aan hebben
SCHULT FAN DE RABOBANKquote:
Dat moet ik zijn danquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:14 schreef Fancy2 het volgende:
Ik heb per ongeluk een verkeerde telefoonnummer opgeslagen en wth! profielfoto van een uiterst knappe man op mijn scherm
En nu?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:14 schreef Fancy2 het volgende:
Ik heb per ongeluk een verkeerde telefoonnummer opgeslagen en wth! profielfoto van een uiterst knappe man op mijn scherm
Durf je het aan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, zit te twijfelen. Zal ik een zet maken?
Je had toch een vriend?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mannen versierd hoor
Pooohquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet zo neem ik aanquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha okayquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geerd zei dat vorige keer toen ik aardig tegen je was
Maar je gaat hem niet neukenquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik niet zou durven
Dat is een tip van niksquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uitprinten en over heen glijden
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uitprinten en over heen glijden
Ja, stil maar. Aai aaiquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik doe ook maar m'n best hoor mevrouwtje
Wat is anders nu dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Normaal luister ik minder goed hoor.
Jij bent bang voor mijn bevelenquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk, je hebt gewoon geluk
Hard gewordenquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dick ook maar mijn 45cm krijg je niet weg
Ik mag graag overdrijven. Dan komt het erg dramatisch overquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bang is sowieso een groot woord he
Ach, wat is het leven zonder dramatisering? Allemaal erg simpel dan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik mag graag overdrijven. Dan komt het erg dramatisch over
Ja, saaiquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ach, wat is het leven zonder dramatisering? Allemaal erg simpel dan.
Zo blijf je voorlopig wel maagd hequote:Op maandag 5 augustus 2019 22:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dick ook maar mijn 45cm krijg je niet weg
Wilde ik ook net zeggen, maar andere bewoordingen. Haha!quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo blijf je voorlopig wel maagd he
Huh?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou ik ben blij als ik weer fysiek contact mag
Met mijzelf wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alles goed met Scruppie?
Hahaha, de vlinders zijn nog steeds dol aan het fladderen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met mijzelf wel ja.
Met de liefde een achtbaan, ook wel normaal dus
Owquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet voorlopig rustig doen, als ik zooi in m'n ogen krijg probleem
2 weken niet douchen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, maar 2 weken overleef ik wel
Herkenbaar ha haquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met mijzelf wel ja.
Met de liefde een achtbaan, ook wel normaal dus
Soms in de buitenlucht, soms in een kooi..quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha, de vlinders zijn nog steeds dol aan het fladderen?
Werkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, douchen mag morgen weer, gelukkig.
Als beloning ook gelijk weer werken
Ook deze week gaat dts niet open, dus je kan rustig vakantievierenquote:
Wat rijd je ?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eens ja, maar goed, auto is duur
Waarom niet?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook deze week gaat dts niet open, dus je kan rustig vakantievieren
Mitsubishi Carisma, pauperbak, maar verzekering is prijzig omdat het eerste auto is.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee
Antwoord voor rest vd week is ook nee. Geen gezeur
Duidelijk
Jij nuquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee
Antwoord voor rest vd week is ook nee. Geen gezeur
Duidelijk
Zo is hetquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mitsubishi Carisma, pauperbak, maar verzekering is prijzig omdat het eerste auto is.
Mja, hij rijdt, daar gaat het voor nu om.
Geen slechte keuze als tussenmodelquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien dat ik eerst voor de Eclipse ga
Keer gedownload. Niks van begrepen.quote:
Gewoon chatten toch. Voor gamersquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Keer gedownload. Niks van begrepen.
Geen chat gezienquote:
Haha dat kan ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen om te lullen niet om te gamen
quote:
hahaquote:
welke gamequote:Op maandag 5 augustus 2019 23:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha dat kan ook.
Tot nu toe chat ik er ook alleen maar mee. Maar zou wel willen chatten met mensen die dezelfde games spelen als ik.
Nee, zonder vrienden is het leegquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen chat gezienwas nieuwsgierig maar kan er niks mee
quote:
Heb brede interesse.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van alles eig wel.
Jij specifieke spellen?
Oh als je ps4 speelt dan sowieso een matchquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Heb brede interesse.
City building om te beginnen. Role playing games op ps4. Zag interessante suggesties wel op Discord langsgaan
Ja daarom kon ik er dus niks meequote:
Er is sinds kort zo'n gratis race spel. Volgens mij ook multiplayer. Leuk man! Ik was zelfs kampioen gisteren!quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh als je ps4 speelt dan sowieso een matchAl weet ik niet zo goed wat ik me voor moet stellen bij roleplay spellen, maar ik speel toch bijna alles. Ik lieg eig want ik heb een tijdje RP gedaan op SAMP, maar dat is anders. Je mag me toevoegen als je wil lol
Trendsetter!quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
Speelde wat jaren geleden een game waar ik als Hongkong-politieagent traansgas schoot op relschoppers, heb nu wel dubbel gevoel erover
Dat klinkt wel tof, hield wel altijd van racen, laatste jaren beetje naar de achtergrond verdwenen helaas. Welke is dat?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Er is sinds kort zo'n gratis race spel. Volgens mij ook multiplayer. Leuk man! Ik was zelfs kampioen gisteren!
Haha, daarom voor gamersquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja daarom kon ik er dus niks mee
En fok whatsapp/discord groepen! Hebben we toch juist een forum voor
Even kijkenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof, hield wel altijd van racen, laatste jaren beetje naar de achtergrond verdwenen helaas. Welke is dat?
Horizon Chase Turbo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel tof, hield wel altijd van racen, laatste jaren beetje naar de achtergrond verdwenen helaas. Welke is dat?
Oke, ik zal het morgen downloaden dan.quote:
Doe maar, ik zal je toevoegenquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oke, ik zal het morgen downloaden dan.
Ik kan mn discord code wel dm'en ofzo, kan ik je eruit racen. Al moet ik kijken hoe dat werkt
Deze ken ik nietquote:
Nee ik heb curry gemaaktquote:
Hey milfquote:
Hoestie?quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik heb curry gemaakt
[..]
Hey milf
Nee anders heb ik morgen weer een anus die giltquote:
Goed hoor. Met jou?quote:
Primaquote:Op maandag 5 augustus 2019 23:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee anders heb ik morgen weer een anus die gilt
[..]
Goed hoor. Met jou?
Jaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meer dierengifs anders dan katten
Hehe ja die is ook leukquote:
Hoestie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 05:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Whehehe goeiesmorreges deze morrege meneer Haags
Vrij vandaag? Dan zo lekker verder slapen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 06:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Best nog wel oké na amper 4u slaap.
Maar niet heel druk dagje verder gelukkig.
En met u?
Neuh, maar ff ritme recht trekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 06:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vrij vandaag? Dan zo lekker verder slapen.
Met mij prima!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 06:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Neuh, maar ff ritme recht trekken.
Jij nog een drukke dag gepland?
Gelukkig speelt je favoriete club om 19u hè, iets om naar uit te kijken
Ja beetje aparte kat wel maar net zo goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Die linker kat heeft wel een erg grote neus
GA EENS WERKENquote:
quote:
Niet hier in ieder gevalquote:
Hoi. Neuken?quote:
WAZEGGIE?!quote:
quote:
IK ZIE JE NIETquote:
KAN ZE OOK MAAR MOEILIJK UIT ELKAAR HOUDENquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:17 schreef stokj het volgende:
[..]
OH MOEST B2 ZIJN IN PLAATS VAN VLUGGE JAPIE, JAPIE IS NIET DOOF MAAR BOL![]()
![]()
DRIE BIER!!quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou dat zo! Altijd stapje bij stapje vorderingen maken he.
Ja die is thuis.
Zo vroeg nog geen hongerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Vergeet je portie eiwitten niet (vleesballen)
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die drie balletjes zijn aangebrand ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Respect voor die mensen die elke dag zo een vet Engels ontbijt oppeuzelen
[ afbeelding ]
Op die worsten en bacon na (zeker die hoeveelheid) heb je best een gezond ontbijtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bloedworst?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die drie balletjes zijn aangebrand ofzo?
Dat is bloedworst denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die drie balletjes zijn aangebrand ofzo?
Lekker, eet smakelijk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:35 schreef Fancy2 het volgende:
Heb nu ook zin in ontbijt. Ga spiegelei maken en geroosterd brood
Bloedworstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bloedworstgebakken tomaat
![]()
Voor de rest wel lekker
Net zoonlief uitgezwaaid voor zijn vakantie en vanavond eindelijk m'n lief weer knuffelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Lekker hoor, waar gaat je zoon heen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Net zoonlief uitgezwaaid voor zijn vakantie en vanavond eindelijk m'n lief weer knuffelen
Interrailen door Polenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar gaat je zoon heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |