Waren ook met Zoet bezig vorig jaar en jaar ervoor. 4-5 miljoen bod ofzo. Was ook schandalig laag voor deze markt. Met kennis van nu zou ik Zoet voor dat bedrag verkopen trouwens maar toen keepte hij nog prima en had ie geen vormdip. Was ie meer waard dan dat maar ook toen wilde Napoli weer voor dubbeltje op eerste rij zitten.quote:
Inderdaad. Wel vreemd want ik las overal al dat Napoli zo goed als rond was met Lozano. Vreemd om nu voor Neres te gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net die ene chick waar je tijden mee appt en op een gegeven moment uit het niets met een andere vent ervandoor gaat.
Je zou bijna denken dat het een harde zakenwereld is hé, dat voetbal.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet boos. Maar ze zijn al een jaar of langer met Lozano bezig. Volgens mij de zomer ervoor ook al. En nu gaan ze ineens voor Neres.
Er is niet gezegd dat Lozano bij Napoli uit beeld is. Mogelijk willen ze Lozano en Neres. Je weet het maar nooit. Napoli heeft geld zat.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:18 schreef Moustachio het volgende:
Blijkbaar is Napoli ook niet overtuigt van Lozano nu ze voor Neres gaan. Eigenlijk toch best wel pijnlijk dat hij met veel bombarie werd binnengehaald en de pannen van het dak speelde. Barcelona, Real Madrid enz werden genoemd... Marcel Brands kreeg veren in zijn reet gestoken dat het hem gelukt was dit wereld talent naar Nederland te halen. En nu twijfelt zelfs een subtop club als Napoli aan zijn kwaliteiten... Vraag me af wat dat met zijn zelfvertrouwen doet.
4-5 miljoen voor Zoet is ongeveer 4-5 miljoen teveel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waren ook met Zoet bezig vorig jaar en jaar ervoor. 4-5 miljoen bod ofzo. Was ook schandalig laag voor deze markt. Met kennis van nu zou ik Zoet voor dat bedrag verkopen trouwens maar toen keepte hij nog prima en had ie geen vormdip. Was ie meer waard dan dat maar ook toen wilde Napoli weer voor dubbeltje op eerste rij zitten.
Ja nu met zn vormdip. Maar TOEN was het gewoon nog een prima keeper en was 4-5 miljoen een lachwekkend bod. Cillessen ging bijvoorbeeld weg voor 15 miljoen als reserve keeper. Die is nu voor 35 verkocht. Als je nagaat dat Cillessen en Zoet in hun goede vorm niet veel voor elkaar onderdeden bij Oranje is dat een best beschamend bod. Maargoed dat was toen nogmaals. Begrijpend lezen makker.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
4-5 miljoen voor Zoet is ongeveer 4-5 miljoen teveel.
Dan kun je net zo goed zonder spits gaan spelen als je beide koopt. Die twee gaan elkaar in de weg lopen. Het is of Lozano of Neres. Beide gaat niet werken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat Lozano bij Napoli uit beeld is. Mogelijk willen ze Lozano en Neres. Je weet het maar nooit. Napoli heeft geld zat.
Ik zie het wel. Mocht Lozano blijven dan zal van Bommel hen toch weer op de rit moeten krijgen. Want een Lozano in vorm is een prima speler.
Nee joh. Lozano in vorm is nog steeds een matige speler met een uitstekend rendement. Er zijn echt weinig wedstrijden waar we voetballend veel aan hem hebben gehad, wat ook geen ramp is als hij wedstrijden beslist natuurlijk. Ik vind het een beetje een Suarez light ofzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat Lozano bij Napoli uit beeld is. Mogelijk willen ze Lozano en Neres. Je weet het maar nooit. Napoli heeft geld zat.
Ik zie het wel. Mocht Lozano blijven dan zal van Bommel hen toch weer op de rit moeten krijgen. Want een Lozano in vorm is een prima speler.
Ja was ook een geintje uiteraard. Ik heb Cillessen overigens op elk willekeurig punt in de tijd altijd wel iets beter gevonden dan Zoet, ondanks zijn uitstraling (wat bij Zoet trouwens ook een dingetje begint te worden). En natuurlijk het labeltje Ajax he. Je ziet het nu ook bij Neres, die komt van Ajax en is zogenaamd 60 mil waard waar Bergwijn de helft is. Dat zal deels door die paar potjes CL komen, maar ook gewoon deels door het merk Ajax wat erachter zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 06:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja nu met zn vormdip. Maar TOEN was het gewoon nog een prima keeper en was 4-5 miljoen een lachwekkend bod. Cillessen ging bijvoorbeeld weg voor 15 miljoen als reserve keeper. Die is nu voor 35 verkocht. Als je nagaat dat Cillessen en Zoet in hun goede vorm niet veel voor elkaar onderdeden bij Oranje is dat een best beschamend bod. Maargoed dat was toen nogmaals. Begrijpend lezen makker.
Geen idee hoe dat voelt man, ik was altijd die andere ventquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Net die ene chick waar je tijden mee appt en op een gegeven moment uit het niets met een andere vent ervandoor gaat.
Neres is dan ook een veel betere speler dan Lozano. Maar hij begon veelbelovend, toch apart hoe snel zoiets kan veranderen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:18 schreef Moustachio het volgende:
Blijkbaar is Napoli ook niet overtuigt van Lozano nu ze voor Neres gaan. Eigenlijk toch best wel pijnlijk dat hij met veel bombarie werd binnengehaald en de pannen van het dak speelde. Barcelona, Real Madrid enz werden genoemd... Marcel Brands kreeg veren in zijn reet gestoken dat het hem gelukt was dit wereld talent naar Nederland te halen. En nu twijfelt zelfs een subtop club als Napoli aan zijn kwaliteiten... Vraag me af wat dat met zijn zelfvertrouwen doet.
Een objectieve kijk, bedanktquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neres is dan ook een veel betere speler dan Lozano. Maar hij begon veelbelovend, toch apart hoe snel zoiets kan veranderen.
Lozano heeft al een jaar een vormdip.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waren ook met Zoet bezig vorig jaar en jaar ervoor. 4-5 miljoen bod ofzo. Was ook schandalig laag voor deze markt. Met kennis van nu zou ik Zoet voor dat bedrag verkopen trouwens maar toen keepte hij nog prima en had ie geen vormdip. Was ie meer waard dan dat maar ook toen wilde Napoli weer voor dubbeltje op eerste rij zitten.
Blijkbaar komen ze er niet uit vanwege portretrechten. Lozano wil hier geen afstand van doen vanwege het feit dat hij veel shirts verkoopt. Bij Napoli is het echter een vereiste dat de portretrechten bij Napoli terecht komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:18 schreef Moustachio het volgende:
Klopt. Zie de shirtjes overal. Maar is dit bevestigt dan? Heb alleen Arno 'wop wop' Vermeulen er over gehoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar komen ze er niet uit vanwege portretrechten. Lozano wil hier geen afstand van doen vanwege het feit dat hij veel shirts verkoopt. Bij Napoli is het echter een vereiste dat de portretrechten bij Napoli terecht komen.
Kan ook onderdeel van de onderhandelingsstrategie van Napoli zijn: doen alsof je doorschakelt naar een andere speler om Lozano onder druk te zetten en zo toch overstag gaat met betrekking tot zijn portretrechten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blijkbaar komen ze er niet uit vanwege portretrechten. Lozano wil hier geen afstand van doen vanwege het feit dat hij veel shirts verkoopt. Bij Napoli is het echter een vereiste dat de portretrechten bij Napoli terecht komen.
Vooral in de Walmart hangt het vol met Lozano shirtjes. Daar kennen ze hem dan ook allemaal. En PSV kennen ze daar natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je denkt grappig over te kunnen komen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vooral in de Walmart hangt het vol met Lozano shirtjes. Daar kennen ze hem dan ook allemaal. En PSV kennen ze daar natuurlijk.
Blijft een raar verhaal dit altijd. Vraag me af of Napoli de enige club is die de volledige portretrechten van hun spelers wil hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vooral in de Walmart hangt het vol met Lozano shirtjes. Daar kennen ze hem dan ook allemaal. En PSV kennen ze daar natuurlijk.
Zeker niet bevestigd. Stond in de Italiaanse media. Daar zal Arno het ook van hebben lijkt me.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Zie de shirtjes overal. Maar is dit bevestigt dan? Heb alleen Arno 'wop wop' Vermeulen er over gehoord.
Lozano is wel goedkoper dan Neres, even afwachten dusquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker niet bevestigd. Stond in de Italiaanse media. Daar zal Arno het ook van hebben lijkt me.
Waan van de dag regeert.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lozano is wel goedkoper dan Neres, even afwachten dus
Dit slaat niet aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |