abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12669747
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:22 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:
Hoe plaats je foto's in je topic?
http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq

Daar staat het duidelijk uitgelegd. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_12678753
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:43 schreef MUUS het volgende:

[..]

Whelp dus je wil mij gaan bannen voor uitspraken,
nou ik bedoel het dus wel zerieus.
want er zitten toch topics bij in TRU waarvan ik zeg..
dat hoord hier niet thuis.. en worden er ook nog onzinnige reacties opgegeven ook, en tja van slotje enzo is gewoon omdat er toch wel offtopic doorgepost wordt.

Helaas maarja dan Blijf ik wel zo veel mogelijk buiten TRU..

Back from tha rootz...
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:05:04 #203
17061 mvt
blame Canada
pi_12678830
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:02 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

wel voor openbare banaanvragen, zie ook MED
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
We were to understand there would be pie and punch?
pi_12678869
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:05 schreef mvt het volgende:

[..]

wel voor openbare banaanvragen, zie ook MED
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)

aha.. nee ok wist ik al maargoed.. wordt wel heeeeel erg zerieus genomen of niet soms.

Back from tha rootz...
pi_12679018
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:02 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

nou ik bedoel het dus wel zerieus.
want er zitten toch topics bij in TRU waarvan ik zeg..
dat hoord hier niet thuis.. en worden er ook nog onzinnige reacties opgegeven ook, en tja van slotje enzo is gewoon omdat er toch wel offtopic doorgepost wordt.

Helaas maarja dan Blijf ik wel zo veel mogelijk buiten TRU..

Je mag geen ban aanvragen voor een andere user. Doe je dat wel, dan krijg je er zelf 1. Da's gewoon een regel op het forum. Schnappie?

En nogmaals : Als er topics in truth staan die er niet horen, worden ze gekickt of gesloten. Onzinnige/off-topic reacties worden verwijderd en/of er wordt gewaarschuwd. Iteejer waarschuwt meestal en ik jas veel reacties er gewoon meteen uit.
Maar als er 1 onzinnige reactie staat, kun je er toch wel overheen lezen? Er staat op het hele forum af en toe wel een onzin-reactie in serieuze topics. Zo gaat dat nu eenmaal.
Je moet er gewoon niet op reageren en zeker niet om een slotje gaan roepen, want dat is op het forum al helemaal niet gewenst.

Je hoeft niet weg te blijven, maar minder zelf eens het slotjes-geroep en ga gewoon weer eens meeposten. Gezellig enzo. .

Ik vind dat je een beetje overdrijft, no offense, want je weet best hoe het er hier aan toegaat en de Truth-lijst is nu gewoon netjes. Ik zou niet weten wat er nou allemaal voor prut zou moeten staan of ik moet blind zijn ofzo. Ik zie ook niemand anders klagen over de zogenaamde rotzooi, dus het zal wel meevallen, hè?

Ga gewoon weer leuk posten en negeer de baggerusers, want anders heb je hier zelf ook geen lol meer in en dat is zonde. .

Oi!
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:11:43 #206
17061 mvt
blame Canada
pi_12679028
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:06 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

aha.. nee ok wist ik al maargoed.. wordt wel heeeeel erg zerieus genomen of niet soms.

2 weken geleden was er nog iemand die er om een banaanvraag weg ging.
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:18:09 #207
17061 mvt
blame Canada
pi_12679198
Maar als MUUS dit topic toch aan het lezen is. Kan dat Europa topic niet naar WFL?? Of er moet iemand opeens zeggen dat er misschien reptielen wonen
pi_12679720
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:18 schreef mvt het volgende:
Maar als MUUS dit topic toch aan het lezen is. Kan dat Europa topic niet naar WFL?? Of er moet iemand opeens zeggen dat er misschien reptielen wonen
Ik zat het nog een beetje aan te kijken eigenlijk. .

Er is een reden waarom de TS 'm hier heeft geopend, neem ik aan, maar als de discussie zo blijft lopen, schop ik 'm wel naar WFL.

Isda goe? .

Oi!
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:53:56 #209
17061 mvt
blame Canada
pi_12680246
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:37 schreef MUUS het volgende:

Isda goe? .

is goe. Ik dacht vooral dat het eerder in WFL zou moeten staan aangezien het vooral op het ontstaan van leven en eventueel mogelijk leven op Europa was gericht dan dat het gericht was op een bron van UFO sightings (intelligent leven op die maan wat de Aarde bezoekt)
pi_12680702
Ik heb 'm een zwieper richting WFL gegeven. .
Oi!
pi_12681901
quote:
Je mag geen ban aanvragen voor een andere user. Doe je dat wel, dan krijg je er zelf 1. Da's gewoon een regel op het forum. Schnappie?
das wel duidelijk hoor
had ik al 3 x weer een ban kunnen hebben ofzo zoiets maargoed daar gaat het nu niet om..
quote:
En nogmaals : Als er topics in truth staan die er niet horen, worden ze gekickt of gesloten. Onzinnige/off-topic reacties worden verwijderd en/of er wordt gewaarschuwd. Iteejer waarschuwt meestal en ik jas veel reacties er gewoon meteen uit.
Maar als er 1 onzinnige reactie staat, kun je er toch wel overheen lezen? Er staat op het hele forum af en toe wel een onzin-reactie in serieuze topics. Zo gaat dat nu eenmaal.
Je moet er gewoon niet op reageren en zeker niet om een slotje gaan roepen, want dat is op het forum al helemaal niet gewenst.
Er werden redelijk offtopic topic geopent die ik zelf niet echt in TRU vind passen, waar zoal gein over gemaakt werdt enzo.
TRU moet wel TRU blijven natuurlijk en geen 2e ONZ worden,
en daar begon het 2 dagen geleden een beetje op te lijken,
thats my opinion, maargoed die doet er niet echt toe lijkt het.
quote:
Je hoeft niet weg te blijven, maar minder zelf eens het slotjes-geroep en ga gewoon weer eens meeposten. Gezellig enzo. .
gaat soms een beetje lastig meeposten op iets waar jezelf niets van af weet enzo dan kan ik dus beter niets posten anders word het nog bagger.. en dat mag niet
op de topics waar ik wat mee kan post ik natuurlijk wel mee..
quote:
Ik vind dat je een beetje overdrijft, no offense, want je weet best hoe het er hier aan toegaat en de Truth-lijst is nu gewoon netjes. Ik zou niet weten wat er nou allemaal voor prut zou moeten staan of ik moet blind zijn ofzo. Ik zie ook niemand anders klagen over de zogenaamde rotzooi, dus het zal wel meevallen, hè?
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, en die verschillen altijd wel van elkaar.
wat de 1 bagger vind, vind de ander nuttig, dus daar zul je nooit uitkomen, verder no offense..
quote:
Ga gewoon weer leuk posten en negeer de baggerusers, want anders heb je hier zelf ook geen lol meer in en dat is zonde. .
jep dat is zo, maargoed jammer dat er bagger-users in TRU komen,
zo blijf je bezig natuurlijk. steeds meer werk voor jullie.
maar das niet erg.

Back from tha rootz...
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:35:52 #212
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12682702
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:09 schreef MUUS het volgende:
Ik heb 'm een zwieper richting WFL gegeven. .
hey muus, ff zwaar offtopic: Mikeymo for Mod hier ik neem mijn opmerking terug over die mods-uitspraak
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12749793
Even een bedankje aan Bluezz die gisteravond op truth ingreep en Danny die later ook een hand toestak !

Netjes gedaan Dame en Heer.

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12753064
Nou ja zeg, LD!

Ik sluit elke dag bagger en dan steek je ook geen veren in mijn reet. .

Oi!
pi_12753471
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:11 schreef MUUS het volgende:
Nou ja zeg, LD!

Ik sluit elke dag bagger en dan steek je ook geen veren in mijn reet. .

maar lieve Muus , voor jou kan er aleen maar een appart topic geopend worden om je te bedanken maar dat mag niet in truth maar als een rooie en een blauwe ff bijspringen om even te schonen, mag je ze wel even bedanken toch

maar voor jou dan dit bosje bloempjes :

Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12753508
.

Meer, meer!

Oi!
pi_12753554
Vinden jullie het maanstanden topic nog wel leuk/interessant of zit ik dat elke week voor de kat z'n toedeledokie te doen?

Ik vind het wel leuk om te doen en ik vind het zeker leuk in Truth passen (leuk extraatje), maar vinden jullie het wel leuk of is het alleen maar irritant?

Oi!
pi_12755310
Als trouwe lezer van Het maanstanden topic , wil ik je bedanken voor wederom een update

Ga vooral door daarmee als je wilt. De maan heeft toch altijd iets mysterieus gehad door de geschiedenis heen, en wordt in verband gebracht met veel zaken die in truth passen.

pi_12761731
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:21 schreef yvonne het volgende in het topic Reactie op Chiel Montagne Topics:
Euh, ja, je zit verkeerd.
Waar moet ik het dan posten.??? en waarom is Niet Slapen gesloten??

Dat is fucking onzin, Wat the fuck maakt het uit of het prehistorisch is.

pi_12762485
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:32 schreef DarkGangster het volgende:

waar moet ik het dan posten.???

Niet hier.

En eigenlijk gewoon helemaal nergens, want die topics zijn gewoon bagger. Dit is Truth en daar hoort dat soort onzin niet.

quote:
en waarom is Niet Slapen gesloten??

Dat is fucking onzin, Wat the fuck maakt het uit of het prehistorisch is.

Dit topic was uit 2000! .
Hele oude topics omhoog halen, is niet toegestaan. De kans dat de TS nog reageert is gewoon zo vreselijk klein en users gaan berichten quoten en vragen stellen aan mensen die niet eens meer op het forum zitten. Niet echt zinvol dus.

Dit is trouwens over het gehele forum niet toegestaan.

Oi!
pi_12768807
OK
pi_12768947
Normaal moet ik mezelf tig keer herhalen en dan nog is men niet tevreden met mijn uitleg. Dit ging erg soepeltjes, DarkGangster. I like it. .

Trouwens, als je een heel oud onderwerp/topic erg interessant vindt (en je verder niks soortgelijks met de search kunt vinden wat nog niet zo oud is), mag je er gerust een nieuw topic over openen, hoor. Gewoon even een mooi openingspostje maken en vers beginnen. .

Oi!
pi_12807562
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 22:15 schreef MUUS het volgende:

[..]

Back from tha rootz...
pi_12963873
een kleine opmerking,

3 topics over wicca,
2 topics over dromen, deja vu's

Ik vind best maar tis een zooitje..

Back from tha rootz...
  zaterdag 6 september 2003 @ 00:06:47 #225
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_12974472
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:30 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
een kleine opmerking,

3 topics over wicca,

Ik tel er 5 om precies te zijn;

1. inwijding »

2. Coven-wiccans vs. solitaire wiccans

3. (Wicca) Wat staat er op je altaar?

4. wicca's

5. Wicca # 2

als er zoveel topics over bijv. Atlantis, aliens, graancirkels of illuminati zouden zijn dan was er allang al ingegrepen door de mods...

[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 06-09-2003 00:08]

"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')