Zo'n heel lullig tyfusrollertje die tergend langzaam het doel in rolt omdat de keeper uit evenwicht is ofzoquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Scoren met een krachteloze vrije trap, weer eens wat anders.
Oei ik had liever eerst een tussenstap gemaakt eigenlijkquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yup! Weg en weer terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oei ik had liever eerst een tussenstap gemaakt eigenlijk![]()
Nja dan maar met @:maxi-mus samen een droomkoppel vormen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe staat Volendam er zelf eigenlijk voor?
Heeft mijn Grieks-Braziliaanse wonderkind al interlands gespeeld?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neem nu even 15 minuten rust, dus vraag wat je wil weten, daarna denderen we door naar 1 mei.
Kan je salaris niet naar bedrag per jaar zetten trouwens? Al is dat maar net wat je gewend bent, maar vind ik altijd wel makkelijker om te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik neem nu even 15 minuten rust, dus vraag wat je wil weten, daarna denderen we door naar 1 mei.
Helaas niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft mijn Grieks-Braziliaanse wonderkind al interlands gespeeld?
Ik speel al sinds FM2012 met salaris per week, dus ik laat het zo staanquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je salaris niet naar bedrag per jaar zetten trouwens? Al is dat maar net wat je gewend bent, maar vind ik altijd wel makkelijker om te zien.
Wat vind jij er van dat maxi-mus zijn speler zijn afkomst verloochent en voor Duitsland kiest?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom je hier vaker?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan je zien of Wout vaker als spits of als middenvelder speelt?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je zou haast denken dat zijn opa fout was in de oorlog en bij de Wiking SS in dienst trad, waarna kleinzoon Maximus het even dunnetjes over doet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat maxi-mus zijn speler zijn afkomst verloochent en voor Duitsland kiest?
Jaquote:
Nee, alleen hoeveel hij gespeeld heeft, goals, passes, overtredingen, etc.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kan je zien of Wout vaker als spits of als middenvelder speelt?
Hoeveel wedstrijden heeft mijn speler nu totaal gespeeld, en hoe vaak heeft hij gescoord? En heb je ook een stand van die jeugdcompetitie of kan je dat niet zien?quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, alleen hoeveel hij gespeeld heeft, goals, passes, overtredingen, etc.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:GGMM ik hoop dat mijn speler trouw blijft aan Zweden, want anders sta ik ook voor aap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |