Daarom heb ik er ook in gepost dat de vraag moest zijn of je het nog een keer zou doen / wat zou je anders doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
Volgens mij wordt dat laatste topic wat overschaduwd door anti-kind mensen.
En elk kind heeft wel zijn mindere dingen. Ik kan om de meeste dingen wel lachen.
En hij is gek met zijn papa
Eerste topic gelezen. Heel blij dat ik geen kinderen hebquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OUD / Het minst leuke aan je kinderen
OUD / Eerlijk zeggen; hebben jullie spijt?
Ik zou het zo weer doen, maar hij is momenteel nog maar 13 maand en ik denk dat je zoiets eerder kunt zeggen op het moment dat je kind volwassen is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook in gepost dat de vraag moest zijn of je het nog een keer zou doen / wat zou je anders doen.
Maar die discussie werd enkel zo heftig omdat iedereen viel over de harde toonzetting van TS, terwijl als je dat gewoon aan de kant zet je simpel antwoord kon geven, zonder al dat gezeur van die ouders
Tuurlijk, je hebt nog even te gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik zou het zo weer doen, maar hij is momenteel nog maar 13 maand en ik denk dat je zoiets eerder kunt zeggen op het moment dat je kind volwassen is.
Nice!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja hoor, is hardstikke leuk hoor
x2quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat laatste topic wat overschaduwd door anti-kind mensen.
En elk kind heeft wel zijn mindere dingen. Ik kan om de meeste dingen wel lachen.
En hij is gek met zijn papa
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Vorige week lag de maizena over de keukenvloer en was meneer druk bezig met het openen van de pot appelstroop.
ah goed om te horen, en inderdaad kun je beter in een goede/ veilige etc buurt wonen waar je je een beetje thuis voelt ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook inderdaad! Maar heb eens een compilatie gezien van tien filmpjes ofzo, daar doel ik op
Nee, nog geen moeder. Vanaf eind september wel tanteIk ben al wel klaar voor kinderen, maar waar we nu wonen is het niet verstandig. Dus eerst verhuizen en dan gaat de pil de deur uit
Momenteel 29 jaar jong.
Bevalt het vrijgezellenleven? Goed bezig met de zonnepanelen!
Vaak is het denk ik ook zo dat mensen vergeten dat ze zelf ook klein zijn geweest en ze wellicht ook wel dingen die deden die niet mochten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik er ook in gepost dat de vraag moest zijn of je het nog een keer zou doen / wat zou je anders doen.
Maar die discussie werd enkel zo heftig omdat iedereen viel over de harde toonzetting van TS, terwijl als je dat gewoon aan de kant zet je simpel antwoord kon geven, zonder al dat gezeur van die ouders
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Jouw schoonouders konden geen kinderen krijgen
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Jouw schoonouders konden geen kinderen krijgen
Zo heb ik ooit de gehele bovenverdieping, inclusief lades en kledingkasten voorzien van een laagje babypoeder. Mijn moeder was niet blij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:16 schreef rulerofdeath het volgende:
Vorige week lag de maizena over de keukenvloer en was meneer druk bezig met het openen van de pot appelstroop.
Daaromquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ah goed om te horen, en inderdaad kun je beter in een goede/ veilige etc buurt wonen waar je je een beetje thuis voelt ook.
en tot nu toe bevalt het vrijgezelle leven nog wel, helaas de ware nog niet tegen gekomen denk ik.
Toen je nog een kleine Krea wasquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit de gehele bovenverdieping, inclusief lades en kledingkasten voorzien van een laagje babypoeder. Mijn moeder was niet blij.
Of een tijdelijke ware, wantja hoe zeker kan je ervan zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat duurt voor de één langer dan de ander, de ware vinden, maar ik vertrouw erop dat iedereen uiteindelijk wel de zijne/hare tegenkomt
Ja, ook weer zoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of een tijdelijke ware, wantja hoe zeker kan je ervan zijn
Bij mij heeft het ook maar een jaartje of 12 geduurd
Yup, net de 3 maanden gehad. Voelt al wel veel langerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ook weer zo![]()
Aan de man nu dus? Tof!
Leeeuuk!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, net de 3 maanden gehad. Voelt al wel veel langer
Geen idee, men zegt van welquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Leeeuuk!Nog zo pril ook, leuke tijd is dat
Communicatie is daarin echt keyquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, men zegt van wel
We hebben ook genoeg gezeik soms. Gelukkig praten we het wel uit, en hopelijk wordt dit op den duur steeds minder (door vertrouwen en elkaar beter leren kennen).
Toen ik nog jong en onbedorven was.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen je nog een kleine Krea was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |