Ja, diequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zag ik een filmpje vanDochter aan het huilen, vader tilt haar op en zegt "nu is het mijn beurt" en zet een gejank op. Dochter stopt meteen, vader zegt paar keer dat zij weer mag janken, doet ze na 3x aandringen, waarna vader weer jankt, en toen was het voorbij
Ooooh, die kan nog even meequote:Op maandag 5 augustus 2019 18:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze wordt dit jaar 7, kan 10-15 jaar oud worden
Beetje klaar met Enschede of andere redenen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Amersfoort. Daar ga ik waarschijnlijk ook in de buurt wonen. Of Utrecht. Of twello. Zoiets.
Wellicht een keer samenwonen. Ben Twente niet zat, maar dan gaan we ergens wat centraler wonen zodat we beide dichterbij werk zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje klaar met Enschede of andere redenen?
Dat verhaal ken ik, had iets soortgelijks (maar dan familie ipv werk, en we woonden allebei in Hulst), en toen kocht ze ineens een huis zonder dat ik er wat van wistquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wellicht een keer samenwonen. Ben Twente niet zat, maar dan gaan we ergens wat centraler wonen zodat we beide dichterbij werk zitten.
Nice!quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wellicht een keer samenwonen. Ben Twente niet zat, maar dan gaan we ergens wat centraler wonen zodat we beide dichterbij werk zitten.
Dat deed mijn ex ook.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik, had iets soortgelijks (maar dan familie ipv werk, en we woonden allebei in Hulst), en toen kocht ze ineens een huis zonder dat ik er wat van wist
Amersfoort is prachtig idd. Wel wat duur.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Voor mij zijn de baankansen wat groter in die regio en hij kan niet aan het oosten wennen. Vind Amersfoort ook echt mooi en een fijne stad, dus kijk ernaar uit om er te gaan wonen
Wel duur inderdaad, maar met het loon dat ik verdien als ik eenmaal ergens zit is dat voor ons geen probleem meer, voor een simpele eengezinswoningquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Amersfoort is prachtig idd. Wel wat duur.
Ik werk in Deventer en zij in Utrecht dus dat zou wel prima zijn.
de momenten zijn gelukkig beperkt en meestal duren ze niet lang, dus ik hoef zelf niet op de grond te gaan liggenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eens filmpjes gezien van ouders die dat gedrag van hun kinderen kopieeren, en dat de kinderen dat zo raar vinden dat ze direct stoppen. Misschien helpt dat? Ga het ooit bij mijn kinderen wel proberen in ieder geval
We wonen al samen, ook al bijna 4 jaar
Haha, scheelt weerquote:Op maandag 5 augustus 2019 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de momenten zijn gelukkig beperkt en meestal duren ze niet lang, dus ik hoef zelf niet op de grond te gaan liggen
Verrek, daar staat me nog iets van bij ja... jullie woonden samen en toen kocht ze ineens haar eigen huis, toch?quote:
Correct.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verrek, daar staat me nog iets van bij ja... jullie woonden samen en toen kocht ze ineens haar eigen huis, toch?
Ergere naaistreek dan de mijne me geleverd heeftquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, Nath, je kunt weer vertederd naar Tali kijken hoor
[ afbeelding ]
Jupquote:
Tof man! Bevalt het een beetje, vader zijn?quote:
hahaha, is dat niet juist ooit zo'n reclame geweest?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eens filmpjes gezien van ouders die dat gedrag van hun kinderen kopieeren, en dat de kinderen dat zo raar vinden dat ze direct stoppen. Misschien helpt dat? Ga het ooit bij mijn kinderen wel proberen in ieder geval
We wonen al samen, ook al bijna 4 jaar
Ja, die ken ik ook inderdaad! Maar heb eens een compilatie gezien van tien filmpjes ofzo, daar doel ik opquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha, is dat niet juist ooit zo'n reclame geweest?
Heb hem gevonden.
Maar jij nog geen moeder dus? Weet ook niet hoe jong je op dit moment bent?
Maar ik nog steeds vrij gezellig maar wel sinds gisteren zonnepanelen op het dak van mijn huis.
Ja hoor, is hardstikke leuk hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tof man! Bevalt het een beetje, vader zijn?
OUD / Het minst leuke aan je kinderenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja hoor, is hardstikke leuk hoor
Volgens mij wordt dat laatste topic wat overschaduwd door anti-kind mensen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OUD / Het minst leuke aan je kinderen
OUD / Eerlijk zeggen; hebben jullie spijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |