quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 00:40 schreef PIETR het volgende:
Jan-Arie van der Heijden heeft meer duidelijkheid gegeven over zijn vertrekwens. De directie van Feyenoord heeft aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in de verdediger en Van der Heijden is van mening dat de rollen nu worden omgedraaid.
Sjaak Troost is naar Van der Heijden en zijn zaakwaarnemer toegestapt met de mededeling dat hij deze zomer transfervrij mag vertrekken en zelfs haast moest maken met het vinden van een nieuwe club omdat Feyenoord al druk bezig was met een opvolger en salarisbudget wilde creëren. Diverse clubs zijn concreet voor de verdediger.
''Feyenoord heeft zelfs meegeholpen om een club te zoeken. De club kan met de besparing van mijn salaris ruimte creëren voor een nieuwe speler. Geen probleem, dan moet ik om me heen gaan kijken. Maar door nieuwe blessures ben ik nu weer basisspeler en zou ik plotseling niet meer weg kunnen.''
''De situatie is 180 graden gedraaid en daar ben ik niet blij mee,'' vervolgt Van der Heijden in gesprek met De Telegraaf. ''Ik heb een aflopend contract en het initiatief om te breken is bij Feyenoord vandaan gekomen. Niet bij mij.'' Van der Heijden wacht nog altijd op medewerking van Feyenoord.
Niet heel handig dit.
Oh, je bent serieus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:18 schreef leeroy het volgende:
[..]
Zijn er betere opties op dit moment? Veldwijk kan absoluut niet voetballen maar die prikt er meer in dan Vente.
Het feit waar je nu staat, en dat je gedwongen spelers moet wegsaneren heb je primair te danken aan het beleid van Van Geel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:28 schreef aTypisch het volgende:
Je zou bijna denken dat ook Van Geel prima werk leverde als je kijkt wat zijn opvolger nu allemaal aan het kloten is.
Het feit waar je nu staat, netjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het feit waar je nu staat, en dat je gedwongen spelers moet wegsaneren heb je primair te danken aan het beleid van Van Geel.
Lekker de feiten omdraaien, typischgod
Je doelt op de mooie staat van de club dat eerst godbetert Arie van der Heijden moet worden verkocht voordat er een fatsoenlijk salaris kan worden gegeven aan een nieuwe verdediger?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:28 schreef aTypisch het volgende:
Je zou bijna denken dat ook Van Geel prima werk leverde als je kijkt wat zijn opvolger nu allemaal aan het kloten is.
Vraag me af waar het transfergeld van o.a. Vilhena, Amrabat en Boetius gebleven is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doelt op de mooie staat van de club dat eerst godbetert Arie van der Heijden moet worden verkocht voordat er een fatsoenlijk salaris kan worden gegeven aan een nieuwe verdediger?
Qua salaris van Vilhena en Van Persie ben je er met Kelly, Fer, Narsingh en Marsman ook al aardig doorheen denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af waar het transfergeld van o.a. Vilhena, Amrabat en Boetius gebleven is.
En zelfs als dat gereserveerd staat ergens (god mag weten waarvoor) zouden het vertrek van Van Persie en dus Vilhena samen toch minimaal ergens tussen de 1 en de 2 miljoen per jaar aan salarismarge moeten opleveren.
Wellicht gereserveerd voor een spits?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af waar het transfergeld van o.a. Vilhena, Amrabat en Boetius gebleven is.
En zelfs als dat gereserveerd staat ergens (god mag weten waarvoor) zouden het vertrek van Van Persie en dus Vilhena samen toch minimaal ergens tussen de 1 en de 2 miljoen per jaar aan salarismarge moeten opleveren.
Dankquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
De uitwedstrijd volgende week donderdag tegen Dynamo gaat trouwens naar 18.30. Waarvan akte.
Ah ja kwam ik ook net achter. Jonger dan ik had verwacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 08:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Jaartje te jong. Al zou ik hem er ook in zetten. Bouwen aan een nieuw Feyenoord met vallen en opstaan!
Als dat zo is is het wanbeleid. Vilhena en Van Persie zullen allebei ong het maximale salaris hebben gekregen. Deze 4 spelers zouden allemaal niet meer dan 40% van het maximale mogen ontvangen, al zou ik het van Fer nog begrijpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Qua salaris van Vilhena en Van Persie ben je er met Kelly, Fer, Narsingh en Marsman ook al aardig doorheen denk ik.
Ben soa vrij, thanksquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, je bent serieus.
Wellicht is de GGD een optie?
Ik vergeet Clasie nog trouwens, dat waren toch wel de grootverdieners. Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar dan ga je er 1 op 1 toch wel heel erg op achteruit als je die nieuwe gasten net zoveel salaris moet betalen als wie er vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Qua salaris van Vilhena en Van Persie ben je er met Kelly, Fer, Narsingh en Marsman ook al aardig doorheen denk ik.
En Cucoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vergeet Clasie nog trouwens, dat waren toch wel de grootverdieners. Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar dan ga je er 1 op 1 toch wel heel erg op achteruit als je die nieuwe gasten net zoveel salaris moet betalen als wie er vertrokken zijn.
Ik blijf herhalen dat ze die Novakovich moeten halen. Is weer terug naar Reading.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht gereserveerd voor een spits?
Volledig eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf herhalen dat ze die Novakovich moeten halen. Is weer terug naar Reading.
Is ook een jonge Amerikaanse international. Vrij lang en fysiek sterk ook.
Als daar budget voor is natuurlijk.
Dat was Cory Gibbs ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik blijf herhalen dat ze die Novakovich moeten halen. Is weer terug naar Reading.
Is ook een jonge Amerikaanse international. Vrij lang en fysiek sterk ook.
Als daar budget voor is natuurlijk.
Novakovich heeft bij Fortuna laten zien dat hij als aanspeelpunt kan functioneren en in de kleine ruimte heeft hij leuke dingen laten zien bij Fortuna. En 9 doelpunten bij Fortuna vind ik een vrij behoorlijk aantal voor een club die voor het eerst sinds jaren weer op het hoogste niveau speelde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was Cory Gibbs ook.
Waarom moeten we hem halen dan? Vorig seizoen 9 doelpunten bij Fortuna in 30 wedstrijden. Is dat dan het niveau dat Feyenoord moet nastreven, of kun je wellicht beter zo'n Bannis gewoon voor de leeuwen gooien?
Op basis waarvan is Vente verder?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Novakovich heeft bij Fortuna laten zien dat hij als aanspeelpunt kan functioneren en in de kleine ruimte heeft hij leuke dingen laten zien bij Fortuna. En 9 doelpunten bij Fortuna vind ik een vrij behoorlijk aantal voor een club die voor het eerst sinds jaren weer op het hoogste niveau speelde.
En Bannis gaat nog minder laten zien dan Vente, want die is echt nog veel te licht. In potentie natuurlijk veel beter, maar Vente is verder.
Bannis is echt nog te licht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was Cory Gibbs ook.
Waarom moeten we hem halen dan? Vorig seizoen 9 doelpunten bij Fortuna in 30 wedstrijden. Is dat dan het niveau dat Feyenoord moet nastreven, of kun je wellicht beter zo'n Bannis gewoon voor de leeuwen gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |