abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:28:18 #151
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_188311032
#paniek
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_188311188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 00:40 schreef PIETR het volgende:
Jan-Arie van der Heijden heeft meer duidelijkheid gegeven over zijn vertrekwens. De directie van Feyenoord heeft aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in de verdediger en Van der Heijden is van mening dat de rollen nu worden omgedraaid.

Sjaak Troost is naar Van der Heijden en zijn zaakwaarnemer toegestapt met de mededeling dat hij deze zomer transfervrij mag vertrekken en zelfs haast moest maken met het vinden van een nieuwe club omdat Feyenoord al druk bezig was met een opvolger en salarisbudget wilde creëren. Diverse clubs zijn concreet voor de verdediger.

''Feyenoord heeft zelfs meegeholpen om een club te zoeken. De club kan met de besparing van mijn salaris ruimte creëren voor een nieuwe speler. Geen probleem, dan moet ik om me heen gaan kijken. Maar door nieuwe blessures ben ik nu weer basisspeler en zou ik plotseling niet meer weg kunnen.''

''De situatie is 180 graden gedraaid en daar ben ik niet blij mee,'' vervolgt Van der Heijden in gesprek met De Telegraaf. ''Ik heb een aflopend contract en het initiatief om te breken is bij Feyenoord vandaan gekomen. Niet bij mij.'' Van der Heijden wacht nog altijd op medewerking van Feyenoord.

Niet heel handig dit.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:44:15 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188311296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:18 schreef leeroy het volgende:

[..]

Zijn er betere opties op dit moment? Veldwijk kan absoluut niet voetballen maar die prikt er meer in dan Vente.
Oh, je bent serieus.

Wellicht is de GGD een optie?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188311297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:28 schreef aTypisch het volgende:
Je zou bijna denken dat ook Van Geel prima werk leverde als je kijkt wat zijn opvolger nu allemaal aan het kloten is. :)
Het feit waar je nu staat, en dat je gedwongen spelers moet wegsaneren heb je primair te danken aan het beleid van Van Geel.
Lekker de feiten omdraaien, typischgod
blablablabla
pi_188311328
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Het feit waar je nu staat, en dat je gedwongen spelers moet wegsaneren heb je primair te danken aan het beleid van Van Geel.
Lekker de feiten omdraaien, typischgod
Het feit waar je nu staat, netjes
pi_188311347
Bilal gaat helemaal los op Twitter over Derksen. Genot hoor.
blablablabla
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:49:24 #157
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188311356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:28 schreef aTypisch het volgende:
Je zou bijna denken dat ook Van Geel prima werk leverde als je kijkt wat zijn opvolger nu allemaal aan het kloten is. :)
Je doelt op de mooie staat van de club dat eerst godbetert Arie van der Heijden moet worden verkocht voordat er een fatsoenlijk salaris kan worden gegeven aan een nieuwe verdediger?
pi_188311417
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je doelt op de mooie staat van de club dat eerst godbetert Arie van der Heijden moet worden verkocht voordat er een fatsoenlijk salaris kan worden gegeven aan een nieuwe verdediger?
Vraag me af waar het transfergeld van o.a. Vilhena, Amrabat en Boetius gebleven is.
En zelfs als dat gereserveerd staat ergens (god mag weten waarvoor) zouden het vertrek van Van Persie en dus Vilhena samen toch minimaal ergens tussen de 1 en de 2 miljoen per jaar aan salarismarge moeten opleveren.
blablablabla
pi_188311431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Vraag me af waar het transfergeld van o.a. Vilhena, Amrabat en Boetius gebleven is.
En zelfs als dat gereserveerd staat ergens (god mag weten waarvoor) zouden het vertrek van Van Persie en dus Vilhena samen toch minimaal ergens tussen de 1 en de 2 miljoen per jaar aan salarismarge moeten opleveren.
Qua salaris van Vilhena en Van Persie ben je er met Kelly, Fer, Narsingh en Marsman ook al aardig doorheen denk ik.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 10:58:29 #160
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188311445
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Wellicht gereserveerd voor een spits?
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:00:03 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188311468
De uitwedstrijd volgende week donderdag tegen Dynamo gaat trouwens naar 18.30. Waarvan akte.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:01:37 #162
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188311488
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
De uitwedstrijd volgende week donderdag tegen Dynamo gaat trouwens naar 18.30. Waarvan akte.
Dank :)
pi_188311500
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 08:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Jaartje te jong. Al zou ik hem er ook in zetten. Bouwen aan een nieuw Feyenoord met vallen en opstaan!
Ah ja kwam ik ook net achter. Jonger dan ik had verwacht.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:02:58 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188311501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Qua salaris van Vilhena en Van Persie ben je er met Kelly, Fer, Narsingh en Marsman ook al aardig doorheen denk ik.
Als dat zo is is het wanbeleid. Vilhena en Van Persie zullen allebei ong het maximale salaris hebben gekregen. Deze 4 spelers zouden allemaal niet meer dan 40% van het maximale mogen ontvangen, al zou ik het van Fer nog begrijpen.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:03:13 #165
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_188311503
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh, je bent serieus.

Wellicht is de GGD een optie?
Ben soa vrij, thanks
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_188311507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik vergeet Clasie nog trouwens, dat waren toch wel de grootverdieners. Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar dan ga je er 1 op 1 toch wel heel erg op achteruit als je die nieuwe gasten net zoveel salaris moet betalen als wie er vertrokken zijn.
blablablabla
pi_188311520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vergeet Clasie nog trouwens, dat waren toch wel de grootverdieners. Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar dan ga je er 1 op 1 toch wel heel erg op achteruit als je die nieuwe gasten net zoveel salaris moet betalen als wie er vertrokken zijn.
En Cuco :+
pi_188311650
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wellicht gereserveerd voor een spits?
Ik blijf herhalen dat ze die Novakovich moeten halen. Is weer terug naar Reading.

Is ook een jonge Amerikaanse international. Vrij lang en fysiek sterk ook.

Als daar budget voor is natuurlijk. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188311668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik blijf herhalen dat ze die Novakovich moeten halen. Is weer terug naar Reading.

Volledig eens.
pi_188311693
Z'n contract loopt ook nog maar een jaartje, dus heel duur kan die niet zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188311741
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat was Cory Gibbs ook.
Waarom moeten we hem halen dan? Vorig seizoen 9 doelpunten bij Fortuna in 30 wedstrijden. Is dat dan het niveau dat Feyenoord moet nastreven, of kun je wellicht beter zo'n Bannis gewoon voor de leeuwen gooien?
blablablabla
pi_188311851
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat was Cory Gibbs ook.
Waarom moeten we hem halen dan? Vorig seizoen 9 doelpunten bij Fortuna in 30 wedstrijden. Is dat dan het niveau dat Feyenoord moet nastreven, of kun je wellicht beter zo'n Bannis gewoon voor de leeuwen gooien?
Novakovich heeft bij Fortuna laten zien dat hij als aanspeelpunt kan functioneren en in de kleine ruimte heeft hij leuke dingen laten zien bij Fortuna. En 9 doelpunten bij Fortuna vind ik een vrij behoorlijk aantal voor een club die voor het eerst sinds jaren weer op het hoogste niveau speelde.

En Bannis gaat nog minder laten zien dan Vente, want die is echt nog veel te licht. In potentie natuurlijk veel beter, maar Vente is verder.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:38:02 #173
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_188311857
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Novakovich heeft bij Fortuna laten zien dat hij als aanspeelpunt kan functioneren en in de kleine ruimte heeft hij leuke dingen laten zien bij Fortuna. En 9 doelpunten bij Fortuna vind ik een vrij behoorlijk aantal voor een club die voor het eerst sinds jaren weer op het hoogste niveau speelde.

En Bannis gaat nog minder laten zien dan Vente, want die is echt nog veel te licht. In potentie natuurlijk veel beter, maar Vente is verder.
Op basis waarvan is Vente verder?
pi_188311863
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat was Cory Gibbs ook.
Bannis is echt nog te licht.

Ik vind het altijd nogal makkelijk om spelers meteen af te serveren omdat ze van onbeduidende clubs afkomen.

Paauwe kwam ook van Fortuna Sittard, Konterman van FC Zwolle, van Gastel van Willem II, Bosvelt van FC Twente (Okee, iets grotere club, maar toch).

Bij Fortuna moet een spits het natuurlijk ook met een stuk minder kansen doen hé.

Daar staat wel tegenover dat aanvallers bij kleine clubs over het algemeen veel meer ruimte krijgen om te voetballen.

Maar ik zie bij Novakovich eigenlijk alle factoren die hem een ideale stand-in zouden maken voor Jorgensen.

Fysiek sterk, lang, balvast, snel, kopsterk, doelgericht.

Ik denk dat het momenteel één van de best haalbare opties is.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:45:05 #175
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188311932
Zit momenteel thuis zonder club en is vriend van Dirk Kuyt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')