Nou nee.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef -marz- het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom zoveel mensen dan klagen over irritant gedrag van hun kinderen. Het is dan toch súper simpel om ze ermee op te laten houden
Je snapt inderdaad niet zo veel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef -marz- het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom zoveel mensen dan klagen over irritant gedrag van hun kinderen. Het is dan toch súper simpel om ze ermee op te laten houden
Nou en, wat gaat het voor verschil maken of ik het wel of niet snap?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:51 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je snapt inderdaad niet zo veel.
Wat een onsamenhangend verhaal. Probeer er eens met je psycholoog een coherent verhaal van te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:09 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nou en, wat gaat het voor verschil maken of ik het wel of niet snap?
Hoe je je door je kind* laat behandelen is een keuze. Als je het niet aan kan, doe er wat aan. Zorg dat je er beter in wordt.
*Voor "kind" kan je ook invullen: hond, partner, werkgever, buurman, moeder, vader.
Je ergeren is een keuze.
Klagen is een keuze.
Men kiest er hier voor om zich te ergeren aan hun eigen thuis, hun rijkdom, hun alles, hun soms lang gekoesterde droom.
Snap ik niet, ga ik ook niet snappen. Trek je treurige kop eens uit je aars, voordat je ineens kwijt bent wat je lief is. Het overkomt momenteel 1/3 van de gezinnen.
Als je dit al onsamenhangend vindt ben jij precies diegene die ik bedoel met "je moet je kop uit je aars trekken."quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:11 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend verhaal. Probeer er eens met je psycholoog een coherent verhaal van te maken.
L-Equote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:17 schreef L-E het volgende:
Oke, daar gaan we dan: ik heb op momenten (veel!) spijt gehad van het besluit om voor een tweede kind te gaan. De traumatische bevalling en het lange herstel heeft mij en ons gezin erg veel gekost, het leven was echt simpeler daarvoor. Ik heb me lang schuldig gevoeld richting mijn eerste kind dat we zijn wereld zo overhoop hebben gegooid. Ik ben echt wild van onze tweede zoon, dus ik heb nooit spijt van zijn bestaan maar die zwangerschap heeft voorgoed iets in mij veranderd, en dat doet eigenlijk gewoon erg veel pijn. Spijt is niet de emotie die nu nog de overhand heeft, maar het is er absoluut geweest.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind het zelf erg fijn dat ik me zelden erger aan iets of iemand. Mijn man begrijpt er geen bal van, die voelt zich regelmatig zéér geïrriteerd, daar waar ik mijn schouders ophaal. Maar imo ligt de oorzaak van het gevoel van ergernis idd bij de ontvanger. In hoeverre trek je je eea aan, laat je dingen binnenkomen, kun je ze van je af laten glijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:09 schreef -marz- het volgende:
Je ergeren is een keuze.
Klagen is een keuze.
Als je dit kinderachtig vindt maar selectief negatieve reacties laat staan dan kan je beter even met je psycholoog gaan pratenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
En even wat kinderachtig geneuzel verwijderd. Persoonlijke vetes vecht je maar uit via dm.
Prima meid. Dit was gewoon persoonlijk geflame, dat hoort hier niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Als je dit kinderachtig vindt maar selectief negatieve reacties laat staan dan kan je beter even met je psycholoog gaan praten
"Ziek zijn overkomt je, maar verzuim is een keuze." was het hierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:31 schreef Moonah het volgende:
Mijn vorige baas zei: "Ziek zijn is een keuze." Dat ging me net een brug te ver.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:11 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend verhaal. Probeer er eens met je psycholoog een coherent verhaal van te maken.
Zo'n reactie hoort hier toch ook niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Prima meid. Dit was gewoon persoonlijk geflame, dat hoort hier niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |