Hij hoort hier niet bedoel je?quote:Op maandag 5 augustus 2019 06:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sp3c verdwaalt makkelijk dus dit zou goed kunnen
Het zijn ook allemaal van die vreselijke wijven, ik kijk nog liever op autotrack dan op tinder.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ik probeer wel gericht te matchen met meeste slagingskans. Maar goed mensen lullen maar een eind weg. Schijn bedriegt etc dus denk dat ik er mee kap.
Nee, da's johnquote:Op maandag 5 augustus 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij hoort hier niet bedoel je?
Mja ik denk dat ik er maar mee kap.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:39 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die vreselijke wijven, ik kijk nog liever op autotrack dan op tinder.
Happn is ook kut geworden, eerst kon je nog doorscrollen. Nu moet je liken of afwijzen voordat je de volgende kan zien. Kutapps. Je kan beter ouderwets iemand tegenkomen op een gelegenheid waar je iets mee hebt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik denk dat ik er maar mee kap.
Als je via die map gaat kan je nog wel doorscrollen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:56 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Happn is ook kut geworden, eerst kon je nog doorscrollen. Nu moet je liken of afwijzen voordat je de volgende kan zien. Kutapps. Je kan beter ouderwets iemand tegenkomen op een gelegenheid waar je iets mee hebt.
Huh? Hoe, wat.. leg uit please.. ik wil mevrouwen bekijken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je via die map gaat kan je nog wel doorscrollen.
Nice!quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:04 schreef SuperHartje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nou, ik heb gesteld en gesteld.... tot ik een ons woog... en zie her resultaat.
Het rechterhoekje zit goed rechtde naden zijn niet helemaal perfect, maar al met al stukken beter
![]()
Nu is mijn wastafelcombi ook klaar
[ link | afbeelding ]
Dit weekend de douchecabine en dan nog een keukenblokje de week erop of zo.
Toch gelijmd, als de douchecabine wordt geplaatst gaan ze voegen.quote:
Ik draai ook vaak ghostery. Waar de fuck heb je het over, ik snap al die hippe termen niet wanneer het niet in het Arabisch of Turks is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke ben niet geghost. Ik heb echt issues
Ghosten is als een date uit het niets niet meer reageert. Dan heb je ook nog benching, zit je op de wachtbank dus krijg je af en toe een bericht omdat de date meerdere opties heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:23 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik draai ook vaak ghostery. Waar de fuck heb je het over, ik snap al die hippe termen niet wanneer het niet in het Arabisch of Turks is.
Ja! Het is schorriemorrie!quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Vanwege het makkelijke online contact zijn alle fatsoensnormen totaal verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |