quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:40 schreef livelink het volgende:
Het zal wel een nummer van The Eurythmics zijn dan. Maar ik weet niet welke.
Die is hier niet in de top40 verschenen en ik kan niet eens vinden of die hier wel is uitgebracht.quote:
En wat komt er net voorbij in mijn Spotify 'Discover Weekly'?quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:40 schreef livelink het volgende:
Het zal wel een nummer van The Eurythmics zijn dan. Maar ik weet niet welke.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat komt er net voorbij in mijn Spotify 'Discover Weekly'?![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet...quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou deze nooit geweten hebben.
Ik heb niet veel met de The Eurythmics. Annie Lennox solo vind ik geweldig.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou deze nooit geweten hebben.
Niet veel later na het uitbrengen van deze single overleed de artiest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Night falls I'm cast beneath her spell
Daylight comes our heaven turns to hell
Am I left to burn and burn eternally
Rolling Stones. Die zat ik gisteren nog te luisteren.quote:
Ik zou zeggen true colours van hoe heet ze ook weer, die van girls just wanna have funquote:
Cyndi Lauperquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou zeggen true colours van hoe heet ze ook weer, die van girls just wanna have fun
Alleen maar chaos hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:34 schreef D. het volgende:
Voor mij was het niet duidelijk of het een opdracht was, Mario is soms wat onduidelijk
Ja die bedoel ikquote:
Unforgettable fire - U2quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:31 schreef D. het volgende:
ok, eentje nog dan
Walk on by
Walk on through
Goffer puntje van mn tong, tis een vrouw he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef Deisyy het volgende:
I heard that you were talking shit
Niet uit de de jaren 80, maar hoorde hem vanmorgen en werd geïnspireerd
Wel een hit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Goffer puntje van mn tong, tis een vrouw he?
Jazeker, het heeft niet zoveel zin om tipparade liedjes te plaatsen, het is wel de bedoeling dat de liedjes uiteindelijk geraden wordenquote:
Mee eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, het heeft niet zoveel zin om tipparade liedjes te plaatsen, het is wel de bedoeling dat de liedjes uiteindelijk geraden worden![]()
Gwen Stefani?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef Deisyy het volgende:
Nope!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee
Ik probeer verder te 'zingen'
I ain't too proud to beg?
Dune.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou zeggen true colours van hoe heet ze ook weer, die van girls just wanna have fun
Stingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |