doe doei, ben er klaar mee. Ik kijk nu een uitzending en zie dan allerlei beelden die we niet oncam gezien hebben.quote:
Vroeger (toen alles nog gewoon was) konden we zelfs terug spoelen...quote:Op maandag 5 augustus 2019 00:07 schreef Maria. het volgende:
[..]
in het begin in 1 ...had je die 2 beweegbare cams....die geen sl hadden.....die worden ook al snel afgekoppeld........kheb zelf gezien dat er een feestje was met die frieda zegers in de bar....en op de 4 cams zagen we die 2 sleurhutten.......2 dagen later waren die 2 beweegbare cams op zwart....
Als ik dit zie liggen, moet ik denken aan mijn eerste en tevens enige luchtballonvaart.quote:
Misschien zou ze woordenschat wel begrijpen. Let op ik schrijf misschien.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Misschien is *Luchtballon* wel een leuke bijnaam, zeker gezien haar fantastische vocabulaire.
Traumatische ervaring zeker. Aangezien het bij één vaart is gebleven.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik dit zie liggen, moet ik denken aan mijn eerste en tevens enige luchtballonvaart.
Nee, maar het was leuk om een keer cadeau te krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:44 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Traumatische ervaring zeker. Aangezien het bij één vaart is gebleven.
Kan ik me voorstellen. Maar zelfs voor dat geld kregen ze mij niet in zo'n mandjequote:Op maandag 5 augustus 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, maar het was leuk om een keer cadeau te krijgen.
Leuke ervaring wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 01:49 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar zelfs voor dat geld kregen ze mij niet in zo'n mandje
Welterusten potje!quote:
Waarschijnlijk zijn tong maar dat is een aanname.quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:04 schreef Amphorapotje het volgende:
Het is dat ik net zijn hoofd zie, anders zou ik haast denken dat hij wat vlees in zijn mond heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 02:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn tong maar dat is een aanname.
gmquote:Op maandag 5 augustus 2019 05:30 schreef Dotteke het volgende:
En zet me streams een en wat hebben we een SL om 5.30 in de morgen, zal toch niet veel spannends gebeuren daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |